piątek, 11 września 2020

Czekoladki chocolissimo idealny prezent na Dzień Chłopaka

Dzień dobry kochani:)
  Jak wasze nastroje wrześniowe? 
Czy są tutaj matki, które z utęsknieniem czekały na pierwszego września? Czy emocje opadły wśród was i uczniów? 

A wy moje drogie Panie już macie wszystko poukładane i ustalone i możecie zająć się czymś lepszym i nie co przyjemniejszym? 


Jak dobrze o tym wiecie 30 września nasi chłopcy Ci mali i Ci duzi obchodzą swoje święto, a jak wiemy życie ma gorzki posmak dlatego warto zadbać o słodkie i przyjemne chwile, a dzięki  chocolissimo znajdziecie idealny prezent na dzień chłopaka, który zaskoczy niejednego gościa.



Związku z tym iż mój chłopak jest wielkim fanem piłki nożnej i dobrego piwa, a dodatkowo czekoladowych słodkości nie odmówi bo jak twierdzi "trudne" dla kobiety dni przechodzi wraz ze mną to czekoladowa piłka jak i piwo idealnie wkomponują się jako słodki prezent i pocieszenie, gdy ulubiony zespół przegrywa rozgrywkę, a gdy wygra to powód do świętowania także jest. 

Dlatego stwierdzam, że zestaw dorosłego kibica to idealny prezent na dzień chłopaka nawet, gdy mamy przed sobą trudnego przeciwnika. 


Ukłon należy się w stronę  chocolissimo ponieważ czekoladki są doskonale zrobione  bo nie tylko wyglądają okazale jako piłka i butelka piwa ale i sama jakość czekolady jest godna uszanowania bo nie mamy do czynienia z słodką podróbką.


Piłka prezentuje się bardzo zacnie ale to butelka piwa zrobiła na mnie największe wrażenie bo sam kapsel jest tak szczegółowo zrobiony, że przy nocnym  otwarciu lodówki myślę, że można się pomylić co do towaru w dłoni.

 
Moje drogie Panie jeśli jeszcze nie macie prezentu dla swojego chłopaka to sądzę, że taki słodki upominek dobrze mu zrobi, a przy okazji i my skorzystamy z słodkości, a drogie dziewczyny w szkołach zawsze mają problem co zamówić, czy kupić w prezencie na dzień chłopaka,  a tu sprawa rozwiązana bo wystarczy wejść  w odpowiednią zakładkę TUTAJ  i posiadamy cały arsenał słodkości, które sprawdzą się u każdego Pana, a przeróżne czekoladowe wytwory znajdą swego odpowiednika.


,

Do słodkości otrzymujemy elegancką , brązową, papierową torbę, która idealnie  komponuje się z elegancką kolacją i garniturem.
 

32 komentarze:

  1. Jaki fajny pomysł na prezent. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta piłka jest świetna ! dla mojego Chłopaka trenera byłaby idealna, hmm muszę pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście bądź nieszczęście mnie problem zakupów na Dzień Chłopaka nie dotyczy, ale na pewno poszukam tam prezentów na inne okazje. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż sprawdzę co tam jeszcze mają w Chocolissimo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha! Nie wpadłabym tak od razu żeby szukać takich czekoladek. Zabawne i fajne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie, panowie są raczej łasuchami, więc prezent taki jak najbardziej :-)
    krystynabozenna

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny prezent. U mnie nie obchodzimy dnia chłopaka, bo to dla mnie takie święto dla młodzieży ze szkoły. Bardziej stawiam na dzien mężczyzny

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezent do schrupania- świetny pomysł nie tylko na Dzień chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piłka i piwko ^^ nieźle nie sądziłam że są taki3 czekoladki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo taka piłka z czekolady będzie idealna! Zamówię ją i voucher na lot w leszczyńskim symulatorze i prezent z głowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jadłam te ich pyszne słodkości - mniam! i rzeczywiście to genialny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysl, na pewno sposoba sie wielu chlopakom :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam czekoladę i takie prezenty również. Ja w tym roku jeszcze nie wiem co kupię chłopakom w moim domu

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha, ta piłka jest super!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, bardzo fajna sprawa, zanim przeczytałam post dłuższą chwilę zastanawiałam się co jest na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekoladki to super pomysł,A jak jeszcze można się tym zabawić,spersonalizowany prezent zrobić to już w ogóle bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię zamawiać od nich różne czekoladki, jakoś wykonania mistrzowska!

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak jestem Mamą i czekałam na 1 września. Przedszkolaki ruszyły na podbój świata, a te gadżety z czekolady piękne, aż szkoda zjadać :D

    OdpowiedzUsuń
  19. chętnie sama bym sobie taki prezent sprawiła, korzystałam z czekoladowego telegramu i czekolada była wyśmienita ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. To wszystko z czekolady? Jestem bardzo zaskoczona. Piłka wygląda na czekoladową, ale buteleczka w żadnym wypadku. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ten sklep ze słodkościami :) oraz pomysły jak w super sposób, można wyczarować wszystko z czekolady.

    OdpowiedzUsuń
  22. Od siebie dodam, że np. w Japonii czekoladki chłopakowi daje się też na Walentynki. I zawsze robią to dziewczyny, a mężczyźni już nie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubimy Chocolissimo, chociaż tego święta u nas nie obchodzimy (chętnych na czekoladki byłoby aż 3 więc mnie to cieszy). Dzień wcześniej mamy rocznicę ślubu 😉

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze nie miałam okazji robić zakupów w tym sklepie, ale zapiszę sobie link. Super pomysły na prezenty. :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie, że mi przypomniałaś o tym święcie! Muszę coś wymyślić dla moich trzech chłopaków!

    OdpowiedzUsuń
  26. Czekoladki to zawsze fajny prezent, bo chyba każdy je lubi

    OdpowiedzUsuń
  27. Znam ten sklep i uwielbiam, regularnie kupuję w nim prezenty dla bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  29. Z całą pewnością takie moment są bardzo istotne, ale dla mnie również liczy się to jakie gadżety są przydatne na różnego rodzaju okazje i imprezy. Właśnie dlatego zachęcam na pewno do przeczytania wpisu https://zamowprezent.pl/gadzety-sylwestrowe-top5-dekoracji gdyż w nim wytłumaczono przydatne gadżety na sylwestra.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.