środa, 25 lipca 2012

Uwielbiam przeglądać różne czasopisma ale ubolewam nad tym ,ze nasze nie są tak kolorowe jak......
JAPOŃSKIE!! :) 


Przyznam się ,ze nie miałam pojęcia ,gdzie można dostać, czy zobaczyć japońskie gazety ale wszystko się zmieniło, gdy wpadłam na

MoeKyuna || everything Kawaii |


NA Jej blogu możemy zobaczyć wydania tych gazet ale i inne ciekawe wiadomości :)

Teraz parę stron wam pokaże ale po więcej zapraszam do niej.
Dla wielu maniaczek modowych mogą być to świetne inspirację.
Jednakże sądzę, że każda z nas na coś tam interesującego trafi :)

Popteen ポップティーン Sierpień 2012








na jej blogu znajdziecie informację, gdzie taką gazetkę można całą pobrać









67 komentarzy:

  1. Faktycznie, bardzo kolorowe. No - można czerpać inspiracje, nie ma co;)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście różnica pomiędzy tymi a naszymi czasopismami ogromna,pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. podobaja mi sie ich wlosy i fryzury, chce takie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Japonki mają w sobie taki słodki urok ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę świetne:) W ogóle uwielbiam Japonię.
    Obserwujemy?
    itsmarlen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zupełnie inaczej niż u nas :) mnóstwo wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  7. nic bym z tego nie zrozumiala hahaha xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tą gazetkę,oczywiście patrze na obrazki bo nie kumam jezyka xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo, uwielbiam Japonię i wszystko co jest związane z tym krajem ;D Ale gazety to oni mają genialne - mają bardzo dużo obrazków i wszystko jest tam takie szczegółowe xD Choć co prawda ich nie czytam (między innymi dlatego, że ich nie rozumiem), ale kiedyś chciałabym zobaczyć z bliska taką gazetę ;D

    soneys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. No ja mogę tylko na obrazki popatrzeć, bo i tak nic nie zrozumiem:D

    OdpowiedzUsuń
  11. oj tak, Japonia jest urocza.
    Chociaż ubolewam nad moim porzuconym japońskim.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. umiesz japoński?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam urodę japonek, jest taka delikatna zawsze ;) a czasopisma mają swój urok, ale oczopląsu lekkiego można dostać :D

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie śliczne te czasopisma < 3333

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie , polskie czasopisma są mniej kolorowe. Te japońskie są cudowne <3!
    pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. te czasopisma wydają się bardziej ciekawsze niż nasze, z wyglądu, bo oczywiście, języka nie znam ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. No właśnie tez bym chciała xD Tyle, że w żadnym sklepie jej nie ma >.< U mnie nawet nie ma gazet po angielsku xD

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda, że w Polsce nie ma takich gazetek ;(

    OdpowiedzUsuń
  19. Chodziłam do szkoły językowej, ale bardzo krótko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nic nie przebije Japońskich czasopism ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. very interesting post!!i'm new follower your beautiful blog!!!

    Freaky Friday

    Freaky Friday Facebook Fan Page

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie trzeba umieć czytać, żeby rozumieć Japońskie magazyny. Dominują w nich w większości ciekawe i kolorowe obrazki, modelki mają pozy i ciuchy u nas nie spotykane..

    Dziękuję za posta (^_^)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajneeee! <3 Zupełnie inne niż nasze, dużo więcej na jednej stronie, tak kolorowo i na bogato :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  24. faktycznie kolorowe :) ale z tym mi się nawet kojarzy Japonia i te dziewczyny, co się u nich ubierają tak całkowicie kolorowo i cukierkowo.

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam japońskie magazyny, mogłabym je oglądać godzinami ;) Inspirują mnie, bo czasem lubię zaszaleć i stworzyć jakąś niebanalną stylizację ;) Moje ulubione to Popteen i Kera, ale inne też rewelacyjne. Pozdrawiam, dzięki za komentarz u mnie i zapraszam ponownie na www.chiara288.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Faktycznie bardzo kolorowe :) buźka

    OdpowiedzUsuń
  27. Faktycznie bardzo kolorowe :) buźka

    OdpowiedzUsuń
  28. można dostać oczopląsu :D ale pozytywnego :D

    OdpowiedzUsuń
  29. hahaha tak oni mają specyficzne wszystko :P ale jak ich za to nie kochać , ja uwielbiam oglądać dokumenty o azjatyckiej modzie i lifestajlu ) niesamowici są !

    pozdrawiam serdecznie

    Daggi

    OdpowiedzUsuń
  30. dziękuję pięknie , obserwuję i ja :) wiesz co dokumenty oglądam zazwyczaj w TV ( Tvn24 i Discovery ) trafiałam na nie zazwyczaj przypadkiem , ale pewnie są podobne gdzieś w sieci ;)ostatnio oglądałam taki o subkulturze dziewczyn - lalek coś niesamowitego !

