środa, 11 lipca 2012

oTAGowana po raz kolejny - "Lubię"

 Kolejna blogowa zabawa rozprzestrzenia się szybciej niż wirus:) Poniżej przedstawiam zasady. Zostałam oTAGowana przez NEVERMORE bardzo chętnie się przyłączone. Miało jest poznać lepiej swoich blogowych znajomych, a samo myślenie o rzeczach, które się lubi powoduje uśmiech na twarzach:)

1. Banerem – jest owo zdjęcie, które pojawia się u mnie – i u każdej otagowanej dziewczyny/chłopaka

2. Napisz kto Cię oTAGował
3. Wypisz wszystkie drobne rzeczy, które przychodzą Ci do głowy, które lubisz, które czynią Cię szczęśliwą, te wszystkie drobnostki, dla których warto żyć. Szczególnie te najdrobniejsze i te, które wydają się zbyt banalne, by je wymienić, ale które poprawiają Ci humor.
4. Otaguj kilka osób 

 

książki-prowadzą mnie do innego świata oraz wiele uczą

muzyka-relaksuje i uspokaja

czekolada z orzechami- poprawia mi nastrój 

zielona herbata-uwielbiam jej smak i zapach oraz jej pochodzenie

maseczki do twarzy-to świetny relaks

przeglądanie blogów-mój sposób na czas i poznawanie nowych rzeczy

Uwielbiam pięknych chłopców!!!  

Dramy-kocham je ogladac

K-POP

Uwielbiam szczery śmiech dziecka 

 Do zabawy zapraszam:

 

Wszystkich!!

Kto ma na to ochotę niech się zgłasza i da znać, a ja potem wpadnę i z przyjemnością przeczytam co to tam napisaliście!   

13 komentarzy:

  1. ciekawy blog ;)


    http://vessoga.blogspot.com
    Zapraszam i obserwujemy ? ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. A komu czekolada nie poprawia nastroju:D!

    OdpowiedzUsuń
  3. śmiech dziecka :D też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkodaa! bo kosmetyki z tej firmy są genialne ;> ale fakt chyba tylko w naturze je widze;x

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha tak już się am jak się coś niecoś kombinuje i traci czas na myślenie ^.^ . Dziękuję bardzo za komplement :*. Heh co do czekoladki i książek = Jestem z tobą dziewczyno *.* i kocham czytać cudze wpisy - zaglądasz tak do cudzego życia za zgodą i znajdujesz innych i siebie w tym wszystkim ^.^ .
    Ja tam kocham czytać. pisać, patrzeć, myśleć, zbierać pocztówki, zwiedzać, marzyć, spać, pić miętę, robić zdjęcia sobie i innym cudakom natury ^.^

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny tag :) można poznać samego siebie zastanawiając się o tych małych rzeczach, które poprawiają nam humor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przyłączylabym się,ale nie umiem wymyśleć odpowiedzi do tych drobnostek ==' a ta piosenka w tle u mnie? Na górze,nad banerem, masz playlistę i tam masz wymienione wszystkie utwory :) ale chyba ci chodziło o song ji eun-going crazy ^^
    aww,może warto wspomnieć,że na moim blogu to-co-zakazane wstawiłam 1 rozdział mojej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne odpowiedzi :) Dzięki temu można lepiej poznać się nawzajem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też uwielbiam pięknych chłopców -hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też kocham książki i uwielbiam zieloną herbatę:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe odpowiedzi:) kiedyś pisałam już coś podobnego i było to bardzo przyjemne doświadczenie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.