piątek, 21 września 2012


ALOES - kojący balsam do ciała /250ml.

Od producenta:
ALOES - kojący balsam do ciała to delikatny i bezpieczny kosmetyk. Polecany do całorocznej pielęgnacji skóry wrażliwej i alergicznej. Balsam zapewnia kompleksowe działanie. Delikatnie natłuszcza i wyraźnie regeneruje skórę, wzmacnia ją , odżywia oraz intensywnie nawilża. Produkt skutecznie koi, łagodzi podrażnienia oraz wygładza i zmiękcza naskórek, przywracając skórze jędrność i elastyczność. Balsma nie zawiera alergrnów i sztucznych barwników.
Cena:11,14

Balsam możemy znaleźć 


Kilka słów ode mnie:

Działanie:
Balsam delikatnie regeneruje i nawilża ciało oraz je natłuszcza. Jeśli użyjemy go po depilacji to faktycznie koi i łagodzi podrażnienia oprócz kolan (ale ja mam to z każdym balsamem), po jego stosowaniu nie zauważyłam aby moja skóra była bardziej jędrna, czy elastyczna.

Wydajność, konsystencja i zapach:
Balsam ma konsystencje dość wodnistą, a więc przy jego stosowaniu czasami coś na ziemie mi spłynęło z rąk przy smarowaniu. Balsam jest wydajny,a jego zapach delikatny i przyjemy.

Podsumowując:
Jest to balsam wart naszej uwagi bo po jego używaniu nasza skóra faktycznie jest dobrze nawilżona,a jego wodnista konsystencja tak naprawdę mi wcale nie przeszkadzała.


·         Kod rabatowy  - do wielokrotnego użytku 
[na końcu zamówienia należy wpisać: MAGDA092012] – kod ważny do końca września






51 komentarzy:

  1. Seria Aloes jest faktycznie bardzo udana :) Lubię też z Limonką, za którą mój syn przepada :)
    I jak zawsze, doskonałe ceny...

    OdpowiedzUsuń
  2. dlaczego nie podoba? mnie tam rozśmieszyła ta parodia XD

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie stosowałam żadnego balsamu z Bielendy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z tej firmy miałam tylko maseczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używałam, ale recenzja super ;)
    może się skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tą firmę ; ). a balsamu nie próbowałam ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Aloes dobrze koi skórę, cena też OK.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie przepadam za wodnistą konsystencją, wolę gęste, tak jakoś. Ale aloes bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawi mnie ostatnio cala seria aloes ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. I have to try this lotion :) The price is very good. I came back and I wrote post :D Greetings!

    OdpowiedzUsuń
  11. a to ciekawe,że mają stronkę,nie wiedziałam,a polskie kosmetyki są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja mama kiedyś stosowała aloes, ale ona miała je w doniczkach i przecinała ich liście, żeby mieć tę wodę z aloesu - więc wiem, że to jest skuteczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jadłam w cieście francuskim! *w*

    OdpowiedzUsuń
  14. Absolutely love ALOE products!!!

    Gladly follow you, dear. Hope you can follow me back!

    Have a Great Weekend!

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne produkty!
    Zapraszam do mnie, nowy wideo cover tym razem Avril Lavigne "Innocence" :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam aloesowe kosmetyki, wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz spotykam się z tym produktem ;). Ale fajnie, że działa. Co do konsystencji, mnie wkurzałaby bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapach aloesu jest niezastąpiony. ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dostałaś ode mnie wyróżnienie 'So Sweet Blog Award' :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam produkty aloesowe ;D I ten chyba sobie kupię, bo mam strasznie suche ręce, więc może by je jakoś naprawił ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja właśnie dostałam krem do rąk truskawkowy :D

    OdpowiedzUsuń
  22. to jest truskawka ze śmietaną z oriflame :D

    OdpowiedzUsuń
  23. nie przepadam za aloesowymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jakoś nie lubię aloesowych kosmetyków ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam dodatek aloesu w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wysłałam Ci emaila , ale chyba nie doszedł ... chlip :(

    OdpowiedzUsuń
  27. konsystencja jak mleczko? lubie takie

    przeczytaj i podaj adres do wysyłki na maila:)

    http://make-up-stories.blogspot.com/2012/09/dziekuje-i-obdarowuje-top-5.html

    OdpowiedzUsuń
  28. nie miałam go jeszcze, a aloes lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam kosmetyki zdodatkiem aloesu;))

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam jeszcze okazji go przetestować, ale myślę, że się skuszę :D tym bardziej, że po kąpieli moja skóra jest strasznie sucha :(

    http://linde-lo.blogspot.com/ - Moda w moim stylu :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  32. Hoduję aloes w doniczce, więc wiem, że aloes świetnie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dla mnie najważnniejsze jest,żeby dobrze nawilżał-więc może się skuszę?:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  34. oj aloes to jest to ;) na wszytsko działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. A mam tam takie parę pytań ;) ale napiszę do Ciebie dzisiaj na podany adres jaki mi zostawiłaś ;) a Czarodziejki z księżyca to już klasyk hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeszcze o nim nie słyszałam, ale zapowiada się ciekawie ;)
    Pozdrawiam//

    OdpowiedzUsuń
  37. nie uzywalam, ale jak skonczy mi sie Venus to moze wyprobuje:D

    OdpowiedzUsuń
  38. musi być niezły, skoro z aloesem :)

    OdpowiedzUsuń
  39. nie używam jako tako balsamów, ale przydałby mi się taki po goleniu wlasnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie znam go, ale wydaje się interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wygrałam ten balsam i inne kosmetyki z tej serii w konkursie, czekam na paczkę a po Twojej opinii nie mogę doczekać się jeszcze bardziej! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.