czwartek, 26 marca 2020

Ultra Facial Cream-Krem nawilżający do twarzy na dzień Kiehl’s


Cześć czołem perełki! Dzisiaj chciałabym z wami podzielić się moim ostatnim odkryciem jeśli chodzi o pielęgnację twarzy!
 Dzięki portalowi wizaz.pl udało mi się przetestować Ultra Facial Cream marki Kiehl’s, który okazał się cudem pielęgnacyjnym na co dzień i aż żałuję,  że już mi się skończył ale jak widzę na stronie producenta można krem zakupić aż w 3 pojemnościach  25 ml,
50 ml, 125 ml ceny oczywiście także są piękne aczkolwiek ta jakość powala z nóg.

Taką małą ciekawostką może być dla was informacja, że krem został przetestowany przez członków ekspedycji  „Greenland First Ascent”, a zatem krem idealnie nadaje się do zimnych, siarczystych i wietrznych warunków, a sucha skóra potrzebuję tego kremu jak wody.  U mnie krem sprawdził się, gdy jeszcze pracowałam i zima za oknem była dość słaba aczkolwiek klimatyzacja i suche powietrze zrobiły swoje. 

środa, 25 marca 2020

CIEN-kremowy żel pod prysznic o zapachu kwiatu lotosu (kojący)


Witam was kochani w tą cudowną nową środę. 
Dlaczego nową?
 Bo mamy nowe zakazy, które tylko i wyłącznie są po to aby nas chronić, a nikt lepiej o nas nie zadba jak my sami, a zatem wiecie co macie robić nieprawdaż? 
 Ja staram się czytać co do końca mi nie wychodzi ale za to testowanie i zużywanie kosmetyków idzie mi doskonale :P  
Dlatego w ostatnim czasie zapewne będzie więcej wpisów na blogu niż przez ostatnie kilka miesięcy. Zresztą na początku mych blogowych zmagań pisałam codziennie chyba aż zajrzę do tych starych postów i tych starych blogów; ciekawe, czy jeszcze jacyś starzy blogerzy są ;D  

poniedziałek, 23 marca 2020

Nawilżający balsam do mycia rąk Aqua Virtualle


Witam was w serdecznie w tym 3 tygodniu marca, który dla jednych zapewne skończy się dobrze, a dla nie których mniej dobrze ale bądźmy pozytywnie nastawieni bo dobre wibracje do nas wracają.  W dzisiejszym dniu chciałabym wam przedstawić 
 nawilżający balsam do mycia rąk Aqua Virtualle, który towarzyszy mi już od jakiegoś czasu podczas mycia dłoni i nie tylko podczas epidemii bo teraz musimy stosować preparaty antybakteryjne ale o czystość rąk trzeba dbać przecież cały rok.  

sobota, 21 marca 2020

CARBO DETOX Pasta węglowa do mycia twarzy 3 w 1 (pasta, peeling, maseczka)


Witam was serdecznie w tą lekko deszczową sobotę, gdzie cieszę się jeśli chodzi o taki obrót sprawy ponieważ będzie mniej chętnych ludzi do spacerowania.. Nie powiem spacer jest człowiekowi potrzebny bo mózg musi się przewietrzyć, a cały organizm dotlenić ale z umiarem kochani, a nie gdy panuje wirus ludzie tłumem chodzą do parku wraz z dziećmi, a młodzież na ławkach organizuje sobie spotkania i randki.... Sama wybrałam się do rodziny w odwiedziny autem tam i z powrotem i przy okazji wyszłam z psem na spacer by zaczerpnąć powietrza i musiałam chodzić slalomami aby nie stykać się z tą gromadą ludzką....
Wyjdź jak najbardziej ale nie rób tłoku.

wtorek, 17 marca 2020

A-Derma Exomega Control Balsam Emolient


Dobry wieczór ;) Co dzisiaj porabialiście? Ja musiałam wybrać się do pracy aby zapakować towar, który później pójdzie w świat, a na koniec do swych nowych właścicieli ;) Odbiór przez kuriera jest mniej niebezpieczny niż zawitanie do pełnego sklepu co nie zmienia faktu iż szkoda mi wszystkich kurierów, czy też i listonoszy. Dziękuje im za ciężką pracę ;* 

Po mimo tego iż jestem już nie co zmęczona po całym dniu i mam ochotę się położyć spać to postanowiłam jednak napisać wpis i podzielić się z wami moją małą opinią na temat doskonałego balsamu do ciała, który uratował moją skórę!

