czwartek, 23 maja 2013

Kosmetyczna paczka od MARIZY !


Witajcie moje drogie/drodzy ;)

Dzisiejszego dnia dostałam obdarowana kilkoma kosmetykami z firmy "MARIZA"



Wszystkie produkty, które dostałam pochodzą z aktualnego KATALOGU



Myślę ,że to jest niezła kosmetyczna paczka ;)
Zaraz przedstawię wam je w przybliżeniu.



1. Szampon wzmacniający do włosów normalnych i przetłuszczających się-pachnie obłędnie :)
2. Z tej samej serii odżywka wzmacniająca do włosów normalnych i przetłuszczających się z moim kochanym aloesem + jedwabiem.
3.Emulsja do demakijażu-ekstrakt z alg.




4. Antycellulitowy balsam do ciała z guaraną i centella asiatica.
5. Peeling solny do ciała z olejkiem migdałowym-mmm zapach orzeźwiający! LOVE IT
6.Krem odżywczy-aloes ;)
7.Odzywka do paznokci słabych i rozdwajających się z kreatyną.





8. Olejek przyśpieszający opalanie.
9. Maseczka do twarzy oczyszczająca - na bazie zielonej glinki.
10. Lawendowa sól do kąpieli mmm nie trzeba otwierać woreczka aby poczuć jej zapach :)  

Zainteresowani czymś?






 Jesteśmy polską firmą ( Wytwórnią Kosmetyków ),  w której rejestracja jest całkowicie darmowa /nie ma żadnego haczyka/ więc nic się nie ryzykuje a każda zarejestrowana osoba kupuje produkty z 30% rabatem dla siebie lub do dalszej odsprzedaży.



Rejestracja nie zobowiązuje do niczego i nie trzeba składać minimalnych zamówień.


U nas są trzy możliwości z których można skorzystać :


1. Zostać Klientem Bezpośrednim i kupować dla siebie z 30% zniżką


2. Zostać Konsultantką i zająć się sprzedażą katalogową ( katalog bezpłatny otrzymasz darmową przesyłką do domu pocztą ) - zarabia się 30% z każdego sprzedanego produktu


3. Zostać menagerem i zająć się rozbudową sieci - uzyskuje się dochód stały ( + premie i bonifikaty w zależności od wielkości sieci )
- głównie jest to zajęcie przez internet i każdy kto chce tym się zająć otrzymuje od Nas Poradniki, materiały oraz pomoc


36 komentarzy:

  1. Ooo niezla paka :-) Tez kiedys testowalam kosmetyki Mariza :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo bardzo, bardzo fajne rzeczy ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw, czekam na opinie, ja miałam żel pod prysznic granat-cudny zapach. Czekam na efekty stosowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z racji zbliżających sie wakacji to ciekawa jestem olejku do opalania...chce go powąchać chociaż..napewno pięknie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Olejki Marizy do opalania są rewelacyjne ! Naprawdę świetnie pachną , posiadają masło kakaowe i przyśpieszają opalanie :) Polecam

    OdpowiedzUsuń
  6. Szampon i olejek,to mnie zaciekawiło w pierwszej kolejności...

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna paczuszka ;) czekam na dalsze recenzje

    OdpowiedzUsuń
  8. Super paczuszka, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę ostatnio kuszą mnie kosmetyki z tej firmy, szczególnie do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna paczka. A ta sól do kąpieli bomba szkoda że nie mam wanny;( wykorzystałabym ją jako zapach do szafy :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za pomoc w wypełnieniu ankiety!

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo ile fajnych produktów;) czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Balsam do ciała i peeling - te produkty zaciekawiły mnie szczególnie :) Ale w ogóle to cudowna paka! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię kosmetyki z Marizy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne rzeczy oprocz tego olejku do opalania ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Same cudaśne kosmetyki dostałaś, no super, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znam tej firmy, ale dostawanie takich paczek musi być faaajne;D

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja nadal nic nie miałam z marizy. fajnie dostać taką paczkę pełną kosmetyków ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. o jaka ciekawa zawartość :)
    i oczywiście miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłego testowania :) fajowa "paczuszka"

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam o tej firmie ale jakoś nigdy nie miałam okazji sprawdzić ich produktów.

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudna paka. Peeling bym przygarnęła :D
    Resztę oczywiście też ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. uhuhu obszerna paczucha, czekamy na wszystkie rfecenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaka wielka paczka :) Będziesz miała co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna paczka :) Peeling mnie zainteresował...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.