sobota, 8 września 2012

Już kiedyś wspominałam ,że moim pierwszym koreańskim zespołem, którego zaczęłam słuchać był  zespół SUPER JUNIOR.
Dzisiaj wam przedstawię piosenkę, od której wszystko się  zaczęło w ich wykonaniu oraz wykonanie nie co inne.



Niestety jeśli chodzi o drugie wykonanie musicie kliknąć i przejść na inna stronę aby go odsłuchać ale możecie być pewni, ze jest warto ;)
Dodam tylko, że jest to zagrane prze orkiestrę.


http://nyanyan.mangowe.pl/obrazek.php?81348#.UEj8CsCgbUM.facebook


Czego On tam szuka ?? :P


13 komentarzy:

  1. Faktycznie fajna nuta. Chłopaki za bardzo wystylizowani, ale muzyczną jakością nie odbiegają od hitów z USA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tym zespole i muszę przyznać, że to jeden z lepszych Koreańskich boysbandów ;D Choć bardziej gustuję w Japońskich wokalistach/zespołach to oni nie są źli i mają nawet fajne piosenki ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słucham ich, choć kiedyś próbowałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe, śmieszne zdjecia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy tego nie słuchałam, ale muszę przyznać, ze dobrzy są :)

    Zapraszam http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie mnie smieszą ale to kwestia gustu

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam pojęcia czego tam szuka! :D Śmieszne zdjęcie :)A piosenki tej w życiu nie słyszałam :) Także nadrabiam zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hahahhhaha jakie zdjęcie:D

    OdpowiedzUsuń
  9. To zdjęcie jest przezabawne. Poprawiłaś nim mój wisielczy humor;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zaczęłam swoją przygodę z "Bonamana", na szczęście nie zostałam na długo przy k-popie ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.