piątek, 2 listopada 2012

Dzisiaj mam okropny dzień!
Najgorsze w tym wszystkim jednak jest to, że nic złego się dziś nie stało po prostu nie mam na nic ochoty. Większość dnia przeleżałam w łóżku nie spiąć tylko leżąc bez czynnie-wegetowałam.
Wzięłam się nawet za czytanie książki (lubię) ale po dwóch stronach stwierdziłam  że nie mam ochoty, następnie zabrałam się do przygotowywania z matury polskiego (trzeba by było w końcu zacząć pisać pracę) ale też nic z tego. Chciałam coś zobaczyć po dwóch minutach wyłączam.
W końcu się zmusiłam na teledysk zespołu nu'est action bo piosenka bardzo fajna, a jak z teledyskiem?
Hmm... nie jest źle chociaż pewne momenty dziwnie mi się kojarzą ;P



Uroczego chłopca wolę w tej wersji

niż w 0.34 z twarzą jakby miał orgazm...i w tych kajdankach...nie wiem dlaczego ale widząc Go budzi się we mnie instynkt matczyny ha ha 

szefunio zespołu bardzo mi się podoba w tych soczewkach dodają mu charakteru, a to, że jest przy pięty w cale mi nie przeszkadza.:D Zresztą On nie wygląda jak dziecko.

A to jest moja perełka w tym zespole ;)

Większość fanek kocha swych idoli fizycznie, zakochują się w ich wyglądzie oraz w tym jak zostali wykreowani przez media. Ze mną jest całkiem inaczej ja najpierw słyszę, a potem widzę ;)
Cenię tego Pana za głos, który bardzo mi się podoba.

A na koniec jeszcze pozostało dwójka zespołu żeby nie było, że o nich zapomniałam ;P


Mam nadzieje, że wam dzień mija lepiej niż mi. 

Dla zainteresowanych tłumaczenie:


Jesteś złym człowiekiem,
Mogę to stwierdzić na pierwszy rzut oka
Mylisz się i bardzo łatwo się poddajesz
Chyba mówiłem ci, żebyś nigdy się nie poddawał.
Dlaczego to ja jestem tym złym? Bo jestem lepszy od ciebie? Bo jestem inny, bo nie jestem taki sam?
Wydaje mi się że mówiłem ci byś nie mnie nie wytykał palcami.


Nic mnie to nie obchodzi, nie obchodzi
Dlaczego nie pójdziesz za nimi?
Wszyscy wyglądacie dokładnie tak samo
oh mam tego dosyć, mam tego dosyć
Nie ma w tym nic fajnego, dlaczego taki jesteś?
Jak ptak uwięziony w klatce ?
Oh nie duś tego w sobie 
Pośpiesz się i wstań 

Gotowa, niesamowita akcja
Gotowa, wspaniała akcja
Oh nie ma potrzeby przejmowania się innymi, to ty błyszczysz
Gotowe niesamowite przedstawienie
Gotowe twoje własne przedstawienie
Pokaż kim jesteś naprawdę, a świat będzie zdumiony 

hey
wstań
yeah
wróciliśmy 
gotowa akcja
podjęta akcja

Jesteś zły, robisz co chcesz
Mylisz się, po prostu idź z blaskiem
Wydaje mi się, że mówiłem ci by nigdy się nie poddawać 
Dlaczego to ja jestem tym złym? Bo wiem co dobre? Bo jestem inny,bo się nie boje?
Huh! Wydaje mi się, że mówiłem ci abyś nie wytykał mnie palcami
Nic mnie to nie obchodzi, nie obchodzi
Dlaczego nie pójdziesz za nimi?
Wszyscy wyglądacie dokładnie tak samo
Oh mam tego dosyć,mam tego dosyć

Nie ma w tym nic fajnego, dlaczego taki jesteś?
Jak ptak uwięziony w klatce ?
Oh nie duś tego w sobie 
Pośpiesz się i wstań 

Gotowa, niesamowita akcja
Gotowa, wspaniała akcja
Oh nie ma potrzeby przejmowania się innymi, to ty błyszczysz
Gotowe niesamowite przedstawienie
Gotowe twoje własne przedstawienie
Pokaz kim jesteś naprawdę, a świat będzie zdumiony 

Wykrzykujesz swoje imię
Jaki świat czeka na ciebie?

