czwartek, 9 maja 2013

:The Incite Mill-Thriller na późne popołudnie.

Tytuł:The Incite Mill Gatunek:Thriller
Rok produkcji: 2010
Napisy: datenshi-drama
Dziesięcioro osób z własnej woli postanawia wziąć udział w pewnym eksperymencie. Na początku nie wiedzą o nim nic, jedynie to ,że mogą zyskać 18 milionów jenów. Zostają zapoznani z zasadami panującymi tam i zamknięci w całkowicie nieznanej sobie rezydencji na 7 dni. Reguły wydają się proste : Nie ważne co by się działo, każdy z nich musi być w swoim pokoju o 22:00 , w przeciwnym razie zostanie wyeliminowany. Druga zasada to fakt, że eksperyment będzie trwał aż do chwili ,gdy pozostanie jedynie dwóch uczestników lub upłynie 7 dni, przeznaczonych na niego. Już następnego ranka, okazuje się, że dany eksperyment, dzięki któremu każdy pragnął się szybko wzbogacić, tak naprawdę jest grą o życie..





Kilka słów ode mnie:

Film znajdziemy na stornie TUTAJ po czym wyskoczy nam link, który przekieruję nas na film, a dokładnie to na 3 odnośniki do niego bo tak jest podzielony film.
NA tyle to jest fajne, ze gdy nie mamy czasu na cały film albo coś nam nagle wypadnie wiemy, w którym momencie przerwaliśmy albo jaki odnośnik oglądaliśmy... ale, ale to przecież nie ważne wróćmy do filmu ;) 




Jeden odnośnik trwa mniej więcej 30 minut.

W pierwszej części filmu (ja to tak nazwałam) fabuła nam się nie co wydłuża ponieważ na spokojnie poznajemy naszych 10 uczestników, którzy zgłosili się do eksperymentu. Następnie widzimy jak są  zamykani w 'domu" i poinformowani co do jego zasad. NA pierwszy rzut oka wszystko wydaję się spokojne i normalne. Do czasu, gdy jeden z członków eksperymentu zostaję znaleziony martwy.

I w tym momencie akcja filmu się rozkręca-tu kończymy pierwszy odnośnik  i klikamy na drugi :)

To wydarzenie zakłóca prowizoryczny spokój reszty osobników przebywających w domu ponieważ teraz każdy każdego podejrzewa i zaczyna się gra, którą Oni sami tworzą.

The Incite Mill to Thriller, który rozkręca sie w miarę gdy docieramy do końca filmu. 

Zastanawiałam się kto zabił-i nawet szybko to odgadłam ;)
Ale zdziwiłam się na końcu, gdy doszła do mnie prawda o pewnej osobie, która wydawała się być miła_podejrzliwie miła.
Czy ktoś z tych 10 osób jest pomagającym przy tworzeniu tego eksperymnetu?? 




Podsumowując:


The Incite Mill jest dość fajnym filmem i nalezy do tych lekkich jak dla mnie.
Nie jest straszny, a więc nie ma co się bać go oglądając ;) 


20 komentarzy:

  1. O muszę to zobaczyć... A widziałaś "Liar Game"? To też thriller z grą :) Napisałam recenzję tej dramy jeśli chcesz jest na moim blogu z recenzjami... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koleżanka mi kiedyś o tym mówiła !
    Muszę w końcu zobaczyć bo zapowiada się nieźle ;)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem fanką thrillerów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam chyba dwa podobne filmy :) lubię takie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam, ale myślę, że fajny jest ten film. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam Cię na mój blog :)
    www.tropemkobiecosci.eurosap.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy opis, pierwszy raz o tym filmie czytam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś podobnego do filmu amerykańskiego Ultimatum ;) Ciekawe , może sobie obejrze w weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie widziałam, ale myślę że warto zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie oglądałam, ale chętnie obejrzę w wolnej chwili;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jednak wolę coś mocniejszego. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie przepadam za azjatyckimi produkcjami, w sumie nie wiem czemu :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie miałam okazji jeszcze tego obejrzeć.

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. fabuła niczym u Agaty Christie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ohho.. Trzeba będzie obejrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.