niedziela, 8 lipca 2012

Hej mam do was pytanie
- Czy oglądałyście "Czarodziejki z księżyca" ?
Bo jak tak!
Jeśli nie oglądaliście to pewnie o nich słyszałyście.
Właśnie przeczytałam cudowną informację !! :D

Powróci Czarodziejka z Księżyca! 

 

 Podczas świętowania 20-lecia powstania marki "Sailor Moon" ogłoszono przygotowanie nowego serialu "Czarodziejka z Księżyca" na 2013 rok.

Ogłoszono to podczas świętowania 20-lecia w Tokio, z okazji którego odbył się konwent. Pojawili się na nim aktorzy, którzy podkładali głos w seriach anime "Czarodziejki z Księżyca" oraz redaktor mangi. Momoiro Clover Z, zespół grający popową muzykę będzie komponować tytułową piosenkę do nowego serialu.

Szczegóły są nieznane, lecz obecność oryginalnej obsady na konwencie może oznaczać, że będą brać udział w produkcji. Przypomnijmy, że serial anime był oparty na mandze Naoko Takeuchi. Zrealizowano 200 odcinków serialu, trzy filmy, dwa kinowe filmy krótkometrażowe, a nawet aktorski serial, który emitowany był 5 lat temu w Japonii, lecz nie miał swojej premiery poza granicami kraju.

"Czarodziejka z Księżyca" były fenomenalnym hitem poza Japonią. Emitowane były także w Polsce. W najbliższych miesiącach mamy poznać więcej szczegółów serialu.

 



 

25 komentarzy:

  1. Oglądałam jak byłam mała ;P jak leciało na tv4 ostatnio to też oglądałam ;D teraz to trochę śmieszne, ale wtedy normalnie świętość ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. OSTATANIA SERIA BYŁA NAJLEPSZA :d dość często oglądam na you tube :) kochałam ten serial ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam, oglądałam, przez to anime zawsze spóźniałam się do przedszkola :) Ciekawe, jak teraz będzie się przedstawiało, po tylu latach...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam, że oglądałam! Ale byłam tak malutka, że nie pamiętam o co tam chodziło - tylko tyle, że blondyna i ten pan w okularkach pałali do siebie uczuciem :D Ale byłam tym zachwycona, miałam chyba milion karteczek z Sailor Moon. ;) Teraz mam sporo wolnego, więc obejrzę sobie wszystko od nowa :)

    Dziękuję za udział w rozdaniu i umieszczenie zdjęcia na blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ale suoer ;d wraca dragon ball i to :D miodzio :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak oglądałam i uwielbiałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie, że oglądałyśmy!!!!
    Ta bajka była świetna!
    Czekamy z niecierpliwością..xD

    OdpowiedzUsuń
  8. nie oglądałam . :D ;o
    http://books-for-imagination.blogspot.com/ zapraszam do mnie oraz oczywiście obserwuje . ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam kiedy miałam pięć lat, jak chyba każda dziewczynka w moim wieku. Uwielbiałam tę bajkę, jednak teraz kiedy patrzę na te czarodziejki, to mam wrażenie, że to troszkę głupia manga. Chodź ten czarny kot dalej mi się podoba.
    One i Pocemony chyba najdłużej się utrzymują z kreskówek. No i PawerRengers, czy jak to się pisze. To już klasyka.
    Wiadomość o powrocie tej bajki jest mi już obojętne, bo jestem na nią o wiele za stara. Ciekawa jestem jednak, czy będzie się cieszyła dużą popularnością, taka jak kiedyś.
    Pamiętam, że niedawno, przeglądając kanały, zauważyłam, że jeszcze lecą - chyba jakieś stare odcinki. Trochę mnie to zaskoczyło, nie powiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie duużo czasu zajęło zanim jakoś ładnie zaczęły wyglądać :) ale teraz robię je bez większego wysiłku :) a co do bajki to oczywiście, że oglądałam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze chciałam obejrzeć coś w stylu Anime, manga itp, ale jakoś nigdy nie trafiłam na polskie. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam!!! To była moja ulubiona bajka ;) Uwielbiałam potem rysować te postacie <3 :) Z niecierpliwością czekam na ten serial :D


    U mnie recenzja pudru brązującego Virtual ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja zaliczam się do tej drugiej grupy, która tylko słyszała o Czarodziejkach z Księżyca także ta informacja nie powoduje u mnie żadnych emocji :D

    OdpowiedzUsuń
  14. nie za bardzo kręcą mnie anime xd

    OdpowiedzUsuń
  15. na każdym kroku można je spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dobra wiadomosc dla fanow anime...:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czarodziejka naprawdę wróci?! Jejku, jak się cieszę! To była moja ulubiona bajka. *-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ohh bajka mego dzieciństwa - teraz nie pamiętam nawet o co dokładnie tam chodziło - :) Obejrzałabym *.^

    OdpowiedzUsuń
  19. oo czarodziejka z księżyca - bajka z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Do dziś jestem fanką tego anime ^^ A moją ulubienicami nadal są Makoto Kino czyli Sailor Jupiter i Hotaru Tomoe czyli Sailor Saturn ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.