środa, 8 maja 2013

Płyn pod prysznic o zapachu kokosu- BALEA i konkursik

Balea Dusche & Creme Cocos & Tiareblute

Płyn pod prysznic o zapachu kokosu.


Opakowanie:

Płyn pod prysznic o zapachu kokosa znajduję się w poręcznej plastikowej butelce, która posiada szczelne zamknięcie, a otwór, którym wydobywa się płyn jest idealnej wielkości ;)
Szata graficzna jest bardzo przyjemna dla oka. Na opakowaniu znajdziemy informację od producenta i skład niestety nie w języku polskim, a szkoda. Myślę ,ze sprzedawcy tych produktów powinni się postarać o takie karteczki nalepione na opakowanie z opisem po polsku chociaż wiadomo do czego służy płyn pod prysznic.

Konsystencja,wydajność, zapach:

Płyn jest koloru białego. Konsystencja żelu ( myślę ,ze swobodnie ten produkt można tak nazwać)  jest jak dla mnie idealna ponieważ ani nie jest za gęsta ani za wodnista. 
Wydajność jest świetna! Nie potrzeba wiele płynu aby umyć  ciało.
Bardzo dobrze się pieni.

Po wylaniu płynu na gąbkę i w momencie, gdy płyn okala nasze ciało jest wyczuwalny delikatny zapach kokosa, który niestety nie utrzymuję się na ciele. 

Nie uważam tego za minus ponieważ już się przyzwyczaiłam do tego, że płyny/ żele do ciała nie są wyczuwalne po prysznicu. 




Działanie:

Płyn pod prysznic o zapachu kokosa delikatnie oczyszcza ciało oraz sprawia, że jest ono gładkie.
Olejek z kokosa jest znany z właściwości nawilżających i muszę przyznać ,ze jak najbardziej tutaj się to sprawdza.  Po ponad dwutygodniowym myciu się tym produktem zauważyłam ,ze moje ciało jest bardziej nawilżone ,dzięki czemu mogłam sobie darować codzienne smarowanie ciała balsami.




Produkty Balea możecie zakupić przez internet ale również i w Sosnowcu- (kto ma blisko? )
k


"ABC-URODA.COM"

Zapraszam również do polubienia Facebooka strony sklepu  TUTAJ aby być na bieżącą z nowościami kosmetycznymi oraz śledzenia opinii na temat produktów, które można znaleźć w tym o to sklepie.
Ale to nie koniec! :)
Macie również okazję do śledzenia konkursów, które są organizowane na blogu firmy  ;)

Aktualnie do wygrania jest....



KONKURS!!!!

Powodzenia ;)

48 komentarzy:

  1. bardzo lubię żele pod prysznic z Balei, właśnie używam jednego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miała tej firmy , ale kocham wszystko co kokosowe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach kokosu jest cudny ^^ nie miałam nic tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię żele z Balei za te ich zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam jeszcze żadnego produktu tej firmy i w końcu muszę się zmobilizować do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo ;) ale już mam kilka produktów upatrzonych, ale wciąż tyle zapasów w domu :(

      Usuń
  6. Możliwe że kupię jakieś żele z tej firmy bo wszyscy mówią że ślicznie pachną <3

    Zapraszam do mnie - magiczna-moda.blogspot.com
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam 2 żele Balea od abc-uroda. Naprawdę cudownie pachną!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, aż smakowicie mi się zrobiło. Lubię zapach kokosa, ale nie sztuczny ;) chętnie przy okazji sięgnę po ten żel.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam wszystko co jest z kokosem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kokosowe kosmetyki. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam tej firmy, ale ciekawie opisany produkt :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam produkty belea..:D a to, ze jest z kokosem to dodatkowy plus..:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Musi pięknie pachnieć, skoro to kokos. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Do Sosnowca mam bardzo daleko ;) Ale Balea kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmm, kokosowa pokusa, lubię ten zapach, żelek Balei właśnie zaczynam stosować ale mam Mademaselle Chic, wspaniale pachnie, działanie dopiero poznaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. znów smakowicie pachnący kosmetyk :) dobranoc :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mmmmmmm coś dla mnie :) uwielbiam takie pachnące żele :)

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam z tej serii balsam do ciała, kupiłam na allegro. Nawet przyjemny był, ale zapach bardzo delikatny

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię kosmetyki o zapachu kokosa :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurczę, nie dla mnie - ja właśnie zapachu kokosu nie trawię. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba będę w Sosnowcu za parę dni, szkoda,że w tym sklepie w zakładce "Balea i Alverde" jest tylko Balea, bo dla Alverde bym tam wpadła z chęcią...

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze uwielbiałam zapach kokosa i wielka szkoda, że nie utrzymuje się na ciele, to dopiero byłby ideał :) Ale i tak strasznie kusi...

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam żele pod prysznic z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja jeszcze nic z tej firmy nie miałam, myślę że zapach by pi odpowiadał

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam zapach kokosa!
    dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze niczego nie miałam z tej firmy, ale znajac siebie... prędzej czy później coś sobie sprawię ;).
    A kokos? Ostatnio bardzo, bardzo uwielbiam...

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam i zakochałam się w tym pięknym zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Dawno nie miałam nic o zapachu kokosa:)
    Dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  29. lubię takie kokosowe zapachy:))pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. oo nie znam tej firmy , muszę się zapoznać z ofertą :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Balea to pdoobno solidna firma ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam żel pod prysznic z czekoladą i figą. Cudo!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kokos uwielbiam pod każdą postacią także myślę, że sobie zafunduję tą przyjemność;)

    OdpowiedzUsuń
  34. jeszcze nigdy nie miałam nic z tej firmy ale naprawdę mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Marzę o tych kosmetykach i na pewno kupie jak pokończą mi się zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kokosowy zapach Balea na dłuższą metę mnie bardo "zmęczył":/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.