niedziela, 9 września 2012

Dzisiaj moja niedziela przeminęła  bardzo leniwe ponieważ obudziłam się  z myślą o naładowaniu swoich akumulatorów na cały przyszły tydzień  nie robiąc absolutnie nic.
Jedynie co sobie zaplanowałam to relaksującą kąpiel.

Z udziałem solanki do kąpieli po, której moje ciało  jest odżywione, gładkie, a ja osobiście jestem zrelaksowana. Śmiało mogę również napisać, że napięcie ciała również i znika, a zaobserwowałam to, gdy miałam miesiączkę.
Ciało kobiety jest wtedy dość napięte (ale przecież nie muszę wam o tym pisać), i po takim prysznicu (można też to użyć jako żelu)  moje ciało jest jak w najlepszym stanie.

Zachęcam do zakupu tego produktu, którego  ja miałam możliwość przetasowania, dzięki współpracy  http://kosmetyki-polskie.com

A teraz kilka słów od producenta:


Farmona Herbal Care Solanka do kąpieli jodowo bromowa relaksująca







Relaksująca solanka do kąpieli polecana jest do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry, szczególnie dla zmniejszenia stresu i poprawy nastroju. Produkt łagodny dla skóry, przyjazny dla środowiska. Zawiera roślinne składniki z czystych ekologicznie terenów oraz inutec. Nie zawiera formaldehydu i parabenów. Bez sztucznych barwników i alkoholu.

DZIAŁANIE:

Solanka jodowo-bromowa zawiera łagodne dla skóry, naturalne składniki aktywne, które zapewniają doskonałą pielęgnację, przywracając piękny, zdrowy wygląd.

  • odżywiona i zregenerowana skóra
  • aksamitnie gładka i miękka
  • oczyszczona z toksyn i zbędnych produktów przemiany materii
  • wyraźnie zredukowane napięcie, uspokojenie, odprężenie i wyciszenie
 

Składniki aktywne:

 
Specjalnie opracowana receptura, bogata w cenne mikroelementy oraz ekstrakty ziołowe z melisy i mydlnicy lekarskiej odżywia i wygładza oraz ułatwia usuwanie toksyn z organizmu i poprawia koloryt skóry.
 
Dodatkowo inutec - naturalny prebiotyk doskonale nawilża, chroniąc skórę przed przesuszeniem i powstawaniem podrażnień, a przyjemny, ziołowy zapach relaksuje i odpręża, wprowadzając w doskonały nastrój.

WIEK:

Dla osób w każdym wieku

Opakowanie:

Pojemność: 500 ml
Cena:
7,66 zł

33 komentarze:

  1. Może kiedyś kupię i wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, nigdy w sumie nie widziałam tego produktu w sklepie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam długie i gorące kąpiele z użyciem soli. Mam kilka swoich ulubionych zapachów, które mnie relaksują, rozgrzewają lub po prostu pięknie pachną. Markę Farmona znam z bosko pachnącego olejku do kąpieli, a tu proszę i sole są dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się twój blog :)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba dzisiaj na taką kompiel się wybiore ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam i do tej pory o niej nie słyszałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie słyszałam o takowym produkcie, ale skutecznie mnie do niego zachęciłaś :)

    A ja dzisiaj pół dnia spędziłam na basenie, łapiąc promienie wiedeńskiego słońca, gdyż pogoda jest iście letnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może i wypróbuję , bo brzmi zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. opis zachęcający :) chociaż nigdy nie widziałam jej w drogerii

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawy produkt :) chyba warto przetestować

    OdpowiedzUsuń
  11. ja rowniez zawsze laduje swoje baterie w niedziele..:)
    _________________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachęcasz, może namówię się i sprawię na długie wieczory;) Ja wolę brać prysznic, więc takie do kąpieli mam tylko dla dzieci:p

    OdpowiedzUsuń
  13. raz na jakiś czas taki relaks to jest cudo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam kąpiel !
    Baterię na tydzień ładowałam wczoraj i dzisiaj ;)
    Produkt naprawdę godny polecenia;))
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. nie ma to jak relaks :)
    ale to naprawdę kusi.. :D
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja teoretycznie też, ale niew tym który mam w swiom mieście bo to jest chyba najmniejszy empik na swiecie xd

    OdpowiedzUsuń
  17. nie próbowałam, ale lubię tego typu kąpielowe rewelacje ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo zachęcający post :) trzeba się rozejrzeć za tym produktem koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super! zapowiada sie niezle :) niestety tu, gdzie mieszkam, mam ograniczony dostep do polskich kosmetykow... dziekuje bardzo za odwiedziny i oczywiscie zapraszam ponownie w przyszlosci, sama bede tu zagladac! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Cena kusi.. Niestety ja obecnie jestem skazana tylko na prysznic :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tego co piszesz, to fajna sprawa i super cena :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja mam tylko prysznic w domu ;/ Więc u mnie relaksujące kąpiele odpadają ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. miałam kiedyś podobną solankę, ale coś mi w niej nie pasowało, postaram się jak najszybciej kupić tą i napisać recenzje:) / u mnie nowa notka, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  24. zapraszam w takim razie do zabawy! :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo rzadko używam takich dodatków do kąpieli, ale ten może być dobry ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. jeszcze solanki nie miałam ale ciekawi mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.