poniedziałek, 27 maja 2013

Harmony Żel pod prysznic i do kąpieli Figa

Wiem, wiem moje zdjęcie nie jest najlepszej jakości aczkolwiek pogoda nie pozwala na lepsze hi



 Harmony Żel pod prysznic i do kąpieli Figa  znajduje się w dużej plastikowej butelce , która posiada etykietkę, którą można swobodnie odkleić i ja to zrobiłam aby móc zrobić zdjęcia ;D
PO co pisać jak można to wszystko ukazać na fotografii??

Konsystencja jest lekko gęsta, kolor fioletowy, a zapach figowy-słodki.
Produkt świetnie się pieni nie trzeba go wiele aby się nim umyć, czy użyć jako płynu do kąpieli.



Plusy:
+ bardzo dobrze się pieni
+wydajny
+ ładny zapach
+ idealnie zmiękcza skórę ,gdy użyjemy go jako dodatku do kąpieli, a następnie umyjemy nim ciało
+cena chyba 7/ 8 zł ale nie jestem pewna
+ dostępność np w TESCO

Podsumowując: 

 Harmony Żel pod prysznic i do kąpieli Figa  jest przyjemnym i delikatnym produktem do ciała, który je zmiękcza i oczyszcza aczkolwiek wolę go jako płyn do kąpieli niż żel do ciała.





Kosmetyk mogłam używać, dzięki  http://www.forte-sweden.com/


40 komentarzy:

  1. Zapach pewnie i mnie przypadłby do gustu...
    U mnie pogoda też fatalna i zupełnie nie nadaje się do zdjęć :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na lato wolę żele niż kremowe mleczka. są świerze i ogólnie bardziej mi odpowiadają w tej porze roku. Wyjątkiem jest dove z drobinkami, które zrzświetlają skórę.
    Ten że napewno też przypadłby mi do gudtu ze względu na zapach, konsystencję, cenę i dużą pojemność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny co Wy z tą pogodą?
    w sobote u mnie padało, owszem nawet mocno ale od wczoraj jest gorąco i słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z ON LINE uwielbiam sole do kąpieli i stóp,ale żelu żadnego nigdy nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam teraz z online żel z olejkiem arganowym, uwielbiam go:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten żel, muszę wypróbować pozostałe zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  7. znam tę firmę ;) lubię zapach figi

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  9. zapach może być boski! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach figi, coś pięknego! Kupiłabym go dla samego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze że taki uniwersalny i też pod prysznic się nadaje. Bo nie posiadam wanny ;( i z tego powodu jest mi smutno. Bo bym z chęcią zrelaksowała się w wodzie z pianką ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie pogoda też beznadziejna ;c

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znałam wcześniej, zapowiada się fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj tak pogoda jest okropna, u mnie pada od wczoraj :/
    Z tej firmy miałam tylko sól do kąpieli. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam, ale wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za zapachem fig, ale inny rodzaj tego żelu chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie też okropna pogoda;/ a żel fajniutki jest:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Używałam sól do kąpieli tej firmy i niestety mnie zawiodła :<.

    OdpowiedzUsuń
  19. Używałam sól do kąpieli tej firmy i niestety mnie zawiodła :<.

    OdpowiedzUsuń
  20. Używałam sól do kąpieli tej firmy i niestety mnie zawiodła :<.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam o nim prędzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cena niska, ładny zapach i dobre działanie :) Czego chcieć więcej :P

    OdpowiedzUsuń
  23. nie miałam, ale zapach naprawdę pewnie jest kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy go jeszcze nie używałam, ale podoba mi się kolor~ *3*

    OdpowiedzUsuń
  25. nie słyszałam jeszcze o tej firmie

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzisiaj zapraszamy na wyjątkowy post...

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę wypróbować, kusząco musi pachnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pewnie pięknie pachnie, muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.