środa, 28 listopada 2012

Cieniowane rajstopy.

Ostatni post z rajstopkami o norweskich wzorach wam się spodobał, czy leginsach jak tam wolicie.
Ja osobiście wolę rajstopy bo nie trzeba się martwić o skarpetki hi hi
Teraz pokażę wam rajstopy cieniowane, które również bardzi mi przypadły do gustu, a z pewnością już większość z was jej widziała.
Niestety moje nóżki nie nalezą do super szczupłych i żadne wzorki jak na razie nie przejdą u mnie ale takie cieniowane np czarne mogły by w sumie dobrze wyglądać- w końcu ciemnie wyszczupla.








68 komentarzy:

  1. Podobają mi się, ciekawe jak by na żywo w jakimś zestawie wyglądały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Różowe z czarnym są OMG!!! :) UWIELBIAM!! Lecę na allegro szukać. Dzięki Ci za wyszukanie takiego cuda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że nie przepadam za noszeniem rajstop itp uraz mi został od dzieciństwa ha ha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te na pierwszym zdjęciu są świetne, fakt, nie trzeba skarpetek co bywa czasem fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oooooo super:)a gdzie można je zakupić?

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne, te fioletowe mi się podobają;D Jak nie chodziłam w rajstopach to teraz muszę takie nabyć;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne, widziałam w internecie...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się na kimś ale sama bym nie ubrała;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne, chociaż widziałam kilka stylizacji z nimi w których nie do końca mi to pasowało - trzeba jeszcze wiedzieć co do nich ubrać.
    Chociaż ja jak to ja, chyba wszystko chciałabym mieć w swojej szafie. Jednak cieniowane vs norweskie wzory... norweskie win! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny trend;) mam nadzieje ze sie przyjmie;p

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny pomysl podobaja mi sie czarno-biale xd

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne, ja najczęściej noszę zwykłe czarne. takich nawet jeszcze nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastycznie to wyglada. Jak gdzies takie dorwe to na bank kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wooow!

    Marzą Ci się buty?

    Weź udział i zgarnij fantastyczne buty ze sklepu Merg.

    Szczegóły na moim blogu :)

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. O! Te rajstopy są genialne! Z chęcią zaopatrzyłabym się w czarno-białe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne, zgarnęłabym *wszystkie* :D

    OdpowiedzUsuń
  17. mi się bardzo podobają takie rajstopki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te czarne z białym najfajniejsze. Ja osobiście wolę leginsy, a rajstopy to już ostateczność, są niewygodne jak dla mnie;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Jakie czadowe! Nie wiedziałam że takie są! muszę sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. te rajstopy sa rewelacyjne i czas najwyzszy ( dla mnie) sobie tak ombre pare sprawic. Swietny post

    OdpowiedzUsuń
  21. Poluję na te rajstopy od dłuzszego czasu, jednak nigdzie nie mogę ich znaleźć:( Serdecznie zapraszam na moje pierwsze rozdanie :) http://todaytomorrowandforeverbeauty.blogspot.com/2012/11/konkurs-moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Baaardzo mi się podobają! Te szarawe są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O jej przepiękne gradienty;)

    http://songofstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. to fakt takie rajstopki widziałam już na wielu blogach i szczerze mówiąc podobają mi się i wyglądają bardzo ciekawe tylko gdzie takie dostać? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam wszelakiego rodzaju rajstopy, ale o cieniowanych jeszcze nie słyszałam. Fajnie to wygląda na zdjęciach, więc jeśli natrafię na takie w sklepie to z pewnością kupię.

    OdpowiedzUsuń
  26. O Madziu, jakie piekne rajty znalazłaś! Zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  27. wow świetne te rajstopy :) zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy pomysł - jeszcze takich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądają bardzo ciekawie. Widziałam już podobne na jednej blogerce :) Ale sama nie wiem, czy bym się odważyła :))

    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  30. loving the tights!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne! Kupiłabym sobie, ale nie mam spódniczek które by pasowały.
    Podzrawiam! ;D
    I Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  32. ej czekaj, jesteś z Bytomia?! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie śliczne *.*
    Chcę takie ! ^_______^

    OdpowiedzUsuń
  34. Rewelacyjne!! Nie natknęłam się nigdzie na takie, ale wyglądają ciekawie:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  35. ale fajnie ale fajnie! ja z Zabrza jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Właśnie sie nad takimi rajsropami zastanawiam bo nie powiem - ciekawie wyglądają ;

    OdpowiedzUsuń
  37. Te w kolorze fioletu wyglądają efektownie:)

    Z przyjemnością obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  38. strasznie podobają mi się takie rajstopy ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne - zwłaszcza podobają mi się te fioletowe na 1. zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow, świetny patent... jeszcze takich nie widziałam, ale będę szukać ;)



    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. No świetne są! a gdzie można je kupić??

    OdpowiedzUsuń
  42. o zmieniłaś wygląd bloga :) fajnie bardzo :) uwielbiam ten trend ! pierwsze dwie pary są cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja niestety również nie mam szczupłych nóżek,dlatego staram się wybierac rajstopy kryjące.. choć nie powiem,że lubię rajstopy z fajnymi wzorkami,lub pończochy-dobry wzorek potrafi fajnie wyszczuplić nóżki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ojej, jestem zachwycona nimi! Coś pięknego *.*

    OdpowiedzUsuń
  45. Mnie również się bardzo podobają :3

    OdpowiedzUsuń
  46. Całkiem fajny look :)
    Pomyśleć że rajstopy mogą nadać strojowi
    wiele oryginalności :)

    OdpowiedzUsuń
  47. waow they look so great !!! really love it :)
    http://melolimparfaite.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  48. wyglądają bosko! moje nóżki też za szczupłe nie są, ale te rajstopy chyba by im nie zaszkodziły :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie mogę się nadziwić, jak wiele cennych informacji zawiera ten artykuł. Dziękuję autorowi za wspaniałą pracę. Pozdrawiam serdecznie!


    Odwiedź naszą stronę, Zapisz się tutaj,
    Dowiedz się więcej,
    Wejdź

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.