czwartek, 1 listopada 2012

Dzięki portalowi i zarazem blogowi http://urodaizdrowie123.blogspot.com/ miałam możliwość do przetestowania świetnego produktu.


Serum intensywnie liftingujące (Intensive Lifting Serum)
cały krem prezentuje się tak;
a producent piszę:

Delikatne serum, przynosi natychmiastowy efekt wygładzenia cery. Zmniejsza widoczność zmarszczek mimicznych i bruzd. Witamina E neutralizuje wolne rodniki, chroni włókna kolagenowe i elastyczne skóry, zwiększa elastyczność. Witamina C poprawia mikrocyrkulację krwi i bierze udział w produkcji kolagenu. Wyciąg z aloesu i hialuronian sodu zapewniają głębokie nawilżenie. Skóra pozostaje miękka i odżywiona.

30 ml I na dzień & na noc I 146 zł

Ja do przetestowania dostałam mniejszą ilość tego produktu tzn. 15 ml.
Co sadzę o tym produkcie?

Na pewno to serum nie należy  do najtańszych jednakże jego cena odpowiada jego działaniu.
Już po pierwszej aplikacji tego produktu moja twarz była bardziej jędrna i elastyczna.
Serum to używam dwa razy dziennie  przez dwa tygodnie i mam jeszcze większą część produktu.
Osobiście myślałam, że moja twarz jest dość jędrna i nie trzeba jej wspomagać takimi specyfikami; spotkało mnie miłe zaskoczenie.
Moje policki jakby troszkę się uniosły tworząc bardziej wyrazisty owal, a okolice oczu stały się bardziej jędrne i również nie co uniesione.
Skóra jest dobrze odżywiona i miękka oraz bardziej elastyczna, a co najważniejsze zmiany te są widoczne dla oka.

Podsumowując:
Cieszę się, że miałam okazję do przetestowania tak dobrego serum ponieważ na mojej twarzy sprawdził się on idealnie.
Produkt ten jest bardzo wydajny, dzięki wodnistej ale nie lejącej się konsystencji i błyskawicznie się wchłania. Serum jest przezroczyste, a jego zapach niewyczuwalny.



Jeśli zainteresowałyście się tym produktem i jesteście ciekawi całej serii to zapraszam na
http://www.skincode.pl/

52 komentarze:

  1. Szkoda, że nie dostałaś do testów pełnowartościowego produktu. Choć jak widzę jego cenę, to rzeczywiście dobre i tyle. Przynajmniej mogłaś sprawdzić jego działanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Ciekawska M i zawsze na czasie z modą i urodą. Zaglądam, nie zawsze komentuje bo ja w tej kwestii niewiele mam do powiedzenia. Podglądam, doczytuje i uczę się. Spokojnego dnia. Imienniczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że się sprawdził :) nigdy go nie miałam :)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc nie znam marki, więc dla mnie to totalna nowość, ale skoro tak chwalisz to jestem zaciekawiona :)
    Zapraszam również do odwiedzenia nas na: firstfloorapartment.blogspot.com

    Pozdrawiam,
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie jakbyś chciała mogłabym Ci zrobić taką czapeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że się u Ciebie sprawdziło. Cena faktycznie wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe to serum, szkoda tylko, że cena taka wysoka;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że się sprawdziło, szkoda, tylko tej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że fajny, ale cena kurcze wysoka. ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. nie używałam, ale wydaje się fajny ;dd

    OdpowiedzUsuń
  11. No cena nie kusi :D Kurcze, takie nowości tu pokazujesz, zawsze myślałam, że odpowiednio dbam o skórę, a patrząc na to co nam jeszcze inni oferują to zaczynam w to wątpić i rozglądać się za innymi produktami :))

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie się to serum zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mogłabym spróbować, lecz cena jest trochę wysoka :/

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy go jeszcze nie spotkałam ; - )

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie jest mieć możliwość wypróbować różne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy jeszcze nie słyszałam ani o tym kosmetyku, jak i stronie :)
    Muszę wypróbować! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Oooo...takie serum to coś dla mnie. Dzięki za opinię- może sobie sprawię takie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Oglądałaś Skip Beat? Gdzie????? A "Playful Kiss" mam zamiar obejrzeć :D + Zgadzam się z tym. Jednak niektóre osoby, a szczególnie większość osobowości w KEJPOPIE łatwo jest mi rozgryźć. Po jakimś czasie mam wrażenie, że znam je parę lat. Z Donghae jest inaczej..

    OdpowiedzUsuń
  19. No właśnie tam też tego szukałam.. i nie ma, a bardzo chciałam obejrzeć. :/

    OdpowiedzUsuń
  20. To obejrzę przynajmniej z angielskimi napisami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz bardzo solidnie opisane posty nowinkowo-kosmetyczne.Brawo dla Ciebie,dobra w tym w jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ogólnie zaczęłam szukać czegoś na zmarszczyki ale takiego przed 30, ponieważ od 25 roku chce zacząc coś używać, ale sama nie wiem co będzie odpowiednie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. dzięki za opnie ;)
    blog masz świetny !
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. It would be miraculous product that erases wrinkles!

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja skóra jest jeszcze ładnie napięta, więc nie skorzystam, ale za kilka lat, kto wie xD

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również jeszcze unikam takich kremów:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Musi być naprawdę dobry:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Cena jest wysoka ale skoro daje taki efekt wow!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak daje taki świetny efekt to wart swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja na szczęście jeszcze nie potrzebuję preparatów liftingujących :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Szczerze mówiąc nie wierzę w kremy przeciwzmarszczkowe, a do tego jeszcze ta cena. Zdecydowanie na nie.

    OdpowiedzUsuń
  32. dzięki za link bo powiem szczerze że mnie zaciekawiłaś ;) muszę odratować moją cerę ;/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapraszam na rozdanie na http://natolatekswiat.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-wybrna-pare-butow.html DO WYGRANIA WYBRANA PARA BUTÓW!

    OdpowiedzUsuń
  34. Chciałabym Cię zaprosić do konkursu ♥
    Do wygrania jest para butów którą wybierasz ty ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Skincode przerażają ceną, ale są naprawdę świetne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.