piątek, 10 maja 2013

Mydło Hipoalergiczne



Od producenta:



Mydło Hipoalergiczne


Opakowanie: 500 ml
Mydło Hipoalergiczne w płynie zawiera łagodne składniki myjące, które doskonale pielęgnują Twoją skórę dłoni i twarzy. Łagodna receptura mydła zapewnia odpowiednie nawilżenie wrażliwej skóry dłoni ze skłonnością do alergii. Mydło idealnie nadaje się do codziennej pielęgnacji, koi i niweluje podrażnienia.
Gliceryna roślinna doskonale łagodzi, idealnie nawilża przesuszony naskórek skłonny do pęknania
Polecane dla dzieci powyżej 3 roku życia. Unikać kontaktu z oczami.
• Zapewnia higienę
• Nie zawiera parabenów i sztucznych barwników
• Odpowiednie nawet dla delikatnej skóry
• Wyjątkowa formuła nawilżająca skórę.


Moja opinia:
Mydło Hipoalergiczne znajduję się w plastikowej butelce, która posiada pompkę oraz etykietki z przodu i z tyłu, gdzie mamy opisany nasz produkt ,podany jego skład, a to wszystko jest w języku polskim.
Dozownik działa bez zastrzeżeń-nie zacina się.

Zapewne każdy z was swoim życiu przynajmniej raz korzystał takiego mydła w płynie związku z czym każdy się orientuję jaka to jest jego konsystencja.A jest ona wodnista ale zarazem nie lejąca się.
Kolor jest przezroczysto biały-jest taki kolor??



Jaka jest wydajność?
Myślę, że jest to zależność indywidualna ponieważ raz dłonie myjemy więcej danego dnia, a drugiego mniej.  JA osobiście używałam go kilka razy dziennie ale nie tylko ja ale również i moja młodsza siostra ( 6 lat). Z pewnością tutaj wystarczy jedna pompka aby umyć swoje dłonie tak samo jak i twarz ponieważ mydło hipoalergiczne bardzo dobrze się pieni.

Oczywiście twarz tym kosmetykiem tylko ja myłam małej tego nie dawałam.

Zapach jest bardzo delikatny oraz należy do tych naturalnych i szybko się ulatnia. Wyczuwamy go tylko gdy na nasze dłonie wyciśniemy mydełko z pojemnika.
Działanie:
Mydło Hipoalergiczne bardzo delikatnie ale i skutecznie oczyszcza nasze dłonie nie podrażniając ich przy tym. Jak najbardziej nadaję się do skóry wrażliwej i dla dzieci ;) 
Niestety żadnego nawilżenia rąk po nim nie mamy. 

Zdarzyło mi się kilka razy umyć twarz tym produktem niestety zauważyłam, że nie radzi sobie z myciem resztek makijażu tzn, że tusz, eyeliner, czy kredka do oczu nie są do końca zmyte.
Jeśli chodzi o moje oczęta to nie zważyłam aby mnie szczypały po myciu. 
Zresztą moja cera po stosowaniu tego mydła ani nie była nawilżona ani za specjalnie gładka, a więc stwierdziłam , że jest bezsensu używać coś co nie działa na moją twarz tak jakbym tego chciała.  



Podsumowując:

Mydło Hipoalergiczne-On Line idealnie nadaję się do mycia rąk ale jeśli chodzi o twarz to odpada! 
Jednakże znalazłam jeszcze jego pewne dobre zastosowanie w myciu ;) 
Idealnie oczyszcza nasze pędzelki z cieni do powiek, które po umyciu staja się jak nowe. Włosie jest mięciutkie i gładziutkie. 
 Więcej o kosmetykach tej marki znajdziecie tutaj-KILK
Miłego i słonecznego dnia życzę.  

27 komentarzy:

  1. bardzo ciekawe mydełko :)musze koniecznioe go spróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. też kupuję ich mydła, są całkiem fajne

    OdpowiedzUsuń
  3. Do rąk jak najbardziej się nadaje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej firmy rzadko korzystam, ale właśnie będę testować sól. Intryguje mnie ta firma i ich nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj do twarzy raczej nie ale do rąk jak najbardziej :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam mydła hipoalergicznego ;) lubię sól do stóp z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zwolenniczką mydła w płynach do rąk. Higieniczniej , wygodniej , estetyczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie produkty hipoalergicne, sa w sam raz dla mojej atopowej skory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszałam o nim wczesniej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam, ale chyba powinno być dobre.

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi bardzo ciekawie. A jak z wysuszaniem rąk? Bo mi większość mydeł w płynie jakie do tej pory używałam bardzo dłonie wysusza :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Mydło do pędzelków, a to ciekawostka...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie liczyłam, że pomoże mi usunąć make-up, na twarz zastosowałam je tylko dlatego, żeby sprawdzić czy mnie nie podrażnia. Ale ogólnie jestem zadowolona z tego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. osobiście uwielbiam jak mydło paaaachnie intensywnie;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny produkt <3; chyba sobie go zakupię :D

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię wszelkie kosmetyki hipoalergiczne, bo są o wiele delikatniejsze niż te zwykłe.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie delikatne myjadła, wielki plus za pompkę, nie lubię się męczyć z mydłem w kostce czy jakimś dziwnym dozownikiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie słyszalam, ale chyba skorzystam ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe to mydło. Fajnie, że nadaje się też do mycia pędzli.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie bym go kupiła <33

    OdpowiedzUsuń
  21. Najprawdopodobniej bym nie zakupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze miałam problem z preparatem do mycia pędzelków... ;) Muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe :)
    Obserwujemy? Odp. na moim blogu :)
    Pozdrawiam :)
    julcia102030.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś miałam go ! :D

    lekkiebzdury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. za mam swoje ulubione mysla do rak i raczej nie prędko je zamienię na inne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.