wtorek, 28 maja 2013

Przesyłka od "DOLINY KREMOWEJ"



Dzień dobry :)

Jak wam mija deszczowy dzień?

Mój ponury dzionek rozpromieniła paczuszka od sklepu "DolinaKremowa"





Która była wysłana wczoraj i bardzo dobrze zapakowana.

Jestem także pewna też, ze nie które dziewczyny, które brały udział w moim rozdaniu, którego sponsorem był sklep dolinakoremowa również dostały swoje paczuszki :)

Co ja miałam w swojej?





1. Serum dla mojej  mamy aczkolwiek z wiekiem trochę do przodu ale hmm nie zaszkodzi :)
2. Balsam do ciała.
3. Delikatny płyn do demakijażu. 

Chciałbym również dodać, ze reszta paczek kosmetycznych została wysłana dzisiaj ,a więc moje drogie dziewczęta powinniście je dostać w tym tygodniu.

Jest tylko jeden mały problem ponieważ jedna paczuszka nie zostanie wysłana ponieważ jedna osoba nie do końca wywiązała się z umowy ale myślę ,że to przez przypadek i wystarczy tylko aby uzupełniła ten brak.





A teraz przyznać  mi się kto dostał paczuszkę w swe łapki. 

Pozdrawiam. ciepło.

33 komentarze:

  1. O to pewnie i my dostaniemy niebawem paczuszki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dziś dostałam paczuszkę :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś dostałam swoją;)
    A te farfocle w pudełku też miałam,wiem że to dla bezpieczeństwa,ale mój pies psotnik ,rozsypał mi je po dywanie ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczegóż by do przodu ja jestem mamą i mamy bywają młode :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie dostałam swoją paczuszkę :) Bardo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna, kiedy Ty to wszystko przetestujesz;)

    OdpowiedzUsuń
  7. postarali się z zabezpieczeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No zabezpieczenie to mnie zgasiło :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie podoba mi sie ta pogoda:( zimno:(
    ale ja jak zwykle ciekawa jestem balsamu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna paczuszka i dobrze 'zapakowane'.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog :)
    Obserwujemy?
    Zapraszamy do wzięcia udziału w rozdaniu : http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/2013/05/rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  12. To teraz do testów marsz ;P i pisz nam jak się sprawdziły ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa jestem jak plyn od loreala sie sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  14. właśnie daj znać jak ten loreal się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne kosmetyki otrzymałaś, płyn Loreala bardzo mnie interesuje, czekam na recenzje Magdalenko ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prezenty zawsze poprawiają humor :D

    OdpowiedzUsuń
  17. oo.. fajnie tak z rana dostać paczkę;D
    A u mnie świeci słonce, taaak!

    OdpowiedzUsuń
  18. super paczka :)
    Ciekawi mnie ten delikatny płyn do demakijażu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale świetna paczuszka <3.

    OdpowiedzUsuń
  20. ale super, przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten płyn do demakijażu mnie ciekawi... :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super paczka ^o^

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. tylko pozazdrosić zapraszam do moich darmówek http://darmowegadzety2013.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.