środa, 22 maja 2013

Żel pod prysznic 3w1 Ice Fresh dla mężczyzn -krótki opis :D

Zacznę od tego iż nie ja testowałam ten produkt ale płeć przeciwna ;)

Związku z czym nie będzie tu wielkiego rozpisywania...




Co nam proponuje producent?:



Żel pod prysznic 3w1 Ice Fresh dla mężczyzn

Opakowanie: 400 ml
Nowoczesna i praktyczna formuła żeli umożliwia jednoczesne mycie twarzy, ciała i włosów. Dzięki zastosowaniu alantoiny żele wygładzają i zmiękczają skórę. Dodatek gliceryny o właściwościach nawilżających czyni ją miękką i delikatną. Żele skutecznie myją całe ciało, pozostawiając je odświeżone i wypielęgnowane. Męskie aromaty preparatów zapewniają uczucie orzeźwienia i pobudzają do działania. Żele mają pH neutralne dla skóry. Zostały przebadane dermatologicznie. Nie zawierają parabenów.
Żel pod prysznic dla mężczyzn Ice Fresh z dodatkiem chłodzącego mentolu o działaniu orzeźwiającym i chłodzącym



Opinia męska w formię mini wywiadu wyglądała by bardzo krótko, a więc postanowiłam to nie co rozszerzyć
Opakowanie:  Pomiędzy dwiema biedroneczkami (moimi) znajduję się duża szara butla z domieszką koloru niebieskiego.  Opakowanie zawiera etykietki z informacjami. Zamknięcie buteleczki jest szczelne,a otwór którym wydobywa się żel nie rożni się niczym innym od standardowych otworków ;D

Konsystencja jest wodnista aczkolwiek nie lejąca się. Kolor przezroczysto-niebieski.

Zapach jest wyczuwalny już po otwarciu butelki z żelem, jest to przyjemny jak najbardziej męski zapach, który da się na krótko wyczuć po kąpieli lub prysznicu.

Wydajność jest świetna ponieważ kosmetyk bardzo dobrze się pieni, a więc nie potrzeba jego wielkiej ilości do mycia przy czym można też zauważyć, że jest to dosyć pokaźna butelka (400ml.)

Działanie:: Żel jak najbardziej myję i odświeża ciało pozostawiając je gładkie.  Co do włosów tester stwierdził, że nic złego nie zrobił ponieważ łupież się nie pojawił. 


Myślę, że to tyle.

ON LINE to seria kosmetyczna, w której każdy znajdzie coś dla siebie.
Kosmetyki te można napotkać takich w sklepach jak:

  • Rossman
  • Tesco
  • Carrefour
  • Auchan
  • Intermarche
  • Leclerc
JA dostałam ten produkt w ramach współpracy z firmą  http://www.forte-sweden.com/


23 komentarze:

  1. Musze zakupić mojej drugiej połowie. Ja od czerwca wprowadzam recenzję męskich kosmetyków...z tym , że mój tester jeszcze o tym nie wiem :P:P:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie nie znam, moi chłopcy sami sobie wybierają zapachy i marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój mąż go testuje stwierdził że jest zajebisty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O firmie słyszałam,ale że mają żele dla mężczyzn nie wiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mojemu mężczyźnie napewno by się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, że udało Ci się tyle wydobyć od faceta

    mnie się o taty nie udało :P

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny :)

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie próbowałam jeszcze żadnego z tych żeli, choć często je gdzieś widuję...

    OdpowiedzUsuń
  9. ja lubię męskie zapachy, często podbieram żel mężowi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faceci zawsze są oszczędni w słowach- ale to może i lepiej :) Ciekawy produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę,że mojemu "M" również przypadł by do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny żel, może i ja go kiedyś kupię dla swojego mena :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czego to oni już nie wymyślą, żeby facetom lżej było?;D

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny produkt:) będę musiała zakupić:) oczywiście nie dal siebie;p

    OdpowiedzUsuń
  15. dostałam go do testów i już mój chłopak uzył go pierwszy raz i jest zadowolony. Mi bardzo podoba się jego zapach ;-)

    Przy okazji zapraszam na rozdanie http://monument-of-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.