piątek, 13 lipca 2012

Uwielbiam Topy:)
A Wy?
Moim zdaniem pasują one do wszystkiego.
Idealne na upalne lato.

W moje ręce właśnie dzisiaj trafił o to taki top, który pochodzi ze sklepu http://www.loompex.pl/

Zdjęcie znajdujące się na stronie http://www.loompex.pl/

Zakochałam się w tym topie!
Dlaczego?
1. Niska cena 12,99 zł
2. Miły w dotyku
3. A co najważniejsze piękny kolor! 

Zdjęcia moje :



Jeśli macie obawy przed kupnem to natychmiast ich się pozbędzie bo naprawdę nie ma czego się bać :P


 
 Z boku macie banerek ,który przekieruję was wprost na stronę sklepu. 

Już teraz jest nowa dostawa! 

39 komentarzy:

  1. super kolor ! :)

    http://malinowekwiatymalwy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również uwielbiam:)
    I ostatnio zakupiłam kilka nowych!

    OdpowiedzUsuń
  3. O, fajny, nawet kolor mi się podoba, a za czerwonym nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię z takim zakończeniem na plecach ;) ale kolor jest ładny

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna bluzka ! muszę tam zajrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię topy, do wszystkiego pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też lubię takie topy są uniwersalne do wszystkiego można założyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja nie przepadam za topami ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie kupuję topów jakoś od kilku lat :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja topów nie noszę bo nie lubię odsłaniać ramion :P Hehhe ale kolor superowy ! . A pro po Akademii = jak ja wszystko wiem *.* (żarcik)

    OdpowiedzUsuń
  11. W tym sklepie są używane ciuchy? Jeśli tak to trochę drogo, u mnie widziałam takie topy za 10zł nowe :)
    Ale kolor ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor rzeczywiście bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam topy, ale w za dużych rozmiarach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się tym bardziej, że w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny topik. ;) A nie myślałaś o tym, aby recenzować ciuchy w zamian za nie. Czy już to robisz? Widziała kiedyś blogu, które pisały o ubraniach, a aby coś napisać musiały je dostawać. Sklepy, takie jak na przykład HiM przysyłały do nich swoje bluzeczki, czy inne ubranka. ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie ma niczego lepszego niż zwykły, prosty top, bez żadnych pierdół:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne są takie topy, do wszystkiego pasują i to jest najlepsze :D
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. ja bardzo lubię takie topy, mam chyba w każdym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne topiki i do wszystkiego pasują

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. http://www.loompex.pl/
      Z prawej strony masz banerek, który Cię wprost do sklepu przekieruję:P
      Tam ten Top jest hi
      i wiele więcej

      Usuń
  21. świetny topik! uwielbiam takie dekolty! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie fajne *.* ja mam taki fioletowy c:
    a czemu już nie spiewasz?

    OdpowiedzUsuń
  23. Top jak top, grunt, że do wszystkiego można je dopasować :)

    Pozdrawiam
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
  24. Oczywiście , że uwielbiam topy bo jak sama wspomniałaś pasują one praktycznie do wszystkiego , do każdej stylizacji .
    Ten Twój ma śliczny kolorek :)

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam sporo takich topów, są bardzo wygodne i uniwersalne. Fajnie też pasują do kardiganów:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana wszystkiego najlepszego spóźnione ale szczere życzenia aby ten przybyły rok był lepszy niz poprzedni

    OdpowiedzUsuń
  27. ja to nazywam zawsze bokserka bo topy mi sie kojarza takie bez ramiaczek;p ale tez je uwielbiam,namietnie je nosze,najczesciej czarne i pudrowo rozowe,no kocham je :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za udział w moim Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. też lubię tego typu topy, nie dość że praktyczne to jeszcze fajnie się prezentują w zestawach:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak samo ja teraz sprawiłam sobie dwa takie

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam topy :) Tan, który przedstawiłaś ma przepiękny kolor :) Mój ulubiony ;) Pozdrawiam :) Natalia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.