piątek, 3 maja 2013

Chilling romance -fantastyczny film!

O tak stało się zobaczyłam kolejny film ;) 


Tytuł:Chilling Romance Gatunek:Komedia Romantyczna
Rok produkcji: 2011
Napisy: Lizards@DEEP
Uliczny mag Jo-Goo pragnie być sławny, ale brakuje mu pomysłu jak zdobyć i utrzymać stałą publiczność. Na jednym z pokazów zauważa mroczną dziewczynę imieniem Yeo-Ri. Zaintrygowany i zainspirowany jej wyglądem oferuje jej pracę w swoim show. Nowy pomysł Jo-Goo i Yeo-Ri zostaje świetnie przyjęty i magik zyskuje wierną publikę. Każdego dnia, po występie, pracownicy Joo-Go wychodzą na wspólną kolację, jednak Yeo-Ri zawsze odmawia. Okazuje się bowiem, że dziewczyna skrywa mroczny sekret i przez to izoluje się od świata. Po roku współpracy Joo-Go postanawia odkryć przyczynę ciągłych wykrętów Yeo-Ri od pracowniczych spotkań. Kiedy zaczyna ją poznawać, zaczynają się dziać straszne rzeczy. Czy Joo-Go jest w stanie pomóc Yeo-Ri? Czy zostanie usunięty z jej życia jak wszyscy inni? Jak znaleźć wyjście z tej beznadziejnej sytuacji?


CO mogę napisać??
Cieszę się, że jest taka, a nie inna pogoda bo, dzięki temu miałam możliwość zobaczenia tak fantastycznego filmu!

Nie zaliczyłabym go tylko do komedii romantycznej ale również i do lekkiego dramatu oraz filmu z dreszczykiem emocji.
Elementy komedii są jak najbardziej udane i można się pośmiać; ) 
Głowna bohaterka udaje ducha w przedstawieniu magika, a co jak by się okazało ,że ma Ona dar do widzenia ich naprawdę?
Gdyby te duchy stawały się bardziej cielesne niż są w rzeczywistość,i nie pozwalałby  jej na poznanie kogokolwiek?
Czy można być wtedy naprawdę szczęśliwym?



Tak naprawdę to nie jestem dobra w pisaniu o filmach hi hi
ale tę produkcję filmową jak najbardziej wam polecam ;)
Zresztą po jakimś czasie oglądania tego filmu przypomniało mi się, ze na pewnym blogu jest opis/recenzja (kto jak woli) ;)

http://genie-for-your-wish.blogspot.com/2013/04/chilling-romance.html#comment-form

Myślę ,ze nie jest to tylko film dla  fanów Azjatyckich produkcji.
Gdzie można go zobaczyć?
TU-http://love-drama.pl/Chilling%20Romance


Pozdrawiam.

Nana Herondale , dzięki za polecenie filmu ;)

35 komentarzy:

  1. Film, wydaje się być ciekawy ;]


    http://zuuza-zuzaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O, ostatnio widziałam to, jak przeglądałam love-drama. Jakoś nie zainteresowała mnie ta drama na tyle, żeby ją włączyć :P Ale teraz na pewno dam jej szansę ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. następny tego typu film widzę :D nie będę się nudzic w taką pogodę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. dzieki za link do filmu ;)
    bo nigdy nie wiedzialem gdzie je znalezc ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. korciło mnie właśnie żeby go obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. musze obejrzec koniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że go zobaczyłaś i że ci się podobał ^_^ mam nadzieję, że po części zachęciła cię do niego moja recenzja :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Twojego opisu wynika że ciekawy film :) nie przepadam jakoś za azjatyckim kinem, ale może się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś nie przepadam za azjatyckimi produkcjami, ale Twoja recenzja mnie zachęca:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam, ale zachęciłaś :D więc chyba się skuszę.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Może kiedyś się skuszę, ale na razie jakoś ciężko ogląda mi się koreańskie dramy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzmi ciekawie, jak znajdę więcej czasu to obejrzę;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale przystojny ten bohater. :DDDD Haha trzeba będzie obejrzeć~

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. AAAAAAAAAAA!!!! Oglądałam go. jakiś miesiąc temu... Cuuuudny film!. ♥
    Pierwszy raz widziałam tak udane połączenie komedii romantycznej i horroru. Kiedy ten chłopiec tak wyskoczył, to sama aż się zlękłam... xD A ta scena, gdy On obsypał ją tym konfetti... Jejjjku. To było genialne. Te efekty specjalne... Jak w jednej z najlepszych produkcji... ;D

    Kocham. Jestem pełna uznania dla twórców. ;) I polecam każdemu. A po obejrzeniu pozostaje taki lekki dreszczyk. I do teraz nie wiem czy strachu... czy śmiechu...

    OdpowiedzUsuń
  15. O rany, po takiej recenzji jak nie pooglądać? xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaciekawił mnie :) Lubię tego typu filmy
    o duchach i innych upiorach :D A że jeszcze da się
    pośmiać to świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie oglądałam jeszcze ;/.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie oglądałam, ale możliwe, ze kiedyś obejrzę ;) Wydaje się i zabawny i pomysłowy. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. oglądałam tylko jeden typowo azjatycki film, ale to raczej nie moje klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo. Przeglądałam jego recenzje już wcześniej i powiem szczerze, że mnie trochę zaciekawił. Jak będę miała czas na pewno obejrzę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. film jest całkiem fajny ;)
    http://eyes-of-ordinary-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Już dawno miałam obejrzeć, ale jakoś nie mogłam się zabrać, jednak skoro tak polecasz to na pewno obejrzę ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. W czasie niepogody dzieci się nie nudzą ;)
    Skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś miałam obejrzeć ten film. Ale znając mnie nie obejrzałam.
    Po twojej recenzji na pewno wkrótce go obejrzę ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. muszę obadać ten film, zapowiada sie faaajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawie się zapowiada:))

    Obserwuję:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nawet na telewizję nie mam czasu ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.