poniedziałek, 10 września 2012

Macie może jakieś sposoby na zrelaksowanie się przed snem?
JA lubię posłuchać sobie mojej ulubionej muzyki lub pooglądać coś "ładnego" :D

Dzięki mojej Zwariowanej fance K-POP'u moje dzisiejsze zmęczenie uciekło w zapomnienie, a na ustach pojawił się szczery uśmiech :)

Całuski kochana 

A o to co mi  podesłała :P
Reklamę fit



http://www.youtube.com/user/LOTTE

w powyższym linku znajdziecie wersję męską-lepszą;D 

A następnie podziękowania dla fanów
od SMTOWN

http://www.youtube.com/watch?v=b6Qg14HqrBM&feature=my_liked_videos&list=LLu9QMZpp0lQ0H9riqgB1x8w

niestety nie chce mi się to tutaj wgrać eh:/



A ja czekam tylko na to aż sama założysz bloga, i będziesz te wszystkie ciekawostki na nim udostępniać :*

31 komentarzy:

  1. Relax - dobra książka, masaż i mruczenie kocurka :) Najlepiej z wizją niedzieli w tle...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze puściłam sobie ten filmik i teraz cały czas po głowie chodzi mi ta muzyczka i " niak, niak , niak " ...
    Pozdrawiam gorąco ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie sobie zobaczyć dobre anime ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak jak Ty stawiam na muzykę- w moim przypadku rap:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muzyka lepiej działa na mnie z rana:) Ożywia mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusi:) Mnie już skusiła:) I inna dziewczyna też już ma:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zawsze czytam książkę i już po 10 minutach śpię ;d

    http://karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz niedobra? A wcześniej była słodka. Chyba już Cię mdli...:p

    OdpowiedzUsuń
  9. książka, czasem gorąca herbatka, dużo puszystych poduszek, lubię zapaść się po uszy w miękkie "piernaty", no i sen przychodzi za chwilę... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja przed snem lubię poczytać coś optymistycznego..albo obejrzeć jakiś pozytywny filmik na YT albo poczytać fajne blogi, np. jak Twój :D Ew. dodać posta..

    OdpowiedzUsuń
  11. o bardzo ciekawe to ;D

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Na zrelaksowanie sie wieczorem najfajniejsza spokojna muzyka/jakas fajna, mila komedia romantyczna/dobra ksiazka i goraca herbata z cytrynka.. cieple mleko i smsy z przyjaciolka.. jest mnóstwo sposobów:) Świetny blog, dodaje do obserwowanych bo i bedę oczywiście zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie relaksuje gierka bubble w telefonie ;) ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny filmik<3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  15. oo, już myślałam, że to będzie Gangnam Style. ja przed snem oczywiście czytam albo zamulam na fejsie... to skutecznie usypia :p

    OdpowiedzUsuń
  16. Ohh kocham takie ciekawe notkii :))

    OdpowiedzUsuń
  17. O boże, uwielbiam te reklamy xD Pamiętam jak kiedyś szukałam na youtube śmiesznych Japońskich reklam i właśnie między innymi na tą się natknęłam xD Ale damska jest o wiele lepsza od męskiej - jakoś bardziej mi się podoba ;p A co do zrelaksowania się przed snem, to zazwyczaj czytam książkę, lub słucham muzyki, choć po szkole jestem tak padnięta, że nie mam problemów z zasypianiem xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Siemanko ^.^ Mi również, mi również :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja przed snem uwielbiam czytać książkę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj, kochana... xD Chyba się nie doczekasz. ;P Trzeba mieć czas na prowadzenie takiego bloga... A Ty przecież znasz mój plan lekcji... A i ilość zadań domowych też. ;P

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale muszę przyznać, że miło mi. xD "Szczery uśmiech", tak? ;D Życzę jak najwięcej uśmiechu i optymizmu. Ten wrześniowy optymizm często bywa spóźniony, toteż niechże już na stałe zagości w naszych serduszkach. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam, znam ale jak raz na tydzień coś tam wrzucisz to też będzie dobrze hi

      Usuń
    2. Raz na tydzień? Heheh... nie wiem czy by mi się udało... a do tego zrobienie stronki? Wiesz, będąc w Plastyku mam pewne zawodowe zapędy... Pewnie by mi z miesiąc zajęło zanim bym przygotowała stronę do otwarcia... ;P A i nawet nie umiem założyć bloga, jakbym nawet już chwilę czasu znalazła... Byś musiała mi pomóc... ;P

      Usuń
    3. Ale jakbyś chciała mi pomóc, to czemu nie? hihi śmiesznie by było. xD

      Usuń
    4. nie ma sprawy:0
      Założenie nie jest wcale takie trudne :)
      Oczywiście potem trzeba znaleźć chwilę czasu na obcykanie co i jak ale to jest łatwe ;)

      Usuń
    5. No to kiedyś się umówimy... ;P Tak, żeby się zgrać w czasie i będzie OK. xD A tymczasem Miłego Weekendu, kochana. :)

      Usuń
  22. Nie widziałam wcześniej tego podziękowania :o Cudowne jest, oo wzruszyłam się <3

    OdpowiedzUsuń
  23. moja ulubiona reklama xD
    poszukaj jeszcze sobie ammeshiba to jest chyba reklama jakiegoś mleka smakowego dla dzieci;-D
    troche mózg ryje ale po 5 razie słuchania się wkręca i samemu można później nucic xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.