czwartek, 16 maja 2013

Maska REGENERUJĄCA - Romantic

Moje opakowanie maseczki do zdjęć podtrzymują dwie biedronki aczkolwiek nie do końca są one przez was widziane ;) 



Może zacznę od tego co obiecuję nam producent :)

Maska Regenerująca ROMANTIC Professional to idealne rozwiązanie dla włosów suchych i zniszczonych. Maska zawiera proteiny jedwabiu znane z właściwości wygładzających oraz marokański BIO olej arganowy, który znany jest z głębokiego odżywiania, regeneracji komórek oraz właściwości intensywnie nawilżających. Maska nawilża włosy i ułatwia ich rozczesywanie. 





Moja opinia: 

Opakowanie:

Maseczka regeneracyjna znajduje się w plastikowym, okrągłym opakowaniu,oczywiście nakrętka również musi być okrągła.  Pod naktrętką znajduję się jeszcze jedno okrągłe wieczko ,dzięki czemu po otwarciu opakowania na zakrętce nie ma produktu co się często zdarza.
NA opakowaniu znajdują się etykietki ze wszystkimi informacjami, które potrzebujemy aby zakupić jakiś produkt.  

Kolor, zapach,konsystencja, wydajność:

Jak można zauważyć na zdjęciu maseczka jest koloru białego. Zapach jest delikatny i słodki oraz czasami był wyczuwalny na włosach po jej zastosowaniu. Konsystencja lekka i dosyć gęsta, a przede wszystkim kremowa w dotyku. Wydajność jest świetna!
Używałam maseczki przez pierwszy tydzień codziennie i nie co się zmartwiłam bo zauważyłam, że prawie jej nic nie ubyło  dodatkowo wspomnę ,że od czasu do czasu moja mamcia podkradała mi maskę do włosów-cmok :* 

Po tygodniowym stosowaniu maski pomyślałam sobie, że wypróbuję pewną metodę :D

Pewnie nie które z was słyszały o tym a być myć włosy odżywką zamiast szamponem ja w moim przypadku myłam włosy maseczką.  

Co robiłam?

Moczyłam włosy wodą następnie nakładałam maskę (tu teraz było trzeba dać większą ilość niż zazwyczaj ale i tak okazała się ona dosyć wydajna )  po czym trzymałam ją przez 3 minuty-tak zaleca producent. 

Wyniki?

Po 7 dniach moje włosy stały się lśniące, miękkie, gładkie i zyskały lepszy wygląd.
Jak widać same zalety ;)
Oczywiście znalazł się mały minus . Po tych 7 dniach włosy stał się troszkę sztywne ale wystarczyło je tylko umyć szamponem-nałożyć maskę i spłukać po tym zabiegu włosy odzyskały swój wigor .

Minęły dwa tygodnie, a moje suche włosy stały się jak najbardziej do zniesienia.




Po tym jak poprawiła mi się moja kondycja włosa wróciłam do zwykłego mycia włosów.
Jeszcze przez kolejny tydzień mogłam cieszyć się tą maskę. 

Podsumowując: Działanie maski jest rewelacyjne!  Co to nam producent obiecał to spełnił. 
Włosy są miękkie, gładkie i lśniące. 
Mam średnią długość włosów i maseczka starczyła mi na  3 tygodnie  aczkolwiek jak już wcześniej wspomniałam od czas udo czasu moja mamcia jej sobie użyczyła. 


Czy znacie serię kosmetyczną Romantic? 
Jeśli nie to zapraszam do zapoznania się z ofertą  firmy http://www.forte-sweden.com/




61 komentarzy:

  1. Jak widzę sprawdziła Ci się :) Jak skończę moją maske z Biovaxu to możliwe że po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam z tej firmy , a że jestem fanatyczną maniaczką wszeklich masek do włosów to na pawno trafi w moje ręce.

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam ją w drogerii, ale jakoś obojętnie koło niej przechodzę zawsze ;)
    teraz kupiłam nową maskę Kallosa, więc na razie mam zapas

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa maska, już ją gdzieś widziałam.
    Myślę, że przypadłaby mi do gustu.
    poszukam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wyobrażam sobie nie myć włosów szamponem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt :) Lubię kosmetyki do włosów więc pewnie się za nią rozejrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy sposób, nie słyszalam aby myć włosy odżywką ale zachęciłaś mnie aby spróbować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja znajoma zachwycała się się maską Romantic, ale inną wersją :) Chyba coś w niej jest, skoro wiele osób chwali ją sobie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej wersji jeszcze nie widziałam,a całkiem interesującą wydaje się być:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Maski nie miałam. Przy okazji gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe , muszę wypróbować to na moich włosach ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. zachęciłaś mnie tym opisem :) myślę, że kiedyś wypróbuje :)
    pozdrawiam :*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/
    _______________________________________
    Zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu:
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/2013/05/cos-dla-was-kochani-giveaway-with.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy jej nie miałam, a nawet nie widziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam jej, ale brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Skoro piszesz, że ma rewelacyjne działanie to muszę jej poszukać. :P

    OdpowiedzUsuń
  16. MASKI NIE TESTOWAŁAM OSOBIŚCIE...

