czwartek, 5 lipca 2012

-Z czym kojarzą Ci się wakacje?

-Zapewne słowo "wakacje" każdemu z nas przynosi na myśl czas wolny, relaks, ubaw oraz wolne od pracy, czy dnia codziennego ze mną jest dokładnie tak samo.
Jednakże za każdym razem,gdy zbliżają się wakacje we wspomnieniach mych pojawia się " Ona".
Najlepsza przyjaciółka, którą w wakacje poznałam i, którą w wakacje  straciłam na zawsze.

Zapraszam wszystkich chętny na konkurs do  http://babska-torebka.blogspot.com/2012/07/wakacyjne-rozdanie.html#comment-form
gdzie do wygrania wspaniałe kosmetyczne nagrody ;)

6 komentarzy:

  1. "Every new beginning comes from some other beginning's end. " tak mi się skojarzyło z Twoim postem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi wakacje kojarzą się z...
    morzem i wolnym czasem ; )
    Genialny blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się ja też poznałam swoją byłą przyjaciółkę w wakacje sporo czasu spędzałyśmy razem i w ubiegłe wszystko się skończyło. Życie.

    OdpowiedzUsuń
  4. 3MAM kciuki byś mogła ją odnalezc w swoim zyciu:*

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    wielkie buziaki i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  5. wakacje kojarzą mi się z morzem - zawsze jestem <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.