piątek, 24 maja 2013

Moja wygrana oraz zapytanie w sprawie rozdania plus przypomnienie o aktualnym oddaniu kosmetycznym.

Cześć :)

W tym tygodniu przyszła-przyleciała, a być może i przyjechała moja wygrania konkursowa.
Prezencik dostałam od bloga KILK




A teraz mam do was małe zapytanko dotyczące rozdania ;)
Pewna firma zapytała się  mnie, czy nie miałabym ochotę zorganizować z nią rozdania kosmetycznego.
Nie wiem ile ma być to kosmetyków ale wydaje mi się, że troszkę tego będzie ponieważ dowiedziałam się, że one tracą swą ważność.
Dokładnie to są ważne do lipca.
Myślę,ze do lipca jest jeszcze trochę czasu, a więc można spokojnie zużyć dany kosmetyk :)
Ja im odpowiedziałam ,ze po proszę  o więcej informacji ja kto będzie wyglądać z wysyłką itp.

I teraz jest moje pytanie ?
Czy byłby ktoś zainteresowany? 
Bo jeśli nie będzie chętnych to bezsensu to robić.

Oddaję kosmetyki- KILK


29 komentarzy:

  1. oo gratuluję wygranej :) ja bym bardzo chętnie wzięła udział w takim konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wygranej. Jeśli to byłby szybki konkurs, tak, że kosmetyki zdarzyłyby szybko trafić do nowych właścicielek to czemu nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie. jeśli szybko to zorganizujesz to nie widzę przeszkód :) do końca lipca można sobie przetestować dany produkt :)

      Usuń
  3. Super prezent :D co do kosmetyków z kończącą się ważnością to jestem w sumie za ;) Szkoda żeby się zmarnowały a tak można je jeszcze jakoś zużyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze można rozdać:D albo szybko zużyć:) dodałam do obserwowanych , będę tu często zaglądać:D buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje.. ^^ a jeśli pójdzie ten konkurs szybko i sprawnie to jestem za~

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wygranej :) co do kosmetyków własciwie czemu nie ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chętnie bym wzięła udział w takim rozdaniu, ale lepiej jak się zapytasz o wszystkie szczegóły które Cię interesują;)

    OdpowiedzUsuń
  8. myślę, że warto spróbować, ja z pewnością wezmę udział

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że przesyłka dotarła cała i zdrowa ;) Mam nadzieję, że będziesz z niej zadowolona :)
    Co do rozdania kosmetyków z krótkimi terminami, jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej,
    myslę,że warto ogłosić taki konkurs, i wyłonić kilka osób wygrywających

    OdpowiedzUsuń
  11. wtedy musi byc szybki konkurs//a do lipca jeszcze troche czasu:) ja bm wzięła:)

    OdpowiedzUsuń
  12. no gratuluję! na pewno skorzystasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To zależy , jeśli to jakieś kosmetyki do pielęgancji np ciała to ok, ale z twarzą bym nie ryzykowała : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna wygrana gratuluję :) Co do rozdania to chętnie bym wzięła udział:)

    OdpowiedzUsuń
  15. oooo serdeczne gratulacje ;p fajne te kosmetyki <33

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranej :)
    Ja bym z chęcią wzięła udział - oczywiście jak piszą poprzedniczki - jeżeli konkurs odbył by się szybko i nagrody szybko by dotarły :) bo do lipca to zależy jak na to patrzeć - i dużo i mało czasu :). Ale czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratki! :)
    A co do rozdania to każde jest dobre i na pewno znajdą się chętni ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. do lipca jest wystarczająco dużo czasu, żeby przetestować :) ja na pewno się zgłoszę

    OdpowiedzUsuń
  19. Do końca lipca sporo czasu! Szczególnie dla takich małych maniaczek ;). Chętnie wezmę udział w takim rozdaniu ;).

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję paczuszka solidna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.