piątek, 6 lipca 2012

Szyjka nadal mnie boli leki przeciwbólowe nie działają:(
Wybrałam się do lekarza i dostałam zastrzyki :P

Co robię w wolnym czasie?
Czytam.
Wczoraj skończyłam książkę, która na początku wcale mnie nie wciągnęła ale po pewnym czasie nie mogłam  się od niej oderwać :)

Co to za książka?
"BÓG" Andrzeja Żuławskiego.
O czym?
O wszystkim i o niczym ale z pewnością Boga w niej nie znajdziecie chociaż... "niezbadane są ścieżki Pana".
 Z pewnością mogę napisać, że wszystkie kobiety zabiła żądza seksu, rozkoszy.
Nie wszystkie straciły przez to życie ale jakaś cząstka ich została zabita.
Dla kogo? 
Dla kogoś kto lubi czasami pomyśleć przy czytaniu książek.
MA ona wiele ciekawych informacji i słowa, postacie, które nie znałam ale mnie zainteresowały  i na kartce sobie je spisałam i później poszukam o nich więcej ale są to raczej fikcyjne postacie-baśniowe .




11 komentarzy:

  1. Oj, zastrzyki są straszne, brr...
    Po przedstawioną przez Ciebie książkę pewnie sama z siebie nigdy bym nie sięgnęła, ale pokazałaś, że pozory mylą - myślę, że może kiedyś się na nią skuszę ot, z ciekawości ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu. zastrzyki. współczuje. Obyś wróciła do zdrowia szybko :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia. Książka mnie zaintrygowała. Może przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale, że co tak będzie ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba też powinnam wziąć się za czytanie, ale na razie w wolnym czasie potrafię się tylko topić przez ten upał :P

    OdpowiedzUsuń
  6. zdrowia, zdrowia i miłych chwil z książką :D
    ściskam,
    Lona

    OdpowiedzUsuń
  7. wpisuję książkę na listę do przeczytania
    ja teraz czytam W. P. Young 'Chata'
    zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.