sobota, 10 listopada 2012

Powrót do maseczek.

Maseczkowy miesiąc już minął, a ja dziś w swojej szafce znalazłam jeszcze kilka maseczek  które dostałam w październiku w ramach współpracy z http://kosmetykipolskie.com/, a więc przy sobocie postanowiłam zrobić sobie małe SPA.

Zacznę od tego,że ta maseczka nie była przeznaczona do mojej cery ponieważ jest to maska do cery naczynkowej aczkolwiek w jej składzie znalazł się miłorząb japoński, a więc tym bardziej nie mogłam jej sobie odmówić.

PERFECT BEAUTY cera naczynkowa - maseczka do twarzy /2x5ml.



Maseczka ta ma kremową konsystencję, która jak dla mnie przyjemnie pachnie.
Nałożyłam grubą warstwę maseczki na twarz (jedno opakowanie starcza nam na jedno użycie), po czym po 15 minutach zmyłam ją ciepłą wodą. 
Po zmyciu maseczki moja twarz była dobrze nawilżona, odżywiona i pełna blasku.
W sprawie zmniejszenia naczynek nie mogę się wypowiedzieć bo takowych nie mam.

Podsumowując:
Jestem jak najbardziej z tej maseczki zadowolona ponieważ nie spodziewałam się, że może ona tak fajnie nawilżać twarz i dodawać jej blasku. Nie mam cery naczynkowej ale sądzę, że i ja od czasu do czasu po ta maseczkę sięgnę. 




Maseczkę tą możecie znaleźć tu:  http://kosmetykipolskie.com/PERFECT-BEAUTY-cera-naczynkowa-maseczka-do-twarz(3,16559,13337).aspx

cena: Cena brutto 2,51 PLN


Czy ktoś z was tej maseczki już używał?

46 komentarzy:

  1. Awesome post & cute blog!

    I am a new follower now.
    And I will be SOO happy, if you follow me:-)

    Kisses from Russia!

    Tatiana

    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. takiej jeszcze nie miałam :) nawet nigdzie jej nie widziałam a często rozglądam się za maseczkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja sobie dziś nałożę spirulinkę na buźkę. będę zielona :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog : ) + notka <3
    obserwuję i liczę na to samo <3

    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/
    Pozdrawiam Anaa : )

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używałam tej maseczki nigdy.
    w ogóle ostatnio nie używam maseczek xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spotkałam się nigdy z tą maseczką

    Obserwuje z miłą chęcią i zapraszam do tego samego :) miło by było zaprzyjaźnić się bloggersko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nigdy jej nie miałam ale dobre nawilżenie to już coś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy jej nie używałam ;) Ale wydaje się być fajna ;D

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. hej kochana, nominowałam Twojego bloga :) więcej szczegółów na moim blogu, zapraszam do wspólnej zabawy :)

    pozdrawiam
    www.madamedeluxe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze nie miałam okazji jej używać...;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam lekkie problemy z naczynkami, więc powinnam sobie taką zafundować;)
    Chyba się skuszę;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś u mnie otagowana (http://nanamik.blogspot.com/) ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. te maseczki z perfecty są naprawdę ekstra ja tą rozświetlającą jestem zauroczona i tą na naczynka pewnie też sprawdzę....

    pozdrawiam i zapraszam do obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie używałam, ale w najbliższym czasie zakupię :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Będę kolejną dziewczyną która upolowała Cię w zabawie Liebster Blog :) Mam nadzieje że się przyłączysz.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię maseczki z Perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używam gotowych maseczek, a w tej masz kilka składników wskazanych dla cery naczyńkowej (np. rutynę, ekstrakty z kasztanowca i wąkrotki).

    OdpowiedzUsuń
  18. oo, przypomniałaś mi że dawno nie robiłam żadnej maseczki;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz o niej słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Twój post przypomniał mi jak dawno nie miałam juz maseczki na buzi, az wstyd! dziś sobie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ooo takiej jeszcze nie używałam :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Jasne używajmy maseczek raz w tygodniu, fajnie, że dobra passa trwa:)

    OdpowiedzUsuń
  23. jak narazie nie używam żadnych maseczek jedynie co stosuję to poling raz w tygodniu :) i codziennie myje twarz mleczkiem do demakijażu

    OdpowiedzUsuń
  24. prawie kazda maseczka, ktora uzywalam mega wysuszala mi twarz i lepiej na tym wychodze gdy ich nie uzywam..:)

    OdpowiedzUsuń
  25. jasne, że dam rade. przecież zawsze daje, co nie? :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Zostałaś otagowana :)
    Zapraszam do zabawy.

    http://yasinisi.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Zostałaś nominowana:))

    http://make-up-stories.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  28. dax jest super! co prawda ja u zywam oczyszczającej i peelingów i te właśnie polecam :)
    Ściskam,
    miłej niedzieli - Lona

    OdpowiedzUsuń
  29. ja staram się min. 2x w tyg zafundować sobie maskę:]

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie droga, a wydajna :D Wypróbuje !
    A i ja zamierzam sobie dzisiaj zrobić takie małe, orzeźwiając SPA ^___^
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie używałam :)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja nie, rzadko używam maseczek.

    masz może ochotę na obserwowanie? :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  33. nie widziałam jej nigdy w drogeriach, ale jak tylko trafię na tą markę, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znam, ale słyszałam super opinie na ich temat. Może uda mi się kiedyś samej sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszyscy mają Sleek'a, a my nie! ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.