piątek, 7 września 2012

W ramach w współpracy  z http://kosmetykipolskie.com/
o której już ostatnio wspominałam przyszła dziś mnie paczuszka..
Owy kartonik był bardzo dobrze zapakowany....

pełny po brzegi...


w tle widać moje łóżko i piżamę za co was bardzo przepraszam ale miałam dziś na 7 do szkoły przez co nie zdążyłam zaścielić ,i jak tylko przyszłam do domu to wzięłam się za zdjęcia i posta, a więc nie miałam czasu na pozbywanie się dokładnie wszystkiego :D 

Co dostałam?




AVOKADO krem do skóry suchej dzień/noc/50 ml - 
Collagen + Kwas Hialuronowy - wypełniacz zmarszczek na noc SPF10 anti-age /50ml.
DAX MEN antyprespiracyjny dezodorant do stóp /150ml
YEGO - żel pod prysznic SPORT /300ml.-
ALOES - kojący balsam do ciała /250ml.-
FRUIT FANTASY - peeling do ciała soczysta malina /200ml.


I dużo  próbek tych mniejszych i większych :) 




silikonowa baza pod podkład oraz krem do rąk 


A Ci z was, którzy jeszcze tego nie wiedzą lub zapomnieli przypominam, że do końca września za swoje zakupy na http://kosmetykipolskie.com/ zapłacicie 10% mniej.
Wystarczy tylko na końcu zamówienia wpisać: MAGDA092012
Rabat ten można użyć wielokrotnie. 

Zapraszam....


47 komentarzy:

  1. Miałam ten krem z belindy z awokado (byba jakoś w maju i tydź temu mi się skończył)- boski zapach i fajny krem ogółem, polubiłam też z miodu z dodatkiem wosku :P

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję:D
    bardzo fajna a paczka ;)

    Zapraszam http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetna przesyłka, będziesz miała co testować, gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hhaha okej to czytaj kobietoo :0 Ja też czytam z racji że wolne mam jeszcze. Teraz mieszkanko sb załatwiam. A pro po studiów to ja jestem na Wietnamskim w Poznaniu :**
    Hahh dziewice rządzą moja droga :** Taa nic siebie nie wyklucza jak dla mnie formułki typu: pieniądze szczęścia nie dają to tylko formułki może i prawdziwe ale takie średnio brane na rozum :). A u mnie spokoo dam za niedługo notkę ze swoim zdjęciem *.^

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko, piżamy i łóżka nie za bardzo widać xD A co do paczki, to zazdroszczę ci, że dostajesz takie rzeczy "za darmo" (pomijając, że musisz opisać produkt na blogu) ;D I ogólnie, to fajne kosmetyki ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurde ja dziś też dostałam produkty do współpracy ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow:) szczęśiara!
    Testuj i pisz opinie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. no no ! pokaźna paczuszka :) nie mogę się doczekać recenzji !

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna mi 'paczuszka' ;) przecież to paka wielka wypchana po brzegi ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej nie - nie pasowało by to do mojego bloga xD Ty prowadzisz bloga między innymi kosmetycznego, dlatego możesz pisać o kosmetykach - u mnie raczej wolę pisać o modzie ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna paka, a testowania i pisania ile dusza zapragnie. Będę pilnie czytać opinie, jestem ciekawa przynajmniej kilku z pokazanych cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak, Twoja paczka też zacna! Sklep naprawdę się pokazał:)
    Życzę miłego testowania i oczywiście czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne kosmetyki dostałaś:) miałam peeling malinowy i byłam bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow ! gratuluję, naprawdę owocona współraca, pozazdrościć :)


    myrockinrobin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę takiej współpracy ! :)

    Wpadaj częsciej, a ja obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. super współpraca aż pozazdrościć:)
    obserwuję i zapraszam do siebie:)
    http://efffastyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. brawo
    rewelacyjna współpraca
    oby tak dalej :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Chodzi ci o bloga szafiarskiego, tak? Też się do tego nie nadaję xD Nie jestem fotogeniczna (o to bardzo), a w dodatku nie mam aż tyle ubrań, żeby robić stylizacje ;D Chyba jednak zostanę przy aktualnym wyglądzie i treści moich notek xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Sporo tego dostałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. NO nieźle takiej to najlepiej!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny zestaw i ogólnie ciekawy blog. ;3
    Może obserwujemy? :)

    ________________________________________
    Pozdrawiam i zachęcam do polubienia fanpage: www.facebook.com/sw.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  22. swietny zestaw..! :)
    + obserwujee..! :D
    ________________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. No to ci sie trafiło super taka paczuszka ja czekam z niecierpliwością na swoją

    OdpowiedzUsuń
  24. Bo ta 2 to jest efekt końcowy, a 1 to tylko baza, podstawowy lakier, jaki użyłam do stworzenia tego wzoru:))

    Bardzo fajna współpraca, gratuluję serdecznie i życzę przyjemnego testowania - a takie na pewno będzie :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Pełny kuferek fajnych kosmetyków, pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  26. super kosmetyki ; D Dzięki za odwiedziny ; D .
    - admin stylówki

    OdpowiedzUsuń
  27. chyba troche za wczesnie na wypelniacz zmarszczek ale spore zapasy <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojjj,ależ dobroci na dostawałaś:)
    GRATULUJĘ i czekam na recenzje:*

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna paczuszka - pozazdrośćić naprawdę..ten krem awocado mogłabys mi zprezentowac :) ha ha ha żartuje oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  30. piekne prezenciki,ciekawa jestem colagenu ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. wow sporo tego..

    http://minikaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale dużo tegoo !! ; )) pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  33. Ułaaa...sporo tego! Gratuluję współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawa jestem jak się sprawdzi krem z Avocado i baza pod podkład. Mam nadzieję, że pojawi się jakaś recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale Ci zazdroszczę takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. No, no... paka super :) aż zazdroszczę jej zawartości ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.