poniedziałek, 16 marca 2020

TUTTI FRUTTI Banan & Agrest cukrowy peeling do ciala




Witajcie moi mili o dziwo trzeci dzień z rzędu, a więc jak widać mam zajęcie na te dni wolne ;) Dzisiaj pokrótce chce wam wspomnieć o bardzo fajnym peelingu do ciała, który stosuje raz lub dwa razy w tygodniu, gdy nie chce mi się po prysznicu smarować ciała ponieważ jego działanie przynosi bardzo fajne efekty na skórze .

niedziela, 15 marca 2020

Nawilżający krem do rąk basiclab


Cześć słońca! 
Przepiękna dzisiaj pogoda za oknem nieprawdaż? Serce mi się raduje, gdy widzę tyle słońca i moje kwitnące krokusy:*
 Jako, że ostatnio społeczeństwo o dziwo myje porządnie ręce i to dosłownie kilkadziesiąt razy dziennie stwierdziłam iż dam wam znać o bardzo sympatycznym kremie do rąk, który pochodzi z gamy famillias od basiclab przez co każdy domownik mały, czy też duży może cieszyć się jego dobroczynnymi właściwościami. 

sobota, 14 marca 2020

Marion, Eggy Care, Egg-celent Mousse (Sodowa pianka do mycia twarzy)



Cześć kochani! Co słychać? Jak wam mija dzionek??
 Mój dość średnio aczkolwiek myślę, że zawsze może być gorzej, czy też lepiej prawda? Dlatego dzisiaj postanowiłam napisać wam kilka słów o piance do mycia twarzy, którą co prawda skończyłam już jakiś czas temu ale jakoś weny do pisania nie było, a że teraz mamy siedzieć w domu (ja nie mogę-jeszcze praca) to wydaje mi się, że będzie więcej czasu na takie rzeczy...

czwartek, 12 marca 2020

Aloes – najważniejszy kosmetyk i lek w moim domu wpis gościnny.


 Odkąd pamiętam aloes zdobił półki w moim domu. Jego niesamowite właściwości i sposoby ich wykorzystania pokazała mi moja babcia, która od zawsze mnie nim całym smarowała lub kazała mi pić jego zmiksowany miąższ. Nie należało to do moich ulubionych czynności, ponieważ smak aloesu nie należy do moich faworytów. Z czasem jednak zrozumiałam ile dobrego wniósł do mojego życia, dlatego postanowiliśmy się zaprzyjaźnić... 


wtorek, 3 marca 2020

ISANAVitamin Booster-ampułki



Dobry wieczór kochani ;) Co u was słychać? Zdrowie dopisuje?
 U mnie w pracy na 6 osób na salonie już dwie są dość poważne chore jeśli chodzi o mocne przeziębienie, czy też grypę, a więc musimy uważać na siebie by się nie zarazić i nie zarazić innych. 
Na całe szczęście mamy pozytywne nastroje, a zatem jesteśmy dobrej myśli.. 
Dlatego dzisiaj postanowiłam wam wspomnieć o tanich ampułkach do twarzy  ISANA Vitamin Booster ponieważ za niecałe 30 zł mamy bombę witaminową dla skóry, która przyjmie je z wielką ochotą.

piątek, 28 lutego 2020

Prosty przepis na sernik dla każdego laika jak ja, czy Ty :*

Cześć kochani dzisiaj mam zamiar się z wami podzielić przepisem na genialny sernik, który zrobi każdy!
 Nawet ja, a że mam do gotowania i pieczenia średnie umiejętności to tym serniczkiem naprawdę łamie serca :) 
Jest prosty i skuteczny, a co najlepsze można go modyfikować na swoje sposoby i również wyjdzie...
Przepis dostałam od teściowej, a że na instagramie i Facebooku pokazywałam wam ciacho i przepis chcieliście to czas najwyższy się z wami nim podzielić.  

poniedziałek, 17 lutego 2020

Srebro koloidalne Prodermic Silver - Pielęgnacyjna Woda Srebrna


Witajcie słoneczka, czy dzisiejsza pogoda także tak samo was zachwyciła jak i mnie? Oprócz tego, że nacieszyłam się słoneczkiem to także zdążyłam okna wymyć aby na spokojnie mogło znów popadać ;) Przy okazji małe zakupy, a teraz czekam na swego lubego by zjeść razem późny obiad i być może jeszcze pojechać do jednego sklepu bo coś wyhaczyłam ciekawego na instagramie :)  
Jednakże do tego czasu mam jeszcze małą chwilę dlatego postanowiłam w końcu napisać dla was wpis o pielęgnacyjnej wodzie srebrnej ponieważ już ponad dwa miesiące ją stosuje. 

niedziela, 16 lutego 2020

3 maseczki do twarzy w płachcie marki L'AFFAIR (。♥‿♥。) (✿ ♥‿♥) ♥╣[-_-]╠♥



Cześć słoneczka! Tak jak mówiłam czas najwyższy ruszyć z kopyta i zacząć pisać co nie co o Koreańskich kosmetykach i nie tylko, a więc dzisiaj dam wam znać jak się u mnie sprawdziły maseczki do twarzy  L'AFFAIR, które przetestowałam w tym, tygodniu.