    OdpowiedzUsuń
  31. Długo szukałam takiej strony- dzięki! ;)

    Zostałaś przeze mnie oTAGowana ;)
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/07/letni-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam urodę Japonek<3
    chętnie tam zajrzę:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Boskie te japońskie gazetki :) Kiedyś chciałabym się nauczyć tego pięknego języka :))

    U mnie recenzja hipoalergicznych żeli pod prysznic Apart ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Japonskie gazetki sa takie kawaii!

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie wiem, ja nie jestem przekonana do takich dziewczyn, bo kiedyś czytałam o nich w gazetach - wydłużają sobie nogi okaleczając tym samym siebie i skazując siebie na niewiarygodne męki.

    OdpowiedzUsuń
  36. Japońskie czasopisma faktycznie maja coś w sobie. Też lubie je oglądać jak sie akurat natknę na jakieś :)

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam te japońskie czsopisma. bardzo inspirują.^^

    OdpowiedzUsuń
  38. ale fajne, faktycznie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ja rowniez uwielbiam japonskie magazyny :) / http://murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. lubię w nich to, że są takie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Aż dziwne, że jak szukałam japońskich inspiracji nie trafiłam na tego bloga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. ale one są kolorowe :D Aż chce się iść na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  43. ja uwielbiam ten ich styl :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Pierwszy raz przeglądałam taką gazetke właśnie tu:D
    Ciekawa sprawa;D

    OdpowiedzUsuń
  45. Japońskie są świetne ♥
    Dodałam się do obserwatorów i liczę na to samo u mnie:
    http://fashion-by-anita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. To prawda Japońskie magazyny są takie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  47. jesteś oryginalna ze sowim zajęciem ;)) Te gazety wyglądają extra, tym bardziej są intrygujące dla nas bo nic nie rozumiem a te wzorki wyglądają tajemniczo ;))

    Chociaż podobają mi się te dziewczyny na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ogladałaś kobiete na krancu świata? był jeden odcinek poświecony takiej dziewczynie, co one mają w głowie to ja nie wiem ;) laska na co dzien jeździ na budowę a potem przebieranki i sesje zdjeciowe hehe;D

    OdpowiedzUsuń
  49. Te japonskie dziewczyny są takie sliczne! *.*
    Trochę to potrwa,a le dobrze, ze nic mu się gorszego nie stalo :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Pozapisywałam sobie te dwa pierwsze obrazki z instrukcją układania fryzur i będę próbować stworzyć coś podobnego na swojej głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgadzam się z Tobą, że japońskie gazety są bardzo, ale to bardzo kolorowe. W Polsce na prawdę trudno znaleźć aż tak kolorowe czasopismo. Ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ciekawie jest pooglądać te czasopisma :))

    OdpowiedzUsuń
  53. mi pasują, biały do czarnego fajnie kontrastuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  54. genialne mają te czasopisma ;0
    wiem , że to spam i z góry przepraszam ale mogłabyś to lajknąć ? bardzo mi zależy !!
    https://www.facebook.com/pages/Twoja-zajebisto%C5%9B%C4%87-mnie-onie%C5%9Bmiela/345321055543243

    OdpowiedzUsuń
  55. świetne mają te gazety !
    chyba wybiorę się do Japonii, hahah ;)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  56. tak masz racje japońskie czasopisma są pełne kolorów ! :)
    dodaje cię do obserwowanych i również zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  57. faktycznie pełne kolorów.! :D

    OdpowiedzUsuń
  58. nikt nie mówił że pije rumianek, mam alergie i łagodzę nim uczulenia oczu

    OdpowiedzUsuń
  59. oj tak zdecydowanie o wiele bardziej kolorowe i myślę ,że przyjemniej by się je przeglądało oraz wyczekiwało kolejnych ... ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  60. ja teraz czekam na sierpniowy numer popteen:)

    OdpowiedzUsuń
  61. rzeczywiście... dużo kolorów i obrazków! naprawdę świetny blog. dzięki za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Okładka z sierpnia jest cudowna ^.^ Zdjęcia słodziutkie - akurat ja profilu twarzy za piękny nie uważam(inni sądzą że bredzę) ale urodą trafiam tak że japońskie frizy mi tak pasują :*** Ahh jakże ja słodka jestem :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.