poniedziałek, 6 maja 2013

Sól pieniąca do kąpieli- Oliwka






Sól mieści się w plastikowym, przezroczystym opakowaniu, który posiada na około przylepioną etykietkę na ,której znajdują się informację na temat produktu- oczywiście w języku polskim.
Nakrętka jest czarna i dosyć duża, dzięki czemu łatwo da się ją przekręć oraz  nie ma większego problemu aby tą sól wsypać do naszej nakrętki po czym do wanny.
Otwór, którym wysypuję się sól z butelki również jest duży.



Po odkręceniu nakrętki ukazuje nam się zielona sól, która jest także i widoczna cały czas, dzięki przezroczystemu opakowaniu. 
Gdy mamy już tak otwarte opakowanie z oliwkową solą wyczuwamy zapach ale na pewno nie oliwkowy.  Jak dla mnie jest to zapach typowej soli do kąpieli z dodatkiem sztuczności ale wszystko się zmienia, gdy sól wsypiemy do wody.
Taka wsypana sól niestety nie pachnie na cały dom ani długo w łazience lecz, gdy tak leżymy i relaksujemy się w wannie nasze ciało zaczyna pachnieć lekko oliwką i jest to bardzo ładny zapach. Niestety i ten przyjemny delikatny oliwkowy zapach szybko znika.





Granulki soli są średniej wielkości  i ciężko rozpuszczają się w wodzie przez co za każdym razem, gdy brałam kąpiel w moją pupcię ( :) ) wbijała się sól. :)
JA do każdej mojej kąpieli wsypywałam 3 nakrętki soli tak jak to zaleca sam producent i jest to ilość jak najbardziej wystarczająca.
Wystarczy sekunda aby wsypana sól do wody zabarwiła ja na jasną zieleń.
Oliwkowa sól jak najbardziej spienia wodę przez co miałam wrażenie, że użyłam płynu do kąpieli, a nie soli, gdyby nie te wbijanie się w pupcię ;D  
Wydajność jest średnia.






Produkt ten jak najbardziej nawilża skórę ciała i sprawia, ze  kąpiel jest przyjemniejsza niż te "zwykłe".

Możliwość do przetestowania tej soli miałam ,dzięki http://www.forte-sweden.com/, którego produkty znajdziemy w wielu stacjonarnych sklepach np Tesco


30 komentarzy:

  1. O nie ,. nie cierpię jak mnie coś kuje w wannie. Ten zapach oliwkowy by mnie zachęcił , ale słabe rozpuszczenie zniechęca.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię, jak sól do kąpieli nie rozpuszcza się do końca :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt, ale nie lubię, gdy sól nie do końca się rozpuszcza i potem kuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tej soli jeszcze. Ja soli do kąpieli używam tylko i wyłącznie do kąpieli nóg.

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. dokładnie kującym solom mówie nie

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam to i zastanawiałam się czy to kupić.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna, lubie oliwkowe kosmetyki, choc z soli rzadko korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale bym się wykąpała z taką solą <3

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię sole do kąpieli:) takiej jeszcze nie spotkałam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie sole. :) Gdzieś czytałam, że taką solą można sobie zrobić peeling do rąk. : )

    OdpowiedzUsuń
  11. ja sole z biedronki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sounds like you were a little bit disappointed, because the smell didn't last. That's too bad. I find it to be the case with most "salts"

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko co zielone i oliwkowe i do kapieli - milo mi sie kojarzy!

    OdpowiedzUsuń
  14. nie lubię jak mnie coś kuje w wannie :(

    OdpowiedzUsuń
  15. hehehe to kucie w tyłek nie należy do relaksujących w wannie;)
    pozdrawiam i zapraszam na rozdanie:
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/2013/05/rozdanie-chcesz-to-baw-sie-i-bierz.html

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam sole do kąpieli .Z tej firmy jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  17. czasem moczę stopy w wodzie z solą, ale kąpać w wannie to ja się nie lubię ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubię sole z dodatkowymi bajerami, uwielbiam pianę. wypróbuję tą sól.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie rzeczy więc chętnie wypróbuję. Choć jak na razie zadowolona jestem z tej z Biedronki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Od samego patrzenia mam ochotę na relaks w wannie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.