piątek, 3 stycznia 2020

MASŁO DO CIAŁA - SOCZYSTA WIŚNIA od mydlarni szuruburu :*


Witajcie drodzy czytelnicy  w jakże wspaniałym w nowym roku, który zapewne będzie obfity wszelakie nowości i decyzję ;) 
Moje postanowienia noworoczne? Brak! Iść za głosem serca i robić coś tu i teraz od razu, a nie za jakiś czas. Dlatego tu i teraz odsyłam was do naturalnego internetowo sklepu o wdzięcznej nazwie SZURU BURU, który obfituje w słodkie, naturalne i soczyste produkty.  Ja miałam takową przyjemność i testowałam masło do ciała, o zapachu soczystej wiśni, które bez dwóch zdań była bardzo soczyste i istnie perfekcyjne :*
 

Sądzę, że wiśniowe masełko ma same plusy zaczynając już od samego opakowania, które jest szklane! Tak jest dokładnie szklane, a więc mamy mniejsze zużycie plastiku co zapewne cieszy nasze środowisko, które przyjmuje to z wielką ulgą.  

W szklanym słoiczku mieści 125 gram masełka, a że pokochałam je od pierwszego zastosowania to ta soczysta wiśnia skończyła mi się naprawdę szybciutko i ubolewałam nad tym iż nie ma większego opakowania ale z drugiej strony nie liczy się ilość, a właśnie jakość, a tutaj jest ona bardzo dobra.  Ze słoiczka bardzo dobrze wyciąga się odpowiednią ilość masełka po czym nakłada na lekko wilgotne ciało.
  Kolejnym plus, który zaraz się nasuwa to konsystencja masełka, która w słoiczku wygląda jak delikatna pianka (kojarzycie serki Bakuś?) dokładnie tak masełko się prezentuje bo jest delikatne niczym chmurka ale już na naszym ciele nie znika jak mini chmureczka, a po aplikacji pozostawia delikatny tłusty film i soczysty wiśniowy zapach, który wieczorem kusił mego Pana ;*  


Masło do ciała-soczysta wiśnia nie bez powodu tak się zwie bo zapach jest wręcz, że obłędny, piękny, najlepszy i smarując się tym masełkiem czuję się jak w wiśniowym raju :* Zapach jest naturalny i soczysty, nie przesłodzony i nie kwaśny naturalny bez jakiś specjalnych dodatków, które są zbyt słodkie i mdłe.  Skóra po aplikacji masełka pachnie obłędnie i to przez bardzo długi czas chociaż trzeba mieć na uwadze iż masło po aplikacji potrzebuje chwili by wchłonąć w skórę po czym i tak delikatny film na skórze nam zostawi.

Skład masła do ciała także jest apetyczne bo  w miarę krótkie, a więc największy laik będzie wiedział co w maśle jest i jak dany składnik działa na skórę.


Działanie?
Masło świetnie odżywia, nawilża i zmiękcza skórę, która z dnia na dzień jest co raz piękniejsza! Ja zostałam kupiona i na urodziny, święta i inne okazję takie masełko po proszę ;*

Zresztą ciekawią mnie inne soczyste kosmetyki, które znajdziemy w mydlarni szuru buru. Co kolejnie przetestować mam?
Jakiś pomysł? 
 
 

20 komentarzy:

  1. Czytając Twoją recenzję, aż zapragnęłam go mieć! :) Bardzo lubię takie produkty, szczególnie kiedy niesamowicie pachną! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa zapachu tego masełka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie naturalne masełka ;) z chęcią po nie sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie stosowałam maseł do ciała, nie lubię czekać aż się wchłoną. Wiśnowe musi pachnieć ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo jestem ciekawa jak pachnie. Bardzo lubię masła więc chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie odżywcze masełko chętnie wypróbuję!Zapach wisienek trochę kojarzy się z wisienką na torcie, a to mówi samo za siebie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że to masło tak dobrze nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę, ale podoba mi się i fajna nazwa - Szuru Buru :D. Rozbawiła mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie masełko chętnie bym przetestowała :D
    Szczęśliwego Nowego Roku 2020!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie kosmetyki, idealna konsystencja, idealny zapach i szkoło zamiast plastiku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego masełka jeszcze nie miałam, jestem ciekawa jego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio pokochalammasla do ciała a tego JESZCZE nie testowałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy kosmetyk. Nie testowałam jeszcze i w ręku nie miałam a brzmi bardzo zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wolę zostać przy swoim maśle shea ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwszy raz o nim słyszę, muszę koniecznie wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię pachnące owocowo masełka do ciała!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dobrze jest zaglądać do Ciebie po dobre recenzję

    OdpowiedzUsuń
  18. Stres, brak witamin, nieodpowiednia dieta, predyspozycje genetyczne lub odstawienie tabletek antykoncepcyjnych - oto najczęstsze powody wypadania włosów u kobiet. Dlatego warto postawić na sprawdzone szampony, takie jak https://mejores-suplementos.es/champu-para-la-caida-del-cabello-dermena-ayudara-a-la-alopecia-androgenica/ które w znaczący sposób pomogą nam w tym problemie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.