Co je łączy?
Przede wszystkim są to maseczki w płachcie, a po drugie  stosujemy je w trzech etapach ponieważ każda z nich posiada piankę do oczyszczenia twarzy oraz serum, po którym aplikujemy  maseczkę, którą spokojnie możemy mieć nałożoną na około 20 minut :)
 Prawda, że proste?

poniedziałek, 10 lutego 2020

Regenerujący krem do ciała z Kwiatem Lotosu od Lakshmi


Witajcie kochani :) Jaki aktualnie produkt kosmetyczny stosujecie do ciała po wieczornej kąpieli, czy też prysznicu? Ja aktualnie kończę niesamowity produkt do ciała, który idealnie nada się na walentynkowy prezent ponieważ jego jakość równa się z ceną, a zatem każda z nas nie pogardziła by takim prezentem. 

Dodatkowo kosmetyki Lakshmi to nie tylko naturalne piękno ale i życie zgodnie z naturą, a więc ze wszystkim co nas otacza łącznie ze zwierzętami, a jeśli mamy tutaj fanów, czy też początkujących Ajurwed ów to regenerujący krem do ciała z kwiatem lotosu jest stworzony wprost dla was.   

Co to jest Ajurweda?  Przytoczę wam minimalny wpis z Wikipedii. 

 Ajurweda (dew. आयुर्वेद, ang. Ayurveda) – system medycyny indyjskiej rozwinięty w starożytności. Termin ajurweda jest złożeniem słów ajuh (sanskr. āyuh) – „życie” oraz weda (Pismo dewanagari वेद ), oznacza „wiedzę o życiu” lub „przebieg życia”. Ajurweda zajmuje się zdrowiem fizycznym, psychicznym i duchowym. Jako koncepcja zdrowia i terapii jest uznawana od 1979 przez Światową Organizację Zdrowia. Jest jednym z niewielu systemów medycyny niekonwencjonalnej, wykorzystujących chirurgię[potrzebny.System Ayurvedy postrzegany jest jako pseudonauka w związku z łączeniem zjawisk empirycznych z koncepcjami metafizycznymi. Niektórzy badacze określają ją jako system proto-naukowy lub poza-naukowy.

KLIK 

środa, 5 lutego 2020

Densiage szampon poprawiający gęstość-DUCRAY


Cześć słoneczka ;* Parę dni wcześniej dałam wam znać o świetnym szamponie do włosów jasnych, farbowanych, rozjaśnianych, czy też blond dla osób, które uwielbiają rózowe, czy też pastelowe odcienie na włosach :)
 Dzisiaj czas najwyższy wspomnieć o drugim szamponie do włosów, który mi towarzyszył już jakiś czas ponieważ na zdjęciu możecie zauważyć już prawię, że pustą buteleczkę, a zatem już co nie co o nim wiem.

piątek, 31 stycznia 2020

Zapraszam na intagrama, gdzie mam dla was małe co nie co :* (。♥‿♥。) (✿ ♥‿♥) ♥╣[-_-]╠♥

Cześć słoneczka dzisiaj do was wpadam na chwilę aby dać wam znać iż na moim instagramie właśnie ruszyło skromne rozdanie, a więc zapraszam :* 
 
 
Do zdobycia jet dokładnie wszystko to co widzicie na zdjęciu, a więc myślę, że fajne rzeczy :*
 

czwartek, 30 stycznia 2020

Koreańskie boxy kosmetyczne (@ ̄∇ ̄@)(☆^O^☆) (★^O^★)


Dobry wieczór kochani!
 Nie wcale, a wcale na was nie krzyczę po prostu tak radośnie się z wami witam :* Wiecie co? Mam na blogu taką zakładkę jak "azjatyckie słodkości" i zakładając ją miałam namyśli, że będę pisać o Azjatyckich słodkościach jak i o kosmetykach, a okazało się, że ostatnio tego nie robię:/ Dlatego muszę to jak najszybciej nadrobić tym bardziej iż Koreańska pielęgnacja wcale nie jest mi obca bo troszkę tych kosmetyków mam ,a co chwilę kupuję nowe i co:/ I nic cisza :P Dlatego dzisiaj postanowiłam wam napisać co możecie znaleźć w Koreańskich boxach z kosmetykami, które są dostępne koreanunicorn, a że kupiłam dwa jeden za 49 zł ,a drugi za 79 zł to już wam prędko ukazuje co jest w środku abyście wiedzieli, czy warto zakupić takowy box kosmetyczny.  

