wtorek, 25 września 2012

Recenzja z serii męskiej-testował tato :d

YEGO - żel pod prysznic SPORT /300ml.

OD producenta:

YEGO - Żel SPORT to energetyzujący żel pod prysznic o precyzyjnym działaniu nawilżającym i nowoczesnej recepturze. Skutecznie myje i pielęgnuje skórę. Doskonale nawilża i nie powoduje podrażnień. Nie narusza naturalnego pH i warstwy ochronnej naskórka. Polecany również po aktywnym treningu sportowym.
Cena:5,72



Kilka słów ode mnie:

Jeśli chodzi o ten żel to żadnych złych zastrzeżeń mój tato nie znalazł. 
Po stosowaniu tego żelu skóra jest nawilżona i czysta.
Produkt ten jest bardzo wydajny oraz posiada przyjemny zapach, który czuć przez jakiś czas na skórze. 

I tyle:)
Nie wiem co wam jeszcze mogę o nim napisać. 

Przypominam wam jeszcze moje drogie, że są to ostanie dni,. gdy możecie skorzystać z 10% rabatu w sklepie 

Na końcu zamówienia należy wpisać  MAGDA092012
Kod ten możecie użyć kilkakrotnie.

38 komentarzy:

  1. to ja kupie na dzień chłopaka;*:)
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*:*:*:* i jak zawsze zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś mąż spróbuje, na razie ma adidasa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba kupię swojemu facetowi, niech się cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe, kupilabym chlopakowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam kupić synowi, ale stwierdził, że nie pachnie tak jak adidas. I weź tu człowieku rozmawiaj z nastolatkiem...

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna recenzja. Blog jest świetny. :) Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. I think that dad doesn't have too high requirement like every man xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Żel fajny ale anty śmierdzistopka najlepsza ^^ . Heh co do mojego posta no zgadza się ale no ja nic nie zdziałam jak zresztą feministki i prawo człowieka. Na demotach widziałam kawał o feministkach że nawet nie zmienią nic więc żarówki też nie bd potrafiły wykręcić :/ Żałosne ale prawdziwe rzadko słucha się tych co mają rację akurat w sprawach Chiny, aborcja, dziwne nierówne płace itp niby małe a jakże dołujące fakty . Jednak feminy często gną ostro w kąt ze swoimi spaczonymi poglądami. Mordują i niszą piękne kobiety i tyle 9kto kocha Chinki łapka w górę). A rząd sam swoje państwo zniszczył i zdania nie zmienię bo gdyby panienek było dla każdego to by chłopy nie świrowały jak zobaczą nawet najbrzydszą laskę na ziemi :/

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ładnie tu u Ciebie! super plaża :D fajnie, że tata Ci robił recenzję :D mój by tylko powiedział "uuhhhm. nie wiem. nie czuję żadnej różnicy, wszystkie żele są takie same".

    OdpowiedzUsuń
  10. mój tata też go miał, ale stwierdził, że jest trochę nie wiem, jak to powiedzieć, ale taki jakby za ostry ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. z ziaji tez mam do twarzy, ale ogorkowy ;D i jest genialny jesli chodzi o dzialanie

    OdpowiedzUsuń
  12. ej, znowu szablon zmieniłaś :D
    że tata tak Ci się daje wykorzystywać ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. ogorek bardzo szybko sie wchlania :D

    OdpowiedzUsuń
  14. O widzisz, chłopcy to zawsze wydziwiają, hi hi hi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówią, mówią, a jak potrafią plotkować!

      Usuń
    2. Dokładnie, tak! Ja mam 2 i młodszy wcale nie ustępuje starszemu, istne przekupki.
      A tyle się na temat kobiet dowiem, że powinnam zostać ekspertem! Hi hi hi

      Usuń
    3. O widzisz, to jest pomysł!
      Taka terapia, zgodna z ich widzeniem świata!

      Usuń
  15. lubię Ziaję, robią dobre kosmetyki za niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I never saw this product. Good to know!

    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    GIVEAWAY on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam nic z ziaji po za blokerem ... khhm

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks for the review, looks like a good product, worth checking out!

    xx
    5th&6th

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie lubię produktów z ziaji :( ale może ten jak raz by się sprawdził dla mojego faceta :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię produkty firmy Ziaja i jeszcze nigdy się na nich nie zawiodłam ;] Co do tego żelu, to jeszcze nigdy go nie używałam (no, w sumie to trudno żebym go używała, skoro jest on przeznaczony dla mężczyzn), ale myślę, że mógł by być dobry ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, że Ziaja myśli również o pielęgnacji typowo męskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. moj chlopak uzywa dove, tez jest niedrogi ale jak wiemy faceci sa mniej wymagajacy ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  23. nigdy jeszcze nie było go u mnie w domu :P moj tata i brat uzywaja zeli z palmolive, a moj chlopak z adidasa ;)
    zapraszam do mnie na nowość :D

    OdpowiedzUsuń
  24. z yego kupiłam chłopakowi krem do twarzy, ma rewelacyjny zapach

    OdpowiedzUsuń
  25. Faceci to tak mają, o kosmetykach nie za dużo...') A u mnie inna propozycja na Dzień Chłopaka.

    OdpowiedzUsuń
  26. o jacie!!!!!!!!!! dobrze, że napisałas bo ja o takim dniu zapomniałam! co za wstyd ;///:(((

    OdpowiedzUsuń
  27. Mój mąż ma z tej serii szampon i bardzo sobie chwali :)
    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.