poniedziałek, 16 lipca 2012

Mama chce mnie wyrzucić z domu!!  HA ha
Dlaczego?
Ma już dość tego ,że na okrągło słucham koreańskich, czy japońskich zespołów, a profesjonalnie jak to ludzie mówią
K-POP :)

Wszystko zaczęło się od pewnej dramy "Och my lady" - jakby kogoś interesowało o co tam w niej chodzi to już kiedyś coś tam o niej naskrobałam:P
http://magicwordcherry.blogspot.com/2012/05/oh-my-lady-to-jedna-z-licznych-dram.html#comment-form

Zainteresował mnie główny bohater.
Poszukałam więc o nim więcej informacji.
Imię tego aktora to Siwon jest członkiem grupy Super Junior.
I tak to się wszystko zaczęło pierwszym kawałkiem, który usłyszałam w ich wykonaniu było-  mr simple.





Ich najnowszy kawałek promujący nową płytę jest fantastyczny!! 



20 komentarzy:

  1. O kurczę, widzę, że to Twoja wielka pasja:)
    Nietypowe, ale bardzo ciekawe.
    Miłego dnia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. masz nietypową pasję aczkolwiek ciekawą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak, to dość nietypowe, niemniej jednak, dobrze jest się wyróżniać i nie należec do masówki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie znałam tej piosenki, Teraz będzie mi chodzić po głowie cały dzień.Wpada w ucho, i coś czuję ze bede do niej wracać !

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama też nie może ze mną wytrzymac, gdy w sobotę podczas sprzątania lecą rytmy jrocka czy też k-popu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja mama też nie miała ze mną lekko. Ja słucham metalu:-)Już jej nie katuję tą muzyką, bo mieszkamy osobno.

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, moją mamę też to na początku denerwowało, ale teraz się przyzwyczaiła i nawet ma swoje ulubione piosenki ;) Również oglądałam "Oh! My Lady" i została jedną z moich ulubionych dram. Siwon jest świetnym aktorem, a "Sexy, Free & Single" uwielbiam. Widziałaś Super Junior u nas w tv? + To który jest Twoim biasem? Siwon? Donghae? ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ze mną akurat nikt nie ma problemu, bo muzyki słucham cicho i przeważnie jest to radio, więc muzyka raczej neutralna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. moja też wymusza na mnie ściszenie muzyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi grożą podobnie, z tym, że ja mam obsesję na punkcie Linkin Park:D

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba niegdy nie słuchałam takiej muzyki ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Super Junior to jeden z moich ulubionych azjatyckich zespołów. Lubię ich muzykę za to, że daje mi takiego pozytywnego kopa ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta płyta to już od tygodnia ponad była jakoś w pl znana że wyjdzie *.* Fajnie że znalazłaś i się zabujałaś (ja jeszcze nie słuchałam) - ale to zrobię niedługo ^.^

    OdpowiedzUsuń
  15. Extra teledysk, naprawdę super, że się tym interesujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wracając jeszcze do Super Junior - oglądałaś jakiś program z nimi? :3

    OdpowiedzUsuń
  17. mój tata dalej mówi,że słucham chińszczyzny,ale mam to gdzieś xd ta muzyka pozostanie ze mną do końca mojego życia,będę torturowac swoje dzieci k-popem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.