środa, 7 listopada 2012

Recenzja z serii męskiej.

YEGO - krem nawilżający dla mężczyzn /50ml.

Od producenta:


YEGO - krem nawilżający dla mężczyzn. Nawilżający krem o precyzyjnej aktywności normalizująco - matującej i nowoczesnej recepturze. Nie pozostawia uczucia tłustości i szybko się wchłania. Energetyzujący, świeży zapach Krem trwale nawilża naskórek oraz głębsze warstwy skóry. Wiąże wodę i zapobiega nadmiernemu wysuszaniu. Zapewnia skórze matowy wygląd. Redukuje szorstkość naskórka.

Cena brutto 7,61 PLN




Opinia: To kolejny produkt z ziaji na, który nie można narzekać ponieważ:
+dobrze nawilża
+ szybko się wchłania
+posiada świetny zapach
+jest wydajny
+tani
Podsumowując:
Jest to krem godny męskiej uwagi.







Przypominam:
http://kosmetykipolskie.com/ w tym miesiącu proponują nam

  BLOG8711 – kod rabatowy 10% zniżki na zakupy 
kodu można użyć tylko jeden raz.


oraz


wydając 100 zł w drogerii  http://kosmetykipolskie.com/ macie możliwość do wybrania sobie dowolnego produktu z FARMONY.


50 komentarzy:

  1. krótka, ale treściwa recenzja:) najważniejsze już wiem, będe testować na tatusiu ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ziaja jest fajna :D mam kilka rzeczy i bardzo je lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. produkty z Ziaji są fajne :)

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. mój chłopak używa i jest bardzo zadowolony ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mój mąż miał z tej serii szampon do włosów na początku sobie go chwalił ale pod koniec butelki zauważył że włosy zaczęły mu się przetłuszczać bardziej niż zwykle także go odstawił :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym frazem coś dla mężczyzn ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. OoO, jak mężowi się skończy krem to mu kupię taki:) Tylko ciiiichooo, bo oficjalnie przecież kremem się nie smaruje:) Zawsze chowa:) A ja go namawiam na stosowanie i wiem że używa. A że się z tym kryje, no cóż... :)
    Pozdrawiam ciepło Magdalena:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi hi hi, jejciu jak ja walczyłam ze swoim aby jakiegoś używał, bo przecież to takie nie męskie, a z niego przecież taki prawdziwy facet jest:)

      Usuń
  9. Mój luby jest bardzo wrażliwy, pewnie na początek musiałby mieć próbeczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurde nie dodalo mi się jedno zdjęcie - mojej perełki ;(
    Kucyk na plecach na kurtce, już dodałam zdjęcie ;)
    Hehe ;)
    Dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wojtas akurat poszukuje skutecznego nawilżacza, ale nie wiem, jak ten krem zadziała, od antyperspirantu nie był zachwycony :)
    Może krem jest lepszej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie tylko, Magdalenko, Wojtas się zawiódł na antyperspirancie :)
      No to spróbują go przekonać do kremu :)

      Usuń
  12. mój mąż również jest z niego zadowolony

    OdpowiedzUsuń
  13. Perfect cosmetic ^^

    New post - Kisses ♥
    http://www.mademoisellemode.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. No mój mąż by sie ucieszył z takiego kremu : )

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniale, że też piszesz o męskich produktach- przyda mi się to przy zakupach świątecznych:)
    ♥ ♥ ♥ ♥
    CAŁUSY!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogólnie lubię kosmetyki z Ziaji:) Są tanie i dobre;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dawno nie wchodziłam trzeba nadrobić, świetny wygląd ;* Ziaja jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  18. mój ojciec tego używa i chyba nie narzeka :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Według mnie jest najsłodszym kociakiem na świecie! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję! :D
    A kolorowe włosy, to coś na czego punkcie mam obsesję. Zmieniam ich kolor mniej więcej co miesiąc. Tzn. No ostatnio postanowiłam przystopować, i mam w miarę naturalny kolor. Chcę żeby się odbudowały nieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój mąż go bardzo chwali i zawsze do niego wraca, nawet jak spróbuje jakiegoś innego.Jeżeli chodzi o kremy dla mężczyzn,to jest to naprawdę tani i dobry krem.Kobieta ma kilka kremów do wyboru w cenie poniżej 20 zł,a facet może dwa
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak, ja wiem o tym szczególnie dobrze :D Miałam na głowie już wszystkie naturalne i nienaturalne kolory, moje włosy były przez to podcinane nie raz i nie dwa. A o rozjaśnianiu już nie wspomnę! Ale jakoś się trzymają :D

    OdpowiedzUsuń
  23. kupie mojemu tacie jako prezent, hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przydatna recenzja, mój facet ma często suchą skórę, już wiem co dostanie ode mnie na Mikołajki ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Zostałaś nominowana na moim blogu ;*
    http://wekablogpf.blogspot.com/
    Zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna recenzja :D
    Lubię produkty z Ziaji :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Hah nie ma co zazdrościć - na razie jestem w fazie planów ^^ Dobra firma ziajaa ^^ = ej jak mężczyznę nawilża to ak nawilży ten kremor kobieca tkankę skórną?!

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję i liczę na to samo ;>
    Imagine-Day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Z Ziaji kosmetyki zawsze są ok,fajna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mój mąż miał ten krem - niedawno mu się skończył.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale powinien lepiej bo kobieta ma mniej warstw w skórze a faceci mają więcej więc jak im dużo nawilży to babce przejdzie to nawilżenie nawet do wątroby (żarcik) XD Hah nie obstawiam opcji że nie nawilży kobiecej skóry bo mamy skórę zbudowaną z tej samej tkanki więc różnicy w budowie nie ma żadnej poza tym że skóra jest ciensza(kobieta) lub mniej cienka ale cienka (mężczyzna)

    OdpowiedzUsuń
  32. o to chyba mam fajny prezent na Mikołaja dla mojego faceta i jaki przyjazny mojemu portfelowi hhii

    OdpowiedzUsuń
  33. Zostałaś otagowana, zapraszam do odpowiedzenia na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  34. dobra notka w okresie prawie przedświątecznym ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. No ciekawy [produkt, dzięki za recenzje. Zapraszamy do nas ana recenzję żelu do golenia dla Panów:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nominowałam cię na moim blogu :).
    Zapraszam :P

    OdpowiedzUsuń
  37. OTAGowalam Cie, zapraszam do zabawy :-) - http://sofiasmum.blogspot.de/2012/11/tag-moje-wlosy-w-pigulce.html

    OdpowiedzUsuń
  38. W ubiegłym roku kupiłam taki zestaw ZIAJA bratu pod choinkę - był bardzo zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*