środa, 28 listopada 2012

Cieniowane rajstopy.

Ostatni post z rajstopkami o norweskich wzorach wam się spodobał, czy leginsach jak tam wolicie.
Ja osobiście wolę rajstopy bo nie trzeba się martwić o skarpetki hi hi
Teraz pokażę wam rajstopy cieniowane, które również bardzi mi przypadły do gustu, a z pewnością już większość z was jej widziała.
Niestety moje nóżki nie nalezą do super szczupłych i żadne wzorki jak na razie nie przejdą u mnie ale takie cieniowane np czarne mogły by w sumie dobrze wyglądać- w końcu ciemnie wyszczupla.








72 komentarze:

  1. Podobają mi się, ciekawe jak by na żywo w jakimś zestawie wyglądały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczniutkie:-)
    Ja często potrzebuję rajstop, bo praktycznie nie chodzę w spodniach
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Różowe z czarnym są OMG!!! :) UWIELBIAM!! Lecę na allegro szukać. Dzięki Ci za wyszukanie takiego cuda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że nie przepadam za noszeniem rajstop itp uraz mi został od dzieciństwa ha ha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te na pierwszym zdjęciu są świetne, fakt, nie trzeba skarpetek co bywa czasem fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oooooo super:)a gdzie można je zakupić?

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne, te fioletowe mi się podobają;D Jak nie chodziłam w rajstopach to teraz muszę takie nabyć;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne, widziałam w internecie...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się na kimś ale sama bym nie ubrała;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne, chociaż widziałam kilka stylizacji z nimi w których nie do końca mi to pasowało - trzeba jeszcze wiedzieć co do nich ubrać.
    Chociaż ja jak to ja, chyba wszystko chciałabym mieć w swojej szafie. Jednak cieniowane vs norweskie wzory... norweskie win! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny trend;) mam nadzieje ze sie przyjmie;p

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny pomysl podobaja mi sie czarno-biale xd

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne, ja najczęściej noszę zwykłe czarne. takich nawet jeszcze nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastycznie to wyglada. Jak gdzies takie dorwe to na bank kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wooow!

    Marzą Ci się buty?

    Weź udział i zgarnij fantastyczne buty ze sklepu Merg.

    Szczegóły na moim blogu :)

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. O! Te rajstopy są genialne! Z chęcią zaopatrzyłabym się w czarno-białe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne, zgarnęłabym *wszystkie* :D

    OdpowiedzUsuń
  18. mi się bardzo podobają takie rajstopki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te czarne z białym najfajniejsze. Ja osobiście wolę leginsy, a rajstopy to już ostateczność, są niewygodne jak dla mnie;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Jakie czadowe! Nie wiedziałam że takie są! muszę sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. te rajstopy sa rewelacyjne i czas najwyzszy ( dla mnie) sobie tak ombre pare sprawic. Swietny post

    OdpowiedzUsuń
  22. Poluję na te rajstopy od dłuzszego czasu, jednak nigdzie nie mogę ich znaleźć:( Serdecznie zapraszam na moje pierwsze rozdanie :) http://todaytomorrowandforeverbeauty.blogspot.com/2012/11/konkurs-moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Baaardzo mi się podobają! Te szarawe są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O jej przepiękne gradienty;)

    http://songofstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. to fakt takie rajstopki widziałam już na wielu blogach i szczerze mówiąc podobają mi się i wyglądają bardzo ciekawe tylko gdzie takie dostać? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam wszelakiego rodzaju rajstopy, ale o cieniowanych jeszcze nie słyszałam. Fajnie to wygląda na zdjęciach, więc jeśli natrafię na takie w sklepie to z pewnością kupię.

    OdpowiedzUsuń
  27. O Madziu, jakie piekne rajty znalazłaś! Zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  28. wow świetne te rajstopy :) zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy pomysł - jeszcze takich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądają bardzo ciekawie. Widziałam już podobne na jednej blogerce :) Ale sama nie wiem, czy bym się odważyła :))

    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  31. loving the tights!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ombre uwilebiam!

    Zapraszam na rozdanie mikołajkowe


    http://inrudzienkasmind.blogspot.com/2012/11/mikoajkowe-rozdanie.html

    Ściskam .

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne! Kupiłabym sobie, ale nie mam spódniczek które by pasowały.
    Podzrawiam! ;D
    I Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  34. ej czekaj, jesteś z Bytomia?! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie śliczne *.*
    Chcę takie ! ^_______^

    OdpowiedzUsuń
  36. Rewelacyjne!! Nie natknęłam się nigdzie na takie, ale wyglądają ciekawie:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  37. ale fajnie ale fajnie! ja z Zabrza jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Właśnie sie nad takimi rajsropami zastanawiam bo nie powiem - ciekawie wyglądają ;

    OdpowiedzUsuń
  39. Te w kolorze fioletu wyglądają efektownie:)

    Z przyjemnością obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  40. strasznie podobają mi się takie rajstopy ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajne - zwłaszcza podobają mi się te fioletowe na 1. zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow, świetny patent... jeszcze takich nie widziałam, ale będę szukać ;)



    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. No świetne są! a gdzie można je kupić??

    OdpowiedzUsuń
  44. o zmieniłaś wygląd bloga :) fajnie bardzo :) uwielbiam ten trend ! pierwsze dwie pary są cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja niestety również nie mam szczupłych nóżek,dlatego staram się wybierac rajstopy kryjące.. choć nie powiem,że lubię rajstopy z fajnymi wzorkami,lub pończochy-dobry wzorek potrafi fajnie wyszczuplić nóżki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ojej, jestem zachwycona nimi! Coś pięknego *.*

    OdpowiedzUsuń
  47. Mnie również się bardzo podobają :3

    OdpowiedzUsuń
  48. Całkiem fajny look :)
    Pomyśleć że rajstopy mogą nadać strojowi
    wiele oryginalności :)

    OdpowiedzUsuń
  49. waow they look so great !!! really love it :)
    http://melolimparfaite.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  50. wyglądają bosko! moje nóżki też za szczupłe nie są, ale te rajstopy chyba by im nie zaszkodziły :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*