    ALE WYGLĄDA CIEKAWIE :)))

    POZDRAWIAMY :)))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale super wygląda, aż czuję się mocno zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawe :) może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. i włosy nie były obciążone ? ponieważ ja mam przetłuszczające się a z chęcią spróbowałabym takiej metody żeby sobie odżywić mocniej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam nic z tej firmy, ale wydaje się być ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz ją widzę, nie spotkałam jej na półkach sklepowych, ja maski używam raz, dwa razy w tygodniu, inaczej moje kosmyki są przeciążone, prócz tego stosuję odżywki, a jeśli na szybko, to mycie szamponem i kilka kropel olejku do włosów zamiast maski czy odżywki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. looks great, it would be amazing to see a picture of your hair though :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie widziałam tego produktu , no ale jak tylko zauważe to napewno się skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. super ale to maska sylikonowa dlatego moze zaskoczyc i po dluzszym stosowaniu moga sie lamac wlosy poprzez pociazenie no ale zalezy kto jakie ma wlosy.. moje wlosy sa bardzo delikatne wiec lipa ;C

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam Forte Sweden, tego produktu akurat nie.

    Zapraszam na rozdanie do mnie :)))

    http://malymiszmasz.blogspot.com/2013/05/rozdanie-wizja-czarownicy-xxi-wieku.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie spotkałam się z tym produktem, rzadko używam masek do włosów, choć zamierzam zacząć je stosować regularniej...

    OdpowiedzUsuń
  27. miałam odlewkę romantic anti age, ale jakoś nie polubiłam jej ;/

    OdpowiedzUsuń
  28. Firmy nie kojarzę, nie widziałam nigdzie jej kosmetyków, ale uwielbiam wszelkiego rodzaju maski do włosów, więc jeśli gdzieś spotkam, na pewno się zdecyduję. Tym bardziej, że skład jest ok. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Firmy również w ogóle nie kojarzymy:)

    Ale dzięki Tobie zaraz zapoznamy się z ich ofertą.

    OdpowiedzUsuń
  30. nie kojarze firmy, ale ja raczej masek na wlosy nie uzywam wiec pewnie ten post mi sie nie przyda :).

    Dopiero zaczynam wiec jak skoembyujesz bede wdzieczna :)
    Pozdrawiam !
    Framlii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja aktualnie używam maski z firmy ziaja i również jestem bardzo zadowolona:) a o tej pierwszy raz czytam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. nie kojarzę firmy :d
    zapraszam na konkurs do mnie - do wygrania okulary przeciwsłoneczne ! :)http://modnaaa.blogspot.com/2013/05/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję za pomysł z myciem włosów maską. Ja mam właśnie jedna,która obciąża moje włosy i nie wiedziałam jak sobie z tym poradzić. teraz już wiem:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie pamiętam czy miałam do włosów cokolwiek z tej firmy. Aktualnie postawiłam na rosyjskie maski do włosów. Za jakiś czas zobaczę, czy będe mogła pochwalić się takimi efektami jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  35. nie znam ale brzmi zachęcająco;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale fajne, nie znałam tej serii :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Również mam problemy z suchymi włosami, także z chęcią jej wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fabulous post! I love it:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapraszam na rozdanie, czas już tylko dziś do północy...

    http://www.makijazzowo.blogspot.com/2013/05/rozdanie-do-rozdania-3-przepiekne.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie mam probleu z suchymi włosami, więc taka maska nie będzie mi potrzebna :)

    OdpowiedzUsuń
  42. właśnie dzisiaj też dostałąm ją do testów - po tej recenzji już nie mogę się doczekać testów ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie mogę ostatnio ogarnąć swoich włosów ;) Widzę, że znalazłam na nie sposób, dzięki wizycie na Twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  44. nie stosowałam, ale wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nigdy nie słyszałam o firmie a tym bardziej o tej maseczce ale muszę ją mieć teraz natychmiast :P

    OdpowiedzUsuń
  46. nigdy nie słyszałam o tej firmie i o masce też nie słyszałam. Teraz mam zapas masek, więc nie wypróbuję, ale będę o niej pamiętać jak już wykończę to co mam ;D

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo chętnie bym wypróbowała tą maskę! Aż dopiszę do swojej listy :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Posiadam tę maskę i jestem pod wrażeniem. Stosuję ją również na doczepiane treski, oczywiście naturalne,ale jak wiadomo same się nie regenerują. Maskajest fantastyczna. Polecam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.