piątek, 4 września 2020

SOTIN R86 - środek do mycia akrylu oraz SOTIN 130

 

 Dobry wieczór kochani jak wygląda u was spawa z sprzątaniem? Jesteście fanami, czy raczej nie lubicie tego robić?

 Ja nie cierpię sprzątać aczkolwiek zdaję sobie sprawę z tego, że czasami trzeba zabrać się za sprzątanie dlatego warto mieć wtedy pod ręką coś dobrego i skutecznego by ten nielubiany czyn stał się szybką i spójną akcją.

 


 
Związku z tym iż jestem  szczęśliwą posiadaczką wanny w domu, w której lubię od czasu do czasu poleżeć to jak wiemy po każdej kąpieli z dodatkami warto zadbać o odpowiednie oczyszczenie wanny i jej otoczenia aby  prezentowała się czysto i świeżo aby mieć ochotę  w wannie pupkę moczyć dlatego warto mieć odpowiedni środek np. SOTIN R86 - środek do mycia akrylu , w który bardzo łatwy i skuteczny sposób oczyści naszą wannę z codziennego zabrudzenia.


Związku z tym iż preparaty czyszczące SOTIN są bezpieczne dla środowiska i neutralizują się w momencie spłynięcia do kanalizacji  zachęcają bardzo do kupna jak i częstego stosowania, które samo się prosi aby to zrobić ponieważ zastosowanie takiego środka oczyszczającego jest dziecinnie łatwe.

Wystarczy powierzchnie wanny spryskać środkiem SOTIN R86, gdzie w trakcie rozprowadzania preparatu dozownikiem robi się mała pianka, którą pozostawiamy na wannie przez jakiś czas aby moc składników aktywnych zadziała jak należy. 

Jeśli chodzi o zabrudzenia to wiadomo im większe zabrudzenie tym dłużej środek czyszczący powinien się na nim  znajdować.

Jeśli chodzi o moją wannę to muszę przyznać iż wygląda zacnie bo oprócz zacieków z mydła i innych kosmetyków nie posiada, a więc ich likwidacja jest naprawdę banalnie prosta. 

Wystarczy środek przetrzeć suchą ściereczką, a potem resztkę zmyć wodą i wanna czysta. 

Jeśli chodzi o wydajność no to cóż przy dużej powierzchni i częstym  stosowaniu produkt szybko znika.




Mając świadomość, że sotin do wanny sprawdził się dobrze byłam ciekawa jak sprawdzi się inny środek czyszczący tej marki ale dedykowany do kabiny prysznicowej; dlatego podarowałam drugą butelkę teściowej aby także sobie posprzątała zatem SOTIN 130  poszedł w dal:)

 
 Jak możecie zauważyć szata graficzna oby dwóch produktów jest niemalże identyczna ponieważ łączy je biała butelka o pojemności 500 ml jak i etykiety  z niebieskimi dodatkami, które wyglądają czysto i schludnie, a czy kabina prysznicowa po tym tak wygląda?
 

Sotin 130 - preparat do usuwania osadu z kamienia z pewnością daje radę z osadem i kamieniem o ile ten brud nie ma 10 lat bo z takim wżartym brudem nie wiem kto pomoże chyba nowa kabina ;)

Kabina prysznicowa czyszczona regularnie także nie martwi się brudem i osadem, które powstają po wieczornym prysznicu wszystkich domowników bo spryskana od razu delikatnym preparatem i oczyszczona kusi swą czystością.

 Sotin do kabiny prysznicowej sprawdził się dobrze ale z tego co wiem mama ma jednak innego faworyta w tej dziedzinie, który używa od dłuższego czasu. 

 

Znacie te produkty?

A może kupujecie na chemiadomowa?

 

Ja swoje środki czyszczące mogłam przetestować, dzięki uprzejmości portalu urodaizdrowie .




 


27 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tej marce. Zazdroszczę wanny, jak mam tylko kabinę prysznicową.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, to ciekawe, chętnie wypróbuję,
    bo faktycznie z wanną tak jest,że zostają jakieś osady...
    krystynabozenna

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam raz płyn do mycia płyt indukcjnych od tej marki, całkiem dobrze sobie poradził

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesli jest bezpieczny dla srodowiska, to jest duzy plus dla plynu Sotin. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego specyfiku,ale chętnie go wypróbuję - bo mycie kabiny prysznicowej to dla mnie prawdziwa zmora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że jest w 100% bezpieczny dla środowiska.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem totalnym leniuchem sprzątania... Sprzątam w miarę na bieżąco by nie musieć robić dużych porządków... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W każdym domu na pewno te produkty się przydadzą , tym bardziej,że są bio...

    OdpowiedzUsuń
  9. Od kiedy mam własne mieszkanie to coraz więcej takich środków kupuje i chętnie zerknę i na ten.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie ostatnio króluje Yope przez wzgląd na politykę CF.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam w ogóle tej firmy,ale będę musiała się jej przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja używam swoich sprawdzonych środków do czyszczenia z tym spotykam się pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam, ale chętnie wypróbuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnio mam więcej czasu na porządki, dlatego chętnie wypróbuję te środki do czyszczenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapowiada się super i w dodatku bezpieczny dla srodowiska, a to duży plus

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię sprzątać tak samo jak nie lubię mieć miliona różnych detergentów- każdy do czegoś innego. Wolę te bardziej uniwersalne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Staram się nie używać za dużo chemicznych środków do czyszczenia łazienki czy WC. Tych jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam wannę ale żeliwną, czasem od wody zostają nieładne ślady i nie wiem co może pomóc. Rozejrzę się za tą marką może mają coś i na moją bolączkę

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś kojarzę markę tych produktów do sprzątania, ale przyznam szczerze że nie miałam niczego z Sotin.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze, że ten produkt jest przyjazny dla środowiska. Dzięki za informację - być może spróbuję przy następnym większym sprzątaniu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tego produktu, a zapowiada się dość ciekawie. Duży plus, że jest bezpieczny dla środowiska

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.