wtorek, 20 listopada 2012

Dla zainteresowanych moją osobą.

Dzień dobry.
Pewnie, nie którzy z was już wiedzą, że jestem maturzystką i w przyszłym roku czeka mnie egzamin maturalny ale i nie tylko  jeszcze będę pisać egzamin zawodowy.
Chodzę do technikum ekonomicznego chociaż ten profil wcale minie kręci i ciężko jest uczyć się tego czego się nie lubi ale na zmianę jest już za późno.
 Zresztą nie jestem osobą, które żałuję, że do tej szkoły poszła ponieważ, dzięki niej poznałam wiele fajnych osób dzięki, którym łatwiej jest przejść przez życie.
Od dzisiaj przez trzy dni czekają mnie próbne matury ale jakoś się nimi nie przejmuję.
Ooo teraz sobie ktoś pomyśli, ze jestem taka uczona i przygotowana na wszystko.
Wcale nie nigdy nie byłam orłem i jeśli chodzi o naukę  przenigdy nie lubiłam się uczyć.
Jestem tego zdania, ze nie zostałam stworzona do nauki,.
Oczywiście zawsze powtarzam młodszym aby ze mnie przykładu nie brali bo jeśli potrafisz i masz chęci ucz bo to z pewnością przyda Ci się w przyszłości.

 Życzę  powodzenia innym piszącym maturzystom!

I nie martwcie się tym jeśli coś wam w życiu nie wychodzi na pewno jest takie miejsce, w którym z łatwością się odnajdziecie 

27 komentarzy:

  1. A ja zawsze uwielbiałam się uczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak byłam młodsza nie cierpiałam szkoły i zrobiłabym wszystko żeby nie musieć się uczyć dziś płace ciężkie pieniądze żeby się uczyć taka przewrotność losu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też tak często jest, ale mimo wszystko staram się, aby trwał jak najdłużej ten porządek :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Sam pisałem maturę w tym roku i uważam, że te wszystkie egzaminy próbne są dużo trudniejsze. Nie wiem dlaczego, ale do normalnej matury większość już podchodzi na luzie. Mam nadzieję, że także Tobie się uda.
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog od raz sprawia, że na duszy robi się cieplej ... :)
    Życzę powodzenia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana z całego serca rzyczę powodzenia:*
    całusy;* Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia i głowa do góry ! Będzie dobrze !

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma co się spinać przed próbnymi maturami:) rok temu pisałam próbną i jej nie zdałam a na tej prawdziwej poszło mi naprawdę dobrze choć w porównaniu do innych to prawie w ogóle się nie uczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Good luck in all your endeavors!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja w czwartej klasie mam maturę :))

    OdpowiedzUsuń
  11. też piszę próbne maturki
    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. No niby tak, ale to tez zależy od tego, co kto uważa za romantyczne. ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Good luck to you and the best regards!!!

    xxx

    http://www.bonnie23blog.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  14. ale jakoś napisałam.
    powodzenia jutro! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. będzie dobrze :) ja bym chciała jeszcze raz zdawać maturę i chodzić do średniej :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę powodzenia:) Te maturę po prostu trzeba zdać i już;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja swoja mature mam juz za soba, ale bardzo ja przezywalam. Dzisiaj mysle, ze az za bardzo. Dobrze, ze jestes tak pozytywnie nastawiona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.