poniedziałek, 16 lipca 2012

To jest z facebooka, a więc może już to znacie ale jeśli nie to dla rozrywki mała zagadka dla was;) 



47 komentarzy:

  1. 3? a które kolory? bo na zdjęciu są aż 4 - czerwony, żółty, zielony i czarny :))
    znalazłam błąd - literówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "znajdzeisz" hehe dobre z początku myślałam ze liczb brakuje hehehe

    OdpowiedzUsuń
  3. to widzę myslimy zupełnie tak samo ehhe cos w tym jest ::)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha znam to:))
    sprawdź pocztę:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe. Nie znałam tego. :D Ale naprawdę dobre.

    OdpowiedzUsuń
  6. haha ! szukam w liczbach, a tam jest błąd w "pytanieu"- znajdzeisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. :D ja też ciągle patrzyłam na liczby i kurde nie wiedziałam co jest źle ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehhehe już widziałam to wcześniej, dlatego nie dałam się złapać ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. haha udało mi się dopiero za 3 podejściem :p

    OdpowiedzUsuń
  10. haha pierwszy raz to widze i sie nabralam bo bledu nie znalazlam :D zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zostałaś oTAGowana:) szczegóły u mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. a od razu zauważyłam błąd :)

    OdpowiedzUsuń
  13. od razu, bystrzak ze mnie !
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  14. ja za pierwszym razem nie umialam znalezc... hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja chyba jestem wyczulona na takie literówki, od razu zauważam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na początku nie zorientowałam się:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha. Za drugim razem zauważyłam ;p + Też dodaję do 'obserwowanych' ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię to :D
    stare to jest już dość :P

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja jestem slepa...

    zapraszam na Konkus:)

    http://magdalenamarszalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja głupia liczę i liczę z każdej strony :P
    dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hahhh.. Tak tak, to Key. SHINee też znasz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. zaśmiałam się, gdy najpierw przeczytałam Twój komentarz u Katsuumi,że jesteś ciekawa ich śpiewania, a potem weszłam na Twój blog,gdzie masz napisane "ciekawska magdalena " ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Błędem nie jest samo zdanie pod tymi cyferkami. Nie powinno być: Polub, jeśli znajdziesz błąd. W sensie, że z przecinkiem.
    Jeżeli znasz poprawną odpowiedź, a liczę na to, że tak, to proszę podaj ją. Jestem ciekawa, czy miałam rację. xD

    OdpowiedzUsuń
  24. You have a very cool blog...never seen the puzzle, seems interesting!

    OdpowiedzUsuń
  25. ooh. Pamiętam jak ktoś to udostępnił na fejsie i główkowałam nad tym kupę czasu, aż się wkurzyłam i wyłączyłam to. Po jakimś czasie dosłownie przypadkowo natrafiłam na to znowu i dopatrzyłam się błędu. Boże co ze mnie za gapa :) Niema co, podchwytliwe to :)

    OdpowiedzUsuń
  26. znalazłam :D w słowie jest błąd ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. hehe ;) było nad czym główkować, też z początku szukałam liczby, ale jako matematyk jej braku nie znalazłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, dzięki ;)
      Widzę, że bierzesz udział w konkursie o sandały :D.
      Obserwujemy:)? Ja już dodaję

      Usuń
  28. Też myślałam, że chodzi o liczbę :D

    OdpowiedzUsuń
  29. hahaha dobre, faktycznie najpierw się patrzy na liczby :)))

    Ściskam, Lona

    OdpowiedzUsuń
  30. Znalazłam: "znajdzeisz" :D Hahah

    OdpowiedzUsuń
  31. haha bombowa zagadka! niestety też nabrałam się i błędu zaczęłam szukać w liczbach.

    OdpowiedzUsuń
  32. hi, hi dobre :p nie widziałam tego wcześniej i tez zaczęłam szukać blędu w kolejności cyfer ;d
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. literówka :P
    obserwujesz ? odwdzięczę sie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. literówka :P
    na początku myślałam że liczb brakuje : D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*