piątek, 2 października 2020

Woda perfumowana Eve Truth AVON


 

Dobry wieczór moi mili, nie ma co ukrywać ale jesień już do nas zawitała i zagościła się na dobre, a więc zarówno makijaż, ubiór jak i zapach perfumy trzeba odpowiednio dobrać do danej sytuacji, czy też pory roku, która potrafi nas zachwycić swą aurą jak i zasmucić. 

 

Co powiecie na uniwersalny zapach, który podkreśli naszą delikatną kobiecość, a równocześnie doda uroku, szyku i elegancji? 

A przede wszystkim doda pewności siebie i nie co seksapilu.

Na co dzień taka mieszanka może się sprawdzić szczególnie wtedy, gdy np. w pracy chcemy być eleganckie oraz kuszące ale ze smakiem bez prowokacji.



Woda perfumowana Eve Truth AVON to zdecydowanie mój aktualny faworyt jeśli chodzi o zapach na co dzień jak i na większe wyjście bo przy odpowiedniej stylizacji, a więc i otoczce okaże się zmysłowym dodatkiem, a przy nie co skromniejszym wydaniu umocni nasz mocny, kobiecy charakter. 
 
Jeśli chodzi o trwałość i nasycenie zapachu to jest wprost fenomenalne! W pierwszej fazie, gdy pryskam się perfumami zaczyna mnie otaczać świeża aura różowej frezji do której po chwili dołącza się karambola by nie co ożywić zapach i dodać mu tajemniczości, a bazowy cedr dodaje jej okazjonalnego tonu. 
 

 Związku z tym, że ostatnio pachnę wodą perfumową Eve Truth to przy sobie, czy na półce w pracy warto mieć uzupełniający dodatek by po kilku godzinach w pracy znów otoczyć  się świeżym i kuszącym zapachem, a więc taki dezodorant, czy perfumowana perfumetka to świetna opcja do torebki.

Ja na co dzień pracuje po 12 godzin, a zatem po 8 godzinach warto się delikatnie odświeżyć.
 
Flakon wody wygląda jak kunsztowny kryształ  zrobiony z grubego szkła przez co taki zapach idealnie na da się na prezent. 
Być może prostokątny karton nie robi żadnego efektu łał aczkolwiek uważam, że to skromne pudełeczko odkrywa to co najlepsze zaraz tuż po wyciągnięciu. 

  


Główne nuty zapachowe: karambola, różowa frezja, drzewo cedrowe

Nuta głowy: karambola
Nuta serca: różowa frezja
Nuta bazy: cedr

Pojemność: 50ml

Posiadacie aktualnie swoje ulubione perfumy?

Jeśli szukacie czegoś odpowiedniego to zapraszam na fmprodukty.pl 

bo aktualnie perfumy  Eve Truth o pojemności 50 ml dostaniecie za nie całe 30 zł! Jak dla mnie to pół darmo.


 

26 komentarzy:

  1. To musi być ciekawy zapach. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kilku swoich ulubieńców wśród zapachów tej firmy. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kilku swoich ulubieńców wśród zapachów tej firmy. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi ze być to interesujący zapach, szczególnie że nuty ma ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  5. O! Właśnie go kupiłam i używam! Bardzo przyjemny zapach, delikatny, ale wyrazisty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja siostra ma ten zapach, raz u niej wąchałam :) ładny, podoba mi sie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi ulubionymi perfumami to u mnie ciężko, bo mam kilka lub nawet kilkanaście ulubionych :D

      Usuń
    2. To tak jak i ja także nie mogę się zdecydować na jeden zapach

      Usuń
  7. Uwielbiam delikatne perfumy i wody perfumowane. Właśnie takie subtelne. Chętnie wypróbowałabym ten zapach na sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię produkty z Avon. Mam tam koleżankę od której właśnie od czasu do czasu kupuję coś w formie prezentu dla najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię perfumy Avon, tego jeszcze nie poznałam! Przyjemnej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze konjevznie je wyprobowac bardzo lubie takie zapachy

    OdpowiedzUsuń
  11. Nuty brzmią kusząco, ale przyznam, ze do Avonu w ogóle nie mam już zaufania.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię zapachy Avona, jestem ciekawa jak ta woda pachniała by na mojej skórze :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie osobiście to fatalny zapach. Kupiłam i chętnie komuś oddam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam małą perfumetkę, zapach ok, ale jak dla mnie nie do codziennego perfumowania się.

    Pozdrawiam,
    Karolina z TAMczytam

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Avonu mało korzystam, kiedyś więcej kupowałam. Zapach wydaje się być ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam tą wodę i niebawem skończę swój flakonik, a szkoda, bo bardzo mi przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przekonałaś mnie tą entuzjastyczną recenzją:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam kilka zapachów z Avon, uwielbiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  19. Nuta zapachowa może być dość ciekawa i całkiem przyjemna

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie miałam okazji powąchać tego zapachu, a myślę, że mógłby mi się spodobać. Moje ulubione z avon to TTA Amour, ale już ich nie produkują

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubie takie zapachy, ogolnie lubie perfumy tej marki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.