środa, 21 listopada 2012

Rajstopy w norweskie wzory.

W okresie zimowym w każdym sklepie można napotkać ciepłe sweterki, które posiadają skandynawskie wzorki. Z pewnością nie jedna z was posiada taki sweterek w swojej szafie. 
Mnie takie wzorki kojarzą się z filmami romantycznymi, gdzie para sobie zakochanych ludzi siedzi przed ciepłym kominkiem, w ręku ze szklanką wina....od słowa do słowa.........wszyscy wiemy jak to się kończy.

Teraz i takie wzorki możemy spotkać na rajstopkach.
Muszę przyznać, że bardzo mi się one podobają i zastanawiam się nad ich kupnem.







A wy co o nich sądzicie?

77 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają :) szukam ich:)

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi sie bardzo ale jako że jestem dość krótka raczej nie wyglądałabym w nich korzystnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ona nie była trudna, ja jestem głupia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają (jak to gust człowieka się zmienia, pewnie kilka lat temu byłabym kategorycznie na nie... oh no ale koniec rozważań). Szczególnie na ostatnim zdjęciu - już widzę tą pełną stylizację oczami wyobraźni i mrrr.

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem, jakbym nie była to nie dostałabym zaćmienia i cokolwiek bym napisała -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się, mam szczupłe nogi, więc mogę sobie na takie pozwolić :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Już dawno stwierdziłam, że muszę takie mieć ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. One są boskie :) właśnie od jakiegoś czasu bardzo jestem nimi zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podobają mi się, ale na nogach XL słabo wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam że też mi się podoba ten wzór;)
    Zastanowię się jeszcze nad kupnem, ale myślę że byłyby ciekawym ożywieniem do niektórych zestawów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak miałam 5 lat, to takie nosiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, świetne są:) Chyba się skuszę i kupię:)
    Mnie również takie swetry się kojarzą z filami romantycznymi, ale ja mam obraz długich spacerów przy pięknym krajobrazie i pary trzymającej się za ręce:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Thank you so much for visiting my page and for leaving a comment!! I love this leggings i ordered a pair and i'm waiting for them to arrive!
    Nice blog, would you like to follow each other? I will follow you now! If you want you can follow me back at:

    www.honnejihen.blogspot.com

    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne! normalnie nie lubię takich klimatów, kojarzy mi się z powyciąganymi swetrami, ale rajstopy są super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podobają i chciałam sobie je kupić na okres jesienno-zimowy, ale strasznie pogrubiały mi nogi i musiałam zrezygnować :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Te rajstopy wygladaja najlepiej an szczuplych nogach : )

    OdpowiedzUsuń
  17. są ślicznie :)
    muszę kupić sobie taki sweterek to i może spełni mi się taki wieczór przed kominkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam takie leginsy ^^ Niedługo ukażą się na blogu ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Hahahah,dobre skojarzenia,takich to nawet ja nie mam!xD
    Mnie osobiście niezbyt się podobają takie rajstopy,ale każdy ma inny gust,czyż nie?c:

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne zimowe wzorki, ale trzeba mieć do nich szczuplutkie nóżki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne ;) może się na takie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne są i chcę sobie takie kupić ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi także się podobają takie wzorki ale tak średnio w nich wyglądam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie cudne wzorki !
    Bardzo mi się podobają : )

    OdpowiedzUsuń
  25. Megaśne są, muszę takie mieć. Taki ugly sweater kojarzy mi się ze Świętami Bożego Narodzenia ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. sa idealne na mrozne dni, te czarno-biale a swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. mam <3 uwielbiam norweskie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny ciekawy blog,oby tak dalej:))) obserwuje i zapraszam do mnie w wolniej chwili

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj jak ja dawno tu nie byłam 0.o"

    Ten brak czasu...

    ale jestem ^^ i nadrabiam

    OdpowiedzUsuń
  30. http://breatheliffe.blogspot.com/ konkurs na blogu. Do wygrania kosmetyki Maybelline New York oraz lakiery Et Voila! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne, ale obawiam się, ze mogą nieco pogrubiać nogi ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam skandynawskie wzory, sama mam z nimi kilka swetrów. Takie rajstopy również widziałam, w którymś z Gdańskich sklepów indyjskich i to już jakiś czas temu. Bardzo mi się podobają, ale chyba raczej nie są dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. cudne sa sama mam ochote na takie i chyba kupie w grudniu ;d

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne są, kojarzą się ze świętami! Najbardziej podobają mi się te na 3 zdjęciu :)
    Pozdrawiam, obserwuję i będzie mi bardzo miło jeśli Ty również zaobserwujesz mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  35. OOO, ciekawska Madziu, jak mnie znalazlas na moim nowym blogu? myslalam, ze on nie wyswietla sie w liscie auktalizacyjnej! a co do rajtek - to zaszczepilas mi rzadze posiadniecia takowych, mam taka czarna sukienke do ktorej takie wzorki by pasowaly jak ulal! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. CUDOWNE
    ♥ ♥ ♥
    POZDROWIENIA;*:*:* ola

    OdpowiedzUsuń
  37. mi sie podobają na kimś ale nie na mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. mi się strasznie podobają legginsy w te wzory ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie wiedziałam, że są takie rajstopy. Swetry widziałam :)Podobają mi się te trzecie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam takie spodnie, i przyznaję, że je kocham, chociaż rzadko nosze bo jakoś nie wiem z czym je łączyć :<
    Chce te rajstopy z ostatniego zdjęcia ~(^_^~)

    OdpowiedzUsuń
  41. ja mam białe z brązowe wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. I'm a huge fan of knit tights, thy're perfect for the cold weather and they always look good when styled...

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne są te wzory - podobają mi się te w kolorystyce biało-czarnej.

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak dla mnie są piękne, szkoda tylko, że nie pasują dla osób które nie mają bardzo szczupłych nóg, wtedy bym się na nie skusiła:D Nawet na kilka wzorów;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo mi się one podobają, tylko ja poluję na takie legginsy, a nie rajstopy XD

    OdpowiedzUsuń
  46. Do mnie nie przemawiają te wzory...
    Zapraszam na mojego nowego bloga: milciamoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. I so love the Black & White... makes me think about christmas, nice post !
    http://melolimparfaite.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  48. Kocham norweskie wzory :)
    Masz bardzo fajna estetyke bloga. Przyjemnie sie czyta przy tak dobranych kolorach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Prze piękne te wzorki:D sama chętnie takie rajstopy sobie kupię:)
    Ostatnio nawet taki kocyk nabyłam od razu cieplej mi się zrobiło:D

    OdpowiedzUsuń
  50. ze śeiętami mi się kojarzą te wzorki xD

    OdpowiedzUsuń
  51. te z pierwszego zdjęcia chciałabym mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Podobają mi się upoluję na takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. jak bym miała chude nogi to bym nosiła ;D

    OdpowiedzUsuń
  54. a ja nie przepadam za norweskimi wzorami..

    OdpowiedzUsuń
  55. I just LOVE it ! I want one now :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne rajstopki!! <3 Ekstra blog, zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Wzorek, który przypomina mi, że 'coraz bliżej święta'! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Me encantan esas medias, apetece que nieve.
    Besos desde Spain. Me gusta tu blog, te sigo
    http://pulserasatame.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  59. Swetry to już starocie są na rynku od dawien dawna. To kolejny wzór wrzucany na każdy rodzaj ciuchów :P
    Szybko ostatnio jak siedzę na blogu widzę co to nowe pomysły :P
    Ale rajtki fajne ale ja nie lubię wygladać jak każdy - kupuję rajtki z nutami ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.