niedziela, 5 maja 2013

1 Lipiec-Znikają obserwatorzy z blogów???

Cześć :)
To znowu ja.
W wcześniejszej notce wspomniałam ,że od pierwszego lipca mają zniknąć nasi obserwatorzy.
 Z związku z czym padły pytania dlaczego.

Dlaczego tak się stanie?

Naprawdę nie mogę wam odpowiedzieć na to pytanie bo nie wiem.

Wydaję mi się ,ze ma być to kolejna zmiana która "niby ma być tą lepszą"

Znalazłam pewne forum, gdzie  osoba zadała pytanie:


Witam, od 1 lipca ma zniknąć Google Reader. Wśród znajomych blogerek powstała panika, że oznacza to również zniknięcie gadżetu sieci obserwatorów blogów czyli Google Friend Connect, i trzeba będzie dodawać blogi do innych zewnętrznych sieci obserwatorskich. Czy ktoś ma jakieś informacje na ten temat potwierdzające lub zaprzeczające takiemu stanowi rzeczy? 

I jak najbardziej odpowiedź na to pytanie jest.

Tu macie link do tego "forum" 

https://productforums.google.com/forum/?fromgroups=#!topic/blogger-pl/3z3jTnJmMjE 


Myślę, ze nam-blogerkom/blogerom nie pozostaję nic innego jak czekać na ten moment bo nie wiem ja kto będzie wyglądało.  

Cyz tak poprostu z dnia na dzień wszystko zniknie?
Czy jak?

Ja jestem zdania ,ze nie ma co się martwić na zapas! 

 

32 komentarze:

  1. mi się wydaje,że to jakaś bujda jest ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. podobno ściema;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram Twoje zdanie ;) Jak to mówią... Pożyjemy - zobaczymy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo nie lubię takich zmian, zobaczymy jak to będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zobaczymy...ja raczej cierpliwie poczekam na obrót sprawy; wierzę, że moi dotychczasowi obserwatorzy wrócą do mnie nawet jeśli zmienię rodzaj obserwacji; i będę miała pewność, że mam osoby które naprawdę chcą być ze mną:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najwyzej bede uzywac Bloglovin do sledzenia blogow trudno ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się, że to jakaś ściema...Po za tym jaki by był tego sens? ;/

    http://yukarinosekai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jestem za tym, żeby się nie martwić, a poza tym to dla mnie obserwowanie nie było zbyt pomocne jak się zaczęło obserwować zbyt wiele blogów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże, przecież ja na zawał zejdę o.O nie możliwe. Wiele blogerek dzięki OBSERWATOROM zarabia, a właściwie dostaje ubrania, zawierają umowy, dostają możliwość uczestniczenia w sesjach, bo im więcej tych obserwatorów, tym więcej odbiorców, dlatego sklepy godzą się na współpracę. Przez coś takiego zaburzy się mechanika blogów modowo-urodowych. Ale masz rację, nie srajmy na zapas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tym G+ zamierzają zastąpić, ale to już nie to samo, trzeba będzie mieć imienne blogi, wszystko będzie z tym G+ połączone, a mi osobiście się to nie podoba...

      Usuń
    2. Ja mam G+ i jest połączony z blogiem i jakoś żyję. :D

      Usuń
  10. Hmm, jakoś się nie przejmuję tym w ogóle :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ja sie tego boję,a le z drugiej strony wiem, że blogerów jest masa i nie dadzą sobie tak po prostu odebrać lat ciezkiej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakoś mi tu pachnie kolejną paniką - ciekawe od czego ma to zwrócić uwagę? Nie jest to dobre wyjście dla wszystkich albo lepiej to wcale nikomu nie posłuży więc myślę że ktoś puścił famę bo nie potrafi słuchać :) Tak często bywa i szybko właśnie takie rzeczy się rozprzestrzeniają :) Ale zobaczymy. W końcu przed zmianą same G+ musi coś dać znać.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie lubię takich zmian :( zawsze są inne portale do śledzenia blogów ale mimo to to będzie smutne :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie też wydaje się to podejrzane, aczkolwiek wierzę, że nic się nie stanie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Sądze, że poinformowali by nas nas przez pocztę elektroniczą czy coś. Mam nadzieję, że obserwatorzy nie znikną... Trzeba po prostu czekać ;).

    OdpowiedzUsuń
  16. Też o tym słyszałam. Mam nadzieję, że to nieprawda, bo jednak trochę szkoda mi zdobytych przez ostatni rok obserwatorów. Cóż, pożyjemy - zobaczymy. :]

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszeliśmy.....niestety...

    OdpowiedzUsuń
  18. hmm, pożyjemy - zobaczymy .
    Wydaje mi się jednak, że tak po prostu obserwatorzy nie znikną. Mimo wszytsko jest to duże ułatwienie dla bloggerów ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja osobiście cieszyłabym się, gdyby zamiast przycisku "obserwuj", byłby tylko taki klik jak na facebooku, szybko i bezboleśnie. Ale samych obserwatorów nie chciałabym stracić..

    OdpowiedzUsuń
  20. dokładnie, nie ma co się martwić na zapas.. zobaczymy, jak to będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie to jest kłamstwo. Bo logiczne gdyby obserwatorzy mieli zniknąć to byśmy byli o tym poinformowani nawet na stronie głównej jakimś okienkiem o zmianach. A nic takiego nie ma jak dla mnie to tylko plotka. ;)

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Co ma być, to będzie i tyle.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. musimy się po prostu przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. o jej, nie słyszałam o tym... Trochę przykre, bo dzięki temu, że ktoś mnie obserwuję mam przynajmniej namiastkę stałego kontaktu z tą osobą...
    po takiej akcji na pewno nie użyję G+ do promocji a tradycyjnie fejsbuka :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem ciekawa jak to będzie wyglądać - w ogóle nie podoba mi się G+ :(

    OdpowiedzUsuń
  26. nic nie zniknie, google reader nie ma nic wspólnego z obserwatorami!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.