sobota, 1 września 2012

Dzięki możliwość współpracy z http://kosmetyki-polskie.com/ miałam przyjemność przetestować fantastyczny żel do ciała.


Barwa Frutto Fresco Ujędrnienie Żel pod prysznic żurawina + imbir


Od producenta:

Ujędrniający żel pod prysznic i do kąpieli o żurawinowym, soczystym zapachu, doskonale oczyszcza i pielęgnuje Twoją skórę.

DZIAŁANIE:

Wzbogacony w ekstrakt z imbiru rozgrzewa, przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej, zapewniając skórze witalność i sprężystość. Owocowy zapach pobudza zmysły i wprowadza w dobry nastrój.

Składniki aktywne:

 
  • Ekstrakt z imbiru – przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej i rozgrzewa, sprawia, że skóra staje się bardziej sprężysta./li>
  • Lamesoft® PO 65 – gwarantuje poprawę wilgotności skóry, wygładza ją i uelastycznia. Dostarcza nawilżających lipidów i sprawia, że skóra łatwiej się regeneruje.

WIEK:

Dla osób w każdym wieku

Opakowanie:

Waga: 200 ml


Kilka słów ode mnie:

Plusy:
-z początku byłam nastawiona sceptycznie do tego całego ujędrnienia ale muszę przyznać, że  po jego stosowaniu moje ciało faktycznie jakby lekko się ujędrniło 
-ciało jest nawilżone,gładkie
-wspaniały żurawinowy zapach
-wydajny
-cena 6,50 myślę, że to nie jest źle jak na żel, który faktycznie działa

Dostępność?
Szczerze to nie oglądałam się za nim po żadnym sklepie  ale mam go tu-

Z pewnością do tego żelu powrócę jeszcze nie raz.

A wy miałyście już ten żel? 
Jakie są wasze odczucia? 

74 komentarze:

  1. Nie miałam takiego :) Ale przez ten żurawinowy zapach chętnie bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam takiego ale chętnie wypróbuję :) uwielbiam zapach żurawinowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I didn't have this gel, but it looks promising ;d maybe I'll try it :) greetings!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze takiego, bo nigdzie się z nim nie spotkałam D: Ale podoba mi się, że jest tam napis "ujędrnienie" :P hehe będę go szukać i testować

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam, ale także chętnie bym wypróbowała!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam pojecia jak sie pisze propozycje wspolpracy do firm :< XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze będą posty na moim blogu ; )). + nie miałam jeszcze go ; )) ale chętnie jak gdzieś zauważę to spróbuję ; ))

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam ale musi ślicznie pachnieć !

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam :D lubię zapach żurawiny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuszący zapach:) Jeszcze nie miałam żelu Barwy.

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam go i również byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy go nie wdziałam, ale zapowiada się bardzo ciekawie. Musi mieć śliczny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pachnie faktycznie wspaniale, ale bardzo wysuszał mi skórę i nie byłam nim zachwycona :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi nic nie wysuszył hi no ale to dobrze wiedzieć ;)

      Usuń
    2. Może ja mam po prostu inny typ skóry... Bywa, że różnie reaguję nawet na bardzo rekomendowane produkty. :(

      Usuń
  14. pewnie juz dla samego zapachu warto wypróbować a jeżeli jeszcze nawilża i choć odrobinkę ujędrnia czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o bardzo fajny produkt ;D
    Zapraszam na mój blog, zostałaś o tagowana przeze mnie :)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam tego żelu ; / . Fajny blog . Pozdrawiam !
    - admin stylówki

    OdpowiedzUsuń
  17. ;* zapraszam na nową notkę. ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda fajnie. Pewnie zapach, cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja tam na zawsze będę fanką peelingu kawowego i żaden sklepowy peeling tego nie zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. :)) Zapraszam serdecznie do siebie :) - KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  21. Super blog. Będę częściej wpadać ;)
    Zapraszam do mnie ;)
    byj-gossip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. nie używałam, ale wydaje sie być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie widziałam go nigdzie a wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. miałam winogronowy, przepięknie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. będę musiała się za nim rozejrzeć ; )
    http://inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ja szukam z Barwy siarkowego kremu i znalezc nie moge, a ten zel tez ciekawy msi byc ;

    OdpowiedzUsuń
  27. nie widziałam go nigdzie.. ale żurawinę bardzo lubię:D

    OdpowiedzUsuń
  28. nie widziałam nigdzie tego żelu, ale ma ładne opakowanie :)

    zapraszam do obserwowania i do polubienia mnie na facebooku: www.facebook.com/MESPEEL :) buziak!

    OdpowiedzUsuń
  29. Brzmi "smakowicie" ;) Mam nadzieję, że będę miała okazję go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam go jeszcze, ale wyobrazam sobie, że zapach musi być nieziemski.


    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam, też jestem ciekawa zapachu :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. O proszę, jak Barwa się rozwinęła. Kiedyś miała w swojej ofercie tylko mydła siarkowe;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Aż nie chce mi się wierzyć, że sam żel ujędrni ciało, może to raczej kwestia sugestii ;p
    Ale ciekawi mnie zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. nie wiedziałam, że imbir ma takie działanie, jestem zaskoczona ;o :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam balsam do ciała z tej serii,ale o innym zapachu.
    Ciekawa jestem jego działania:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapowiada się interesująco i ten zapach żurawiny...

    OdpowiedzUsuń
  37. wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Może być dobry, choć raczej mi się nie przyda - wolę moje, sprawdzone mydło ;] Tylko zawsze mnie zastanawiało, jak mydło (krem, szampon, maści itp) mogą spalać tkankę tłuszczową o.O

    OdpowiedzUsuń
  39. gratuluję współpracy! A połączanie zapachowe brzmi wyśmienicie!:)))

    OdpowiedzUsuń
  40. super cena no i zapewne zapach! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kocham kosmetyki o zapachu żurawinowym !

    OdpowiedzUsuń
  42. Może się niedługo skuszę;) zapraszamy do nas częściej, niedługo nowa notka. Obserwujemy^^

    OdpowiedzUsuń
  43. Żurawinowy <3 <3 uwielbiam te owocki! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  44. uwielbiam żurawinę *___*
    no ba! ^^

    OdpowiedzUsuń
  45. nigdy nie widziałam nawet tego żelu ;) ale ma baaardzoo fajne kolorystycznie opakowanie ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam żurawinę:) A tego kosmetyku nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  47. ale masz fajnie :d firmy się rozpieszczają :d

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam zapach żurawiny ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  49. zapraszam na nową notkę i dziękuję za komentarz! ;* ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. fajny, niestety nigdzie go nie widziałam :/

    OdpowiedzUsuń
  51. nigdy nie słyszałam, ale brzmi dobrze

    OdpowiedzUsuń
  52. Interesting... Not familiar with it, but definitely worth a try.

    xx
    5th&6th

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie miałam okazji go wypróbować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. nie znałam tej firmy,
    zapach żurawiny <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Ne znam tego żelu jak gdzies zobacze to moze wyprobuje :) pozdrawiam, Nicole :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.