wtorek, 28 stycznia 2020

NORMADERM Phytosolution - Żel głęboko oczyszczający oraz krem o podwójnym działaniu dla skóry ze skłonnością do trądziku


Witajcie słoneczka! Jak wam leci miesiąc styczeń?
 Mój dość ambitnie bo na leżąco hahahah
Tak na prawdę to przez ostatni tydzień leżałam w łóżku z wysokimi temperaturami bo ponad 39 stopni miałam....Przeszłam się do lekarza, a więc i jestem na L4 do jutra aczkolwiek idę na kontrolę bo jeszcze mnie męczy kaszel...
Jeszcze kiedyś machałam bym na to ręką aczkolwiek nie ukrywam iż słysząc o tyn wirusie z Chin jednak wolę się sprawdzać u lekarza częściej(tym bardziej, że byłam przez chorobą na masowej imprezie); ba nawet zwykła grypa może skończyć się kiepskimi powikłaniami. 
Dlatego moi drodzy dbajcie o siebie bo szkoda się nie doleczyć, a tym bardziej jeszcze kogoś innego zarazić.  

sobota, 18 stycznia 2020

Stapiz Sleek Line Blond Blush szampon do włosów blond 300 ml


Cześć dziewczyny! Wczoraj wspomniałam wam o genialnej mgiełce do włosów, a dzisiaj czas na to aby ukazać wam szampon do włosów blond, czy też rozjaśnionych, który stosuje po farbowaniu dopiero po 2 tygodniach. Szampon z początku stosuje raz w tygodniu ale czym dłużej minęło od farbowania tym częściej go po prostu nakładam bo nawet i 3 razy w tygodniu na zmianę z innym szamponem; oczywiście to wszystko zależy od tego jak intensywny chcemy mieć kolor włosów. 

Pomimo tego, że szampon jest różowy moje włosy po umyciu wcale nie są w odcieniu różu, a posiadają lekko różową poświatę, gdzie u mnie na szampańskim kolorze przechodziło to w delikatną brzoskwinkę, a że teraz mam typową brzoskwinię na dole włosów to jeszcze bardziej podbijam kolor. Zresztą moja fryzjerka powiedziała, że gdybym włosy miała po umyciu różowe to znaczy, że są zbyt rozjaśnione i przetrawione:/  
A, że tak się nie dzieje to jak na razie są w doskonałym stanie. 

piątek, 17 stycznia 2020

L’Alga.SEAMIST mgiełka do włosów


Dzień dobry kochani! Jak wam mija życie? Dość sympatycznie, czy być może problemowo? U mnie jest dość namieszane ale bez czarnuch chmur nad głową człek by nie wiedział, że jest, może być i czy będzie wkrótce szczęśliwy :) NA pewno na pochwałę życiową zasługuje L’Alga SEAMIST mgiełka do włosów, która przez ostatnie dwa miesiące mi towarzyszyła w pielęgnacji włosowej i nie ma co ukrywać jest wprost, że doskonała! 

sobota, 4 stycznia 2020

Keracnyl żel Ducray


Witajcie słoneczka, czy jest wśród was ktoś kto zmaga się z trądzikiem nie tylko na twarzy? Jeśli tak to mam dla was fajny żel do mycia skóry ciała oraz twarzy właśnie do cery trądzikowej Keracnyl żel Ducray to produkt, który zakupimy w dwóch pojemnościowych wersjach 200 i 400 ml w zależności od tego ile potrzebujemy i na jaki obszar ciała.

Przyznam wam się do czegoś iż ja żel zastosowałam dosłownie kilka razy aby sprawdzić działanie na swojej cerze jak i ciele ale większość opakowania została zużyta przez mojego chłopaka :) 
Dlaczego?

Mój chłopak pracuje na kopalni, a zatem wszelaki pył lubi osadzać się na skórze dlatego On potrzebuje dogłębnego i delikatnego oczyszczenia, które nie zapomni o głębokim oczyszczeniu porów i pozbyciu się brudu.

piątek, 3 stycznia 2020

MASŁO DO CIAŁA - SOCZYSTA WIŚNIA od mydlarni szuruburu :*


Witajcie drodzy czytelnicy  w jakże wspaniałym w nowym roku, który zapewne będzie obfity wszelakie nowości i decyzję ;) 
Moje postanowienia noworoczne? Brak! Iść za głosem serca i robić coś tu i teraz od razu, a nie za jakiś czas. Dlatego tu i teraz odsyłam was do naturalnego internetowo sklepu o wdzięcznej nazwie SZURU BURU, który obfituje w słodkie, naturalne i soczyste produkty.  Ja miałam takową przyjemność i testowałam masło do ciała, o zapachu soczystej wiśni, które bez dwóch zdań była bardzo soczyste i istnie perfekcyjne :*