piątek, 17 maja 2013

Wiśniowa przyjemność od ABCuroda

Uwielbiam wiśnie!
Zresztą sami możecie to zauważyć:)
Moja nazwa bloga posiada słowo "CHERRY"

Dzisiaj dostałam takową soczystą paczuszkę od ABC-URODA.







Mój niemiecki jest okropny??!
Niby go się uczyłam przez 4 lata ooo ale jak ma się dobre kontakty z kim trzeba to wcale uczyć się nie trzeba :)
Ale to nie ma znaczenia ponieważ jak najbardziej polubiłam (mam nadzieję, że w wzajemnością) markę BALEA  , a więc cieszę się,że mogę kolejny cudowny żel do ciała stosować-jestem pewna ,ze taki będzie ;D Już wcześniej dwa inne miałam i byłam zadowolona.
Przy okazji mam możliwość przetestowania produkty innej marki ale też z Niemiec-z dużej czy z małej litery ma być ??:D

Wiem ,ze z dostępnością z tymi kosmetykami jest problem u mnie np w mieście ich nie ma chyba ,że gdzieś się schowały :)

Ale jak to bywa na moje szczęście i być może  wasze mamy drogerię internetową http://www.abc-uroda.com/content/12-sklep-kosmetyczny-online
Farta mają CI, którzy są ze Sosnowca-tam też i znajdziecie ten sklepik.

Stop!
Koniec mego paplania-pisania?! JA kto woli:)

Co dostałam :

1. Pomadkę ochronną-w tej chwili nakłam/smaruje nią usta...
2. Żel pod prysznic
3. Pastę do zębów wiśniowo mentolową-odświeżającą /tak mi się wydaje wiecie niemiecki...




ABC-URODA NA FB

Dobranoc.

Nie no jeszcze spać nie idę ale wypadało tak napisać co nie :D?

30 komentarzy:

  1. Widziałam już tę drogerię. Ja to muszę do Niemiec się w końcu wybrać po te kosmetyki, bo mam niecałe 30km.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta wiśniowa pasta interesująca :) Lubię wiśniowy aromat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, soczyste testowanie! Aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa takiej pasty , choć nie jestem zwolenniczką słodkich smaków past, wolę klasyczną miętę. I pomadkę chętnie bym posiadała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę w końcu poszukać tych kosmetyków u mnie bo mam 2 zlokalizowane sklepy z niemiecką chemią i kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmm pasta do zębów. Zjadłabym ją zamiast myć ząbki ;D
    Świetna paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh I love these products with cherry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ja też uwielbiam wiśnie. ;) Czekam na recenzje. :D

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawią mnie te produkty <3.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie pasta... Uwielbiam wiśnie!!!A z wiśni najlepiej: NALEWKĘ!!!
    Zawsze podczas podróży kupuje w Niemczech kosmetyki i art. chemiczne. Ich jakość jest fantastyczna.
    Przesyłam pozdrowienia i życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  11. żel wygląda ciekawanie , fajne opakowanie.
    miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna paczuszka, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze że wisienki narysowane chociaż hehee - ja się niemca też "uczyłam 4 lata" zapomniałam wszystko na ostatniej lekcji :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kosmetyki :) też uwielbiam wiśniowe produkty :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super :D Sama bym wypróbowała :D A ten żel ma prze cudne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja się ucze niemieckiego 8 lat i jakoś za bardzo go nie umiem xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam taki sam płyn do kąpania + czekoladowy i cukierkowy <3

    OdpowiedzUsuń
  18. wisniowa pasta do zebow?;D chce!

    OdpowiedzUsuń
  19. wiśnie i czereśnie, czyli znak, ze lato jest za pasem:))
    z przyjemnością bym stosowała, a co!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne kosmetyki, ciekawa jestem pomadki bo do złudzenia przypomina Nivea :D

    OdpowiedzUsuń
  21. O wisniowej pascie do zebow pierwszy raz slysze,ciekawe jak sie smakuje;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.