piątek, 24 maja 2013

Informacja odnośnie rozdania kosmetyków z firmą:)

Witam to znowu ja i na pewno nie ostatni raz dzisiaj :)

W wcześniejszym poście KLIK!!! wspomniałam o rozdaniu kosmetycznym z pewną firmą, która ma do zaoferowania kilka kosmetyków, które mają ważność do lipca.

Ja już wszystko wiem co i jak ale za nim przejdę do tego konkretnego posta gdzie będzie można się zapisywać chciałabym troszeczkę przybliżyć wam reguły i nagrody jakie będą.

Do rozdania jest ogółem 21 kosmetyków w tym tonik do twarzy, balsamy po goleniu i kremy te bardziej dla każdego  i te dla konkretnego wieku, czyli 35 +

Uwaga, uwaga tutaj się nie zapisujecie po kosmetyki :)!

Jedna osoba  może wybrać maksymalnie dwa produkty z czego jeden kosmetyk równa się dwie opinie o kosmetykach na stornie internetowej sklepu.
Opinie będą sprawdzane dokładnie.
Korzystne jest to, że sklep, gdzie trzeba umieścić te dwie opinie ma w swoim asortymencie wiele marek, a więc zapewne każda, każdy z was coś już miał  i testował. 

Ja stwierdziłam ,ze wcześniej  napiszę o tym rozdaniu aby więcej osób o tym wiedziało i miało szansę wziąć w nim udział.

Teraz przytoczę wam fragment, który dostałam od firmy ze związku jak powinna wyglądać opinia:

Opinie muszą być unikalne, a więc nie ma mowy o żadnym kopiowaniu z innych stron, a także dodawaniu praktycznie identycznych opinii do różnych produktów. Opinia musi liczyć minimum 200 znaków, a więc wpis „Krem jest super” nie będzie uznawany. Opinie trzeba dodawać do różnych produktów. Kilka opinii o jednym produkcie również nie będzie uznawanych. Charakter opinii nie ma znaczenia. Jeżeli osoba używała produkt i była z niego niezadowolona, to niech o tym pisze. I ostatnia sprawa. Jeżeli blogerka dodawała już wcześniej opinię na naszej stronie, to nie może dodawać opinii o wcześniej recenzowanych produktach.

Zgłoszenia do wzięcia udziału w rozdaniu będę zbierać w następnym poście i kto pierwszy ten lepszy! 
Osoba, która zdecyduję się na 1 kosmetyk jest zobowiązana do dodania dwóch opinii.  o różnych produktach
Osoba, która zdecyduję się na 2 kosmetyki jest zobowiązana do dodania 4 opinii na stronie sklepu. 

W następnym poście oświadczę kto dostaje jakie kosmetyki i jeśli coś jeszcze zostanie nie rozstrzygnięte to podam jakie kosmetyki są jeszcze do wzięcia i tu też kto pierwszy ten lepszy ;)

Później osoby, które  został wybrane do otrzymania kosmetyków są zobowiązane do przesłania mi maila z informacją 


imię i nazwisko oraz dane do wysyłki, nazwa produktów, które zostały wybrane, nick pod jakim dodawane były opinie (do weryfiakcji) oraz adres bloga

Te informację wysyłacie mi, a ja później osobie z firmy, która jest za to odpowiedzialna ;) 

Specjalnie nie podaję teraz informacji o tej firmie/sklepie ,a by nie było ,ze ktoś już da opinie .

Myślę, że jest już wszystko jasne ;)

Chciałam poinformaować was prędzej i pamietajcie, że czym prędzej ja dostanę od was maile z danymi-czym prędzej wy dodacie opinie o sklepie tym On-sklep-szybciej wam wyśle kosmetyki, które są do lipca. 

 Uwaga, uwaga tutaj się nie zapisujecie po kosmetyki :)!

Dla waszej świadomości podaję teraz listę kosmetyków, które są do odebrania abyście się mogli bliżej z nimi zapoznać.


DAX COSMETICS Perfecta Oczyszczanie - Tonik nawilżający do oczyszczania skóry (200 ml) DX11022 x 1 szt

DAX COSMETICS Perfecta AgeControl 35+ - Krem na noc przeciw zmarszczkom mimicznym (50ml) DX23094 x 2 szt

DAX COSMETICS Perfecta Baby - Krem ochronny na każdą pogodę (60 ml) DX93028 x 3 szt

DAX COSMETICS Perfecta Cera Sucha - Regenerująco - ochronny krem na dzień i na noc (50 ml) DX08018 x 5 szt

DAX COSMETICS Perfecta Cera Sucha - Ochronno - nawilżający krem na dzień i na noc (50 ml) DX08032 x 2 szt

DERMIKA Exist - Przeciwzmarszczkowy krem silnie nawilżający na dzień i na noc do skóry dojrzałej, odwodnionej 50 ml x 4 szt

DERMIKA Exist Aktywny balsam po goleniu do skóry podrażnionej goleniem 50 ml x 4 szt


JA o godzinie 20 lub kilka minut po- zależy jak się wyrobię ;)
Będe zbierać wasze zgłoszenia.

Trzymam kciuki za was i za wasz refleks !






8 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.