czwartek, 3 września 2020

Jesienna moda z prestarrs

 Dobry wieczór kochani, jak wam się żyję?

Jak mija czas?

Wszyscy zdrowi? 

Urlopy zakończone?

 Nie wiem co o tym sądzicie ale ja uważam, że lato odchodzi już w zapomnienie ponieważ poranki i wieczory są o wiele chłodniejsze niż letnie, gorące noce, a więc warto zwrócić uwagę na to co ubierzemy wychodząc wcześnie rano do pracy tym bardziej, gdy jesteśmy skazani na późne wyjście. 

Niestety deszcze także nas nawiedzają, a więc warto zadbać o ładną i małą parasolkę. 

 

Jednak, gdy okażę się iż do pracy wybieramy się na godzinę dziewiątą rano  i pozostaje nam mały kawałek do przejścia z przystanku autobusowego do pracy, czy też z parkingu podziemnego do miejsca docelowego to na ramiona po prostu warto zarzucić women's cardigans   , który idealnie się sprawdzi przy eleganckiej stylizacji jak i nie co tej mniej wyszukanej.

 


Zresztą taki sweterek to także świetna opcja, gdy ubieramy się na cebulkę ale również, gdy chcemy poderwać chłopaka, z którym wybraliśmy się na randkę i widząc nas w takim cieniutkim sweterku z ochotą podzieli się swoją odzieżą wierzchnią. 

 


 KLIK

 

Jeśli jednak należysz do kobiet, które są wielkim zmarzluchem to warto pomyśleć o ciepłych   fashion coats, które idealnie dopełnią jesienną stylizację.  Zresztą dobrze dobrany płaszcz potrafi ukryć mankamenty figury jak i podkreślić te atuty, które chcemy by aktualnie podziwiano. Zresztą jeśli należysz do kobiet samowystarczalnych to na randkę po prostu ubierzesz się ciepło tak jak mama od zawsze powtarzała-schowaj nerki.

 

 
Zresztą patrząc na naszą zimę ona wcale w tym roku mroźna nie była, a więc  taki cieplejszy płaszcz również dobrze się sprawdzi z nieco mroźniejsze klimaty, a co najlepsze aktualnie na stronie prestarrs mamy genialną wyprzedaż, dzięki czemu jesienne perełki możemy mieć w doskonale niskiej cenie. 
 


 Jeśli chodzi o mnie to ja kocham jesień i jesienne stylizacje!

Płaszcz, sukienka i rajstopki to dla mnie najlepsze połączenie.

 

22 komentarze:

  1. Niestety czuć już jesień. Ciekawe propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się płaszcze, mają ładne kroje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te dwa płaszczyki są piękne i mają cudowne kolory :) Nosiłabym!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne płaszcze, nie znam tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kardiganów ci u mnie w szafie dostatek :) Na jesienne poranki jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ladne propozycje, na pewno przyjemnie sie je nosi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny płaszczyk, lecę zerknąć co jeszcze maja

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwiwlbiam te płaszcze najlepiej kolorowe ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne plaszcze, zwlaszcza ten z ostatniego zdjecia! Nie moge sie doczekac az bedzie chlodniej i bede mogla zalozyc moj jesienny plaszcz :) Pozdrawiam!

    http://rymowanemysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety jesień już puka do naszych drzwi. Twoje propozycje mogą przydać się, gdy zagości w Polsce na dobre. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesień coraz bliżej... Ja raczej starej daty i w szafie mam masę klasycznych marynarek... Dobre do jeansów i spódnic :) Oby Jesień była ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny płaszcz - totalnie mój styl!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja to bym chciała lato przez cały rok!

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszcz - jak najbardziej jestem na tak, ale sukienki i rajstopki to kompletnie nie moja bajka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszczyki są naprawdę fajne- nosiłabym;) U mnie już po urlopie, niestety...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.