Światło, Kamera, Akcja!
Wyparłem się systemu, który mówił mi, że mam się poddać
Świat jest mój, nie twój!
Nie będę żył jak marionetka 
Droga,którą wszyscy kroczą nie jest dla mnie

I Poszło 1,2,3, akcja, to już nie jest film
Występuje w 100% będąc sobą, czysta prawda, prawdziwy ja
Ofiaro konformizmu,rozłóż wszystkich na łopatki
Podnieś się walcz, świat jest twój

Gotowa,niesamowita akcja
Gotowa,wspaniała akcja
Oh nie ma potrzeby przejmowania się innymi, błyszczysz!
Gotowe niesamowite przedstawienie
Gotowe twoje własne przedstawienie
Pokaz kim jesteś naprawdę, a świat będzie zdumiony

33 komentarze:

  1. lezysz i zbierasz sily na dzien nastepny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie nieraz też dopadają takie dni:) Nie przejmuj się, jutro będzie lepiej:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie na kilka dni choroba przygwoździła do łóżka, ale na szczęście już się poprawia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten chłopiec na zdj wygląda jak dziewczyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. moja forma też dzisiaj w stanie totalnego, łóżkowego rozkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też tak miewam :) To chyba jesień tak działa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. K-pop? koleżanka ostatnio mi to pokazywała , pare piosenek fajnych słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też mam taki dzień dzisiaj, dlatego chyba jednak wszystko oleję :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też często mam takie dni, kiedy nie mam na nic ochoty...

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej ja ostatnio mam same takie dni :D a jeszcze jak spada ciśnienie to już w ogóle jeden wielki koszmar :D trzymam kciuki żeby znów zachciało nam się chcieć !

    miłego weekendu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sorry you're having a bad day, hope it gets better:) They sound and look really good, the beat is BADASS!

    Have wonderful weekend!
    xx
    5th&6th

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh. ja też słucham, a potem patrzę, ale jakże często to, co widzimy zmienia nasz pogląd na to, co słyszymy... xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi też ten teledysk przywodzi dziwne skojarzenia. ;D Ale piosenka fajna. Jak zawsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeszcze nie slyszalam o tym zespole : )) uwielbiam azjatyckie piosenki : ) juz rozumiem nawet z nich pare slow i zwrotow. moze to dlatego ze ogladam tez anime :)

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  15. eh. też mam takie dni..

    nie słyszałam nigdy tej piosenki, ale jest bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie znam ich ;p a ten język to jakiś kosmos :)

    OdpowiedzUsuń
  17. słyszałem o tym k-pop :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądają całkiem podobnie do Bangów nie uważasz :D ??

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziś już lepiej? Miłej soboty:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm, no dziwny klip :D

    Zapraszam do mnie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. ja nie przepadam za tego typu muzyką...:P

    OdpowiedzUsuń
  22. Posnkę mam fajna nawet jeste. Face widziałam od nich i extra ^^ Video mnie rozwaliło. Ehh słodkie są chłopaki. Ejj mnie właśnie ten blondas przeraża - ma dziki wzrok taki agresywny!

    OdpowiedzUsuń
  23. nice blog dear!
    I’m new and would love you to visit my blog and if you like it please feel free to follow via GFC and bloglovin!
    Have a nice day!
    http://annscircus.blogspot.com.es/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie nie moj typ muzyki(: pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. ja zawsze w niedziele nie mam na nic ochoty, a to już jutro... och, ta kultura azjatycka Tobą zawładnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fun song ^^

    http://www.mademoisellemode.com/
    New post - Kisses

    OdpowiedzUsuń
  27. Czasem zdarza się dzień który należy przeleżeć;)

    OdpowiedzUsuń
  28. też mnie się to zdarza. Najbezpieczniej jest wtedy dla siebie i otoczenia pozostać pod kołdrą.

    OdpowiedzUsuń
  29. Och ... *.*

    rozwaliło Mnie to : " niż w 0.34 z twarzą jakby miał orgazm...i w tych kajdankach...nie wiem dlaczego ale widząc Go budzi się we mnie instynkt matczyny ha ha "

    XD

    Tak w ogóle świetny post i powodzenia w maturze !!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.