czwartek, 20 września 2012

Siedzę nad zadaniem z angielskiego:/

I tak udając, że myślę słucham sobie mojego aktualnego zespołu numer jeden! :)

MBLAQ jest to koreański zespół.




Zaczęłam się tym zespołem interesować, gdy pewno dnia słuchając  radia (z koreańską muzyką) usłyszałam pewną piosenkę. Już od samego początku zrobiła na mnie dobre wrażenie ale, gdy usłyszałam ten głos... padłam:D 

Głos, w którym się zakochałam usłyszałam w 0,44 sekundzie.
Należy on do:
 Jung Byung Hee znanego jako GO i jest głównym wokalistą zespołu, a moim ulubieńcem-biasem :D

Bias /czyt. bajas, w pl. bias*/ - z angielskiego oznacza "stronniczość". W telegraficznym skrócie jest to określenie na Twojego ulubionego członka danego zespołu.







Kolejni członkowie zespołu to:

Lee Joon




Thunder 






MIR




 Seung Ho -lider :P




A na końcu piosenka od której się wszystko  zaczęło :D






44 komentarze:

  1. nie slyszalam wczesniej o tym zespole. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. O mało znany zespół w Polsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie słyszałam o tym zespole;)

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam, ale rzadko kiedy ich słuchałam ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to jednak pozostanę głównie przy
    dziewczęcych zespołach (^_^)" Ostatnio
    mam fazę na 2NE1(^v^)♪

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie moje klimaty :P nie gustuję w muzyce, którą tworzą ludzie z tamtej strony świata - chyba, że mówimy o Yirumie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam ich, ale całkiem dobrze im idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. słyszałam kilka ich utworów i MBLAQ poznałam przez Hello Baby, ale akurat nie podobają mi się ich piosenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieco lepiej, dziękuję :)
    Ale nie mam jeszcze siły na robienie jakichś porządnych zdjęć, więc dodam za moment randomową notkę, a w sobotę ogarnę coś lepszego.

    Nie znam tego zespołu, ja wgl mało znam zespołów kpopowych, ale z przyjemnością posłucham :D

    OdpowiedzUsuń
  10. no ja też udaję,że się uczę xDD
    a wiesz, pisałam do firm,ale nikt mnie nie chciał :((

    OdpowiedzUsuń
  11. wkrótce i one przejrzą pewnie na oczy ;d a przynajmniej życzę im tego xd a Ty rób tak dalej i nie pal, bo to nie aż takie fajne! :) chociaż nie powiem, zawsze podobał mi się te gest wdychania i wydychania powietrza, ale jednak chyba nie jest on wart ceny zdrowia i samych nawet pieniędzy (ponad 10 zł za paczkę? tjeee, na pieniądzach to ja nie śpię).

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale spojrzenie ma extra :D fajny kawałek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo, widzę, że nie tylko ja muszę się głowić nad zadaniami z angielskiego xD Co do zespołu, to nigdy o nim nie słyszałam (bardziej orientuję się w tych Japońskich), ale po przesłuchaniu kilku piosenek, myślę, że są fajni ^^ A tak w ogóle, to jakiej słuchasz stacji? Bo jakoś nigdy nie udało mi się trafić na tą z koreańską muzyką xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słuchałam ich jeszcze, ale muszę spróbować, skoro Ty ich lubisz ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy wcześniej o tym zespole nie słyszałam ,ale piosenka wpada w ucho;))

    OdpowiedzUsuń
  16. ja się nie interesuję zespołami z tamtych rejonów, więc nie znam :) boys band - to nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawy zespół :))


    http://www.nivea.pl/Porady/ext/pl-PL/mezczyzna_marzen#/nivea/web/man/267
    zaglosujesz na mnie ? będę wdzęczna . ( trzeba przepisać kod z obrazka i wcisnąć zagłosuj )

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam wcześniej o tym zespole.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mir i Seung Ho są ładni i twój men też ^^. Ja poznałam MBLQ w gimnazjum dzięki piosnce " Y "^^ - ej ja nie wiem co to za piosnka bo nie widzę :P

    OdpowiedzUsuń
  20. oh jaki ciekawy blog :))
    bede wpadać częściej
    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne:) Miłe dla ucha.
    Pozdrawiam, udanego weekendu życzę

    OdpowiedzUsuń
  22. omg, jednego z nich na pierwszy rzut oka pomyliłam z biberem ;D
    fajna pioenkia ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przepadam za azjatyckimi zespołami.Za to z moją kumpelą miałabyś o czym gadać ;DD

    OdpowiedzUsuń
  24. Miała,spróbuję ją namówić żeby znowu pisała;)

    OdpowiedzUsuń
  25. zespołów Koreańskich itp. jest pewnie miliony, a ja nie znam żadnego... noż wstyd... wiec dzieki, teraz znam chociaz jeden :d nie no nuta całkiem, caqłkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. coś dla fanów hand made,zapraszam:)
    http://mini-bazarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Haaa też masz od mnie nomina-cyję ^.^ http://youneverbeenlookinglikeme.blogspot.com/2012/09/so-sweet-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry że spamuję XD ale nurtuje mnie jedno co mi tu napisałaś: http://youneverbeenlookinglikeme.blogspot.com/2012/06/poczatki-bywaja-trudne.html?showComment=1348085144941#c2848670100928240845 : mianowicie cytuję " Mo,no ja o tym nie wiedziałam (blog) :D" . O.o Mam jakiś zanik pamięci czy jestem wybita z rytmu?

      Usuń
  28. Ohh jakaś ty jest kochanaaa :P
    Ejj ale serio napisz mi co to za singa od MBLQ - bo u mnie jest wyświetlone puste miejscee z wideoo :/

    OdpowiedzUsuń
  29. nie slyszalam nigdy o tym zespole..
    ale fajnyy..:)
    _________________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Niezła grupa, extra marketing, ciekawe jak długo będą błyszczeć...

    OdpowiedzUsuń
  31. Znalazłam się tutaj przez przypadek, przeglądam, przeglądam i widzę Kpop, jak miło ;D ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Widzę, widzę :) ja również :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Też uwielbiam MBLAQ! Ale akurat nie bardzo tą piosenkę. Moją ulubioną jest chyba Y. Słucham jej już z dwa lata ;p A ogólnie Kpop słucham już koło 5 lat i chyba nigdy mi się nie znudzi;p

    OdpowiedzUsuń
  34. Znam ich. Ale nie słucham,oprócz 'this is war' i 'cry'. Dzięki, że mi o nich przypomniałas, to posłucham więcej ich singli ^^

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie interesowałam sie MBLAQ do czasu aż natrafiłam na Hello Baby. Tak mnie to variety show pochłonęło, że zaczęłam interesować się tym zespołem i teraz znajduje się w czołówce moich ulubionych :)

    Ja osobiście najbardziej lubię GO: przez charakter i talent. Jako drugi plasuje się Mir, którego po prostu nie da się nie lubić...

    A to wszystko przez Hello Baby... :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.