niedziela, 11 listopada 2012

TAG: Moje włosy w pigułce

Dzisiaj przy niedzieli pozwolę wam się dowiedzieć czegoś o mnie.
Hi hi jak to brzmi "pozwolę" ale szczerze to nie wiedziałam jak to inaczej ująć ;)
Do zabawy zaprosiła mnie   z bloga http://loralook.blogspot.com/2012/11/tag-moje-wosy-w-piguce.html  , którą serdecznie pozdrawiam.
Do tego Tag'u zaprosił mnie ktoś jeszcze ale przyznam się wam ,ze nie jestem regularna w tych tagach bo nie zawsze mam czas lub po prostu chęć aby na zadane mi pytania odpowiadać i nie pamiętam kto mnie zaprosił za co z góry przepraszam ;)





 Zasady:

  • odpowiedz na 13 pytań,
  • oTAGuj 5 osób,
  • podziękuj nominującemu Cię blogerowi na jego blogu 


1. Twój naturalny kolor to?
Ciemny brąz.

2. Twój obecny kolor włosów?
Ciemny brąz.

3. Aktualna długość włosów?
Moje włosy sięgają do ramion.

4. Długość na jaka chciałabyś zapuścić włosy?
Gdy moje włosy zarzucę w przód chciałabym aby zakrywały mi moje piersi tak jak Britney jednym ze swoich teledysków robiła to w wannie :D

5. Jak często podcinasz końcówki?
Co pół roku ale zdarza się częściej.

6. Twoje włosy są proste, falowane, czy kręcone?
Moje włosy są lekko falowane przy końcach aczkolwiek moja grzywka kreci się ostro ;P

7. Jaką porowatość maja Twoje włosy?
Nie jest zła.

8. Jakie są Twoje włosy - np. suche, przetłuszczające się?
Suche przy końcach, a przetłuszczające się u nasady.

9. Jak wygląda rytuał Twojej codziennej pielęgnacji?
Codziennie rano przed szkołą myję włosy szamponem, następnie nakładam odżywkę do spłukiwania, i jeśli mam (zazwyczaj tak jest) to nakładam na mokre włosy jedwab. Później czekam aż mi włosy wyschną, w tym czasie ich nie czeszę.

10. Czego nie lubią Twoje włosy - np. wiatru, silikonów?
Z pewnością wilgoci, czyli deszczu.

11. Co lubią twoje włosy - np. olejowanie, spacery przy świetle księżyca?
Być wiecznie rozpuszczone :D

12. Jaka jest Twoja ulubione fryzura?!
Nie mam takowej.

13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić, co by powiedziały?
Od czasu do czasu nałóż nam maseczkę :)

*14. Jaka jest twoja wymarzona fryzura?
Nie mam.





Zapraszam was również na wspaniały konkurs!



http://moekyuna.blogspot.com/2012/11/azjatyckikonkurskosmetyczny.html

Wracając do Tagu to nikogo nie dominuję bo już chyba większość z was brała w nim udział ;)

A teraz mała informacja do was ;)
Jeśli wpadliście na mojego bloga i pozostawiliście komentarz bardzo wam za to dziękuję. Dziś i wy możecie dać z nać o swoim blogu pod tym postem śmiało zostawiajcie wasze linki, a ja na pewno do was zajrzę.

Pozdrawiam.

22 komentarze:

  1. Ja zupełnie z innej beczki :P Mianowicie chciałam zapytać czy nie znasz jakiegoś specyfiku, który ułatwia rozczesywanie niesfornych włosów? Bo ja już ze swoimi do ładu dojść nie mogę po umyciu -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy by powiedziały, że mam je ściąć bo wypadają, ale ja nie chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo cześć :) Bardzo lubię kosmetyczno-modowe blogi :) Chętnie Cię popodglądam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie latam co chwile do fryzjera :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Awesome post! Love natural color of hair...

    xxx

    http://www.bonnie23blog.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, też bym chciała mieć taką długość włosów, tak na cycki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chciałabym mieć taką długość włosów ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfect Cosmetics !!

    New post - Kisses ♥
    http://www.mademoisellemode.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. No to dziękujemy za pozwolenie :P hehe :PP
    A tak na serio to odpowiedź do czwartego pytania mnie rozwaliła, świetnie to opisałaś hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  10. O takiej zabawie jeszcze nie słyszałam;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje włosy też nie lubią wilgoci.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zabrakło mi tylko zdjęcia Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  14. Naturalny ciemny brąz - zazdroszczę. Też bym chciała, aby mój naturalny był taki. ;_;

    OdpowiedzUsuń
  15. uu bardzo fajny blog!
    zapraszam do mnie , zatagowałam cie ! http://abitoffashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Tez mam włosy do ramion i ten sam kolor ;)
    Powodzenia w konkursie, a tagi bardzo mi się podobają. ;D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.