czwartek, 19 grudnia 2019

Blogerka o godzinach, czyli mikołajowe spotkanie 08.12.2019

Witajcie kochani jak tam wasze przygotowania do świąt? Czy idą pełną parą? U mnie nie koniecznie bo nic nie wyprawiam raczej wybieram się do rodziny ale, że ja bez śniegu nie do końca czuję tej całej magii świąt to mocno ubolewam nad tym iż nasza pogoda obróciła się o 160 stopni aczkolwiek to nie bez przyczyny:/ Jak się dba tak się i ma.
Związku z tym iż ja już jestem na swoim mieszkanku to troszkę i więcej obowiązków doszło aczkolwiek najbardziej to praca pochłania mój czas ale sadzę, że nowe dziewczyny do stycznia już wszystko ogarną i będę odpoczywać nawet i w pracy :P  

Dlatego, gdy Sylwia matczysko zorganizowała świąteczne spotkanie nie mogłam się i nie tam pojawić bo nic innego jak spotkanie kobiet przy kawie i wielkie ploty nie poprawia nam humoru i nie relaksuje. 




Oprócz achów i chichów były również poruszane i bardzo poważne tematy dotyczące naszego  życia intymnego hahahha, a zatem możecie sobie wyobrazić wypuszczone baby ;D   
Oprócz rozmawiania o wszystkim i o niczym Sylwia zorganizowała nam nie małą zabawę, dzięki uprzejmości  ecoflores.
Dzięki półproduktom mogliśmy stworzyć peelingi do ciała, czy też kule do kąpieli.

Zresztą nasza kochana Gabrysia kosmetykinakozetce, która podzieliła się ładnymi zdjęciami ze spotkania również każdej z nas dała mały prezent od serca; piękne bransoletki.  



A kto pojawił się na spotkaniu?

Oczywiście, że Ja :*
Sylwia matczysko
Agnieszka mycoffeetime


 


Oczywiście, że my jesteśmy grzeczne całe rok to i mikołaj nas odwiedził :)  


Basiclab podarowało nam kremy do dłoni aby cały rok one się pięknie prezentowały.


Mydlarniaszuruburu  zaprezentowała nam ręcznie robione mydełka i masełko do ciała ;)


Tolpa  tym razem zregeneruje i odżywi nasze włosy. 


Reverscosmetics  sprawi, że nasza buzia będzie jeszcze piękniej wyglądać.


Visplantis podarowało nam maskę do dłoni i paznokci.


Aderma-products  oraz ducray JAK ZWYKLE zaszczycili nas swoją obecnością i podarowali cudowności, które zawsze się sprawdzają.


 Koreabu podarowało nam po maseczce.


Sambucuskids podarowało nam małe co nie co dla maluszków i nie tylko :P


A na koniec próbki od Creamy

Jak tam wasze mikołajki?  




 

21 komentarzy:

  1. Chyba faktycznie byłaś grzeczna, skoro aż tyle prezentów było :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne babskie spotkanie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie kameralne spotkania blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciężko czuć Magię Świąt bez śniegu...ale no cóż- życie! Spotkanie zaliczam do udanych - do następnego mam nadzieję :*
    Życzę Wesołych i Spokojnych Świąt w gronie rodzinnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To musiało być świetne spotkanie. Uwielbiam takie eventy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie spotkania są bardzo fajne i można poznać ciekawe osoby

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne spotkanie i rewelacyjne podarki! Całe wieki nie miałam przyjemnością wzięcia udziału w takim babskim, blogerskim spotkaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Super spotkanie, a zaraz napiszę do Sylwii z opr-em, że nie dała znać, że organizuje coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie takie spotkania. Babskie ploty o wspólnych pasjach

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja Wam zazdroszczę tych spotkań :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że spotkanie było czystą przyjemnością. Śmiechy, ploteczki, no i jeśli kobiety to kosmetyki. Mikołaj też się popisał!

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością dołączyłbym do takiego fajnego grona :)
    Ps. Kocham kosmetyki BasicLab

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajnie się tak spotkać z dziewczynami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w tym roku na Mikołajki dostałam zestaw 8 ręczników i 20 zł :) Na gwiazdkę dostane suszarkę do ubrań rozkładaną ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne są takie spotkania. Można poznać nowe, ciekawe osoby. A jak już do tego dołączyć kosmetyki - bajka

    OdpowiedzUsuń
  16. Spotkanie pierwsza klasa, takie eventy dają kopa do dalszego prowadzenia bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Było świetnie! Do następnego spotkania. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne takie spotkanie. Kiedyś chętnie bym się wybrała aby poznać innych blogerów ale o innej tematyce.

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie spotkania są genialne! Pełne śmiechu, dobrej zabawy i inspiracji!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.