sobota, 3 listopada 2012

Pochmurny listopad  rozkręcił się już nam na całego, a drogeria http://kosmetykipolskie.com/ proponuję nam na małe rozweselenie :

  BLOG8711 – kod rabatowy 10% zniżki na zakupy 

kodu można użyć tylko jeden raz.



A ja dziś napomknę o świetnym balsamie, który dostałam w ramach współpracy z tą drogerią ;) 

BIOHYALURON4D - MLECZKO DO CIAŁA UJĘDRNIAJĄCO-WYGŁADZAJĄCE


Od producenta:



Intensywnie ujędrniona skóra już po tygodniu*
Ujędrnia i napina
Wygładza
Nawilża
Dla skóry wrażliwej, suchej pozbawionej jędrności.
Przełomowa technologia intensywnego nawilżenia we wszystkich warstwach skóry.
Innowacyjne mleczko przeznaczone jest do codziennej pielęgnacji skóry wrażliwej, suchej i pozbawionej jędrności. Mleczko skutecznie nawilża, napina i ujędrnia. Innowacyjna formuła wzbogacona o zaawansowane składniki aktywne poprawia elastyczność oraz wygładza naskórek. Dodatkowo intensywnie wspomaga modelowanie sylwetki. Przyjemny, delikatny zapach zapewnia 




Kilka słów ode mnie: 

Mleczko ma bardzo ładne opakowanie z którego mleczko bezproblemowo wychodzi.
Mleczko ma konsystencje dość gęstą oraz  jest bardzo wydajne, zapach jest delikatny i bardzo przyjemny.
Po nałożeniu mleczka na ciało szybko się ono wchłania pozostawiając naszą skórę jedwabiście gładką i przyjemną w dotyku.
 Przyznam się, ze czasami się nim nie posmarowałam ale obeszło się to bez krzywdy dla mojej skóry ponieważ jest ona gładka przez ok 48 h.
Jak to jest z tym ujędrnienie?
Moje ciałko jakby minimalnie jest bardziej ujędrnione.

Podsumowując:

Uwielbiam to mleczko bo cudownie nawilża moje ciało, a przy okazji minimalnie je ujędrnia-polecam.
Cena: 11.90 zł za 300 ml.

42 komentarze:

  1. Komentarz o treści " Cześć" wtf ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mialam i nie slyszalam. :0 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkty Eveline są bardzo dobre :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A no spoczko, to z grzeczności też się przywitam :)) Siemka :))

    OdpowiedzUsuń
  5. mogloby ujedrniac troszke wiecej niz minimalnie ale zdaje sobie sprawe z tego, ze takie produkty cudo nie robia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wersję z mocznikiem i jeszcze nie próbowałam. Mam sporo tego typu produktów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawilżanie uwielbiam, nawet jesienną porą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam, ale może się kuszę kiedyś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używałam, ale cena jest przystepna i twoja opinia dobra :) moze kiedys zakupie

    OdpowiedzUsuń
  10. Recenzja zachęca, ja jednak chyba wolę jakieś bardziej typowo pachnące balsamy, ale to pewnie dlatego, ze mam tłustą skórę więc nie jestem wymagająca.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam swój niezastąpiony i nie zamienię go na żaden inny:D ale za to w końcu rozejrzałam się na tej stronie, którą polecasz i chyba się na coś skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaprosiłam cię do tagu na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja po moim micelu od Eveline narazie trzymam się z daleka od tej firmy..

    OdpowiedzUsuń
  14. trzeba spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Napisz mi proszę mejla w sprawie czapeczki, bo mam problemy z netem i maila najprościej mi sprawdzić ;) ludek@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. nie używałam, ale chyba wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I love cosmetics ^^

    New post - Kisses ♥
    http://www.mademoisellemode.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię kosmetyki z Eveline. Nie wątpię, że to mleczko też kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie używałam nigdy na razie mam co testować ale może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zamierzam wlasnie skusic sie na jakies nowe mleczko do ciala wiec w sumie czemu nie na te, recenzja zacheca... :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używałam, ale widzę, że warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dziękuje ;)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam jakieś serum z Eveline, ale nie byłam zachwycona... ale skoro mówisz, że ten faktycznie tak dobrze działa, może warto spróbować i przekonać się na sobie? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wydaje się być ciekawe, ale na razie mam inne balsamy do zużycia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak znajdę czas to na pewno zaglądnę do tej drogerii, a mleczko wygląda całkiem spoko XD

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze nie miałam okazji bliżej zapoznać się z tym mleczkiem, ale mam nadzieję, że w najbliższym czasie go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj:) Dziękuję za prezeciki- już dotarły. Dałam już nawet zdjęcie na bloga:) Jeszcze raz bardzo dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jedynym moim wymaganiem w mleczkach do ciała jest to, żeby dobrze nawilżały i szybko się wchłaniały. Muszę wypróbować to:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam ten balsam jest świetny.Pozdrawiam :)
    http://dorotadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. hmm .. nigdy nie spotkałam się z tym produktem, osobiście nie stosuje żadnych konkretnych balsamów, ale Twoja opinia Mnie zaciekawiła. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.