czwartek, 12 lipca 2012

Jak już zapewne wiecie uwielbiam czytać książki ale i nie tylko je bo również lubię zawiesić oko na ciekawej prasie czy blogu :P
Nigdy nie przepadałam za wierszami jednak wszystko się zmieniło, gdy pewnego dnia wpadłam na bloga Miryokuteki-Miho
http://kira-kira-kokoro.blogspot.com/

Dziewczyna piszę świetne wierszę, a więc od czasu do czasu czytam Jej twórczość. 
Za Jej pozwoleniem umieszczę tutaj jeden:)




Drastycznie – 15.05.2012:
Ciemne ulice czarnego miasta
porosły gęstym, lepkim snem.
Ciche uliczki czarnego miasta
wiążą w supełki ciepłe widziadła.
Cierpliwe latarnie czarnego miasta
świecą nawet w nocy żółcią.
Ciekawi ludzie czarnego miasta
mają ciężkie sny o widziadłach z żółtymi oczami...
W starym mieście rządzi sen,
szkaradna zjawa, ciekłe halucynogenne widziadła.
Przygaszone światła noszą zimne smugi powietrza
smagające po nagich plecach przechodniów
w złotych kajdanach.
Przegniłe jedzenie czeka na stole
i patrzy na swoją ofiarę
chcąc jej przybić chorobę do skroni.
Kaprawe oczy zielonych krzeseł
parzą każdego siedzącego za karę.
To te wszystkie żywe koszmary. 
Z ręką na sercu zapraszam na Jej bloga bo z jak nie ten to pewnie inny wiersz wam się spodoba :) 

21 komentarzy:

  1. Spodobał mi się ten wiersz, więc wejdę po więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma talent dziewczyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wiersz, sama zawsze chciałam coś wymyślić, ale stwierdziłam, ze to nie ma sensu haha:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię czytać wiersze, więc z chęcią zajrzę na tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemnie się czyta takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny wiersz, zaraz odwiedzę bloga autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekny wiersz, rzeczywiscie kobietka ma talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też odwiedzam jej bloga :) Zapraszam do mnie na bloga! http://fashionmissm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiście utalentowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny wiersz
    kojarzy mi się z poezją Plath

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety nie mam czasu na czytanie...:-/

    OdpowiedzUsuń
  13. o kurczę, szczery pokłon ku dziewczynie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie autorkę zaraz odwiedzę, uwielbiam poezję, choć ten wiersz jest dość mocny i mroczny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy blog, przypomniały mi się czasy, kiedy też pisałam wiersze..

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajnie, że wyszkujujesz takie nieznane (przynajmniej dla nas) blogi. suuper!
    Ściskam, Lona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.