poniedziałek, 3 września 2012


Gracja Maksymalnie ujędrniający balsam do ciała


Od producenta:

Maksymalnie ujędrniający balsam do ciała polecany do każdego rodzaju skóry, szczególnie suchej, wrażliwej i wymagającej odżywienia.

DZIAŁANIE: 

Bogata receptura balsamu oparta na mieszance naturalnych składników o doskonałych właściwościach pielęgnacyjnych, błyskawicznie poprawia kondycję i wygląd skór. Gwarantuje intensywne i długotrwałe ujędrnienie i nawilżenie skóry.
 
Balsam ma doskonałe właściwości aplikacyjne, bardzo przyjemny zapach i jest dobrze przyswajalny przez skórę. Błyskawicznie likwiduje uczucie suchości.
 

Składniki aktywne:

 
  • Oliwa z oliwek- jest źródłem witamin, minerałów i nienasyconych kwasów tłuszczowych. Zmiękcza skórę i poprawia jej napięcie. Działa przeciwzapalnie, łagodząco, nawilżająco i wygładzająco
  • Koenzym Q10 - zwany eliksirem młodości wzmaga ochronę komórek skóry przed działaniem wolnych rodników. Chroni kolagen i elastynę przed degradacją. Spowalnia efekty starzenia się skóry, uelastycznia, ujędrnia i nawilża
  • Olejek migdałowy - charakteryzuje się dużą zawartością kwasu oleinowego oraz linolowego. Zawiera także fitoestrole, lecytynę oraz witaminę E

WIEK:

Dla osób w każdym wieku

Opakowanie:

Pojemność: 200 ml



Kilka słów ode mnie: 

Jeśli chodzi o ten balsam to zacznę od minusów ponieważ jest ich więcej niż plusów.
  • konsystencja balsamu jest dość  gęsta i lepka, a więc ciężko się go nakłada
  • mało wydajny 
  • zapach mi się nie podoba
  • ujędrnienia nie zauważyłam 
Jednakże  jestem skłonna wybaczyć temu produktowi te minusy bo idealnie nawilża moje ciało,które jest gładkie przez długi czas.  Kolejnym plusem tego balsamu jest jego wsiąkanie w ciało, dzięki czemu skóra jest od razu milsza w dotyku. 
Cena-10,90zł

21 komentarzy:

  1. wiem, że go nie kupie, dzieki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W balsamach stawiam przede wszystkim na dwie rzeczy:
    1. Cena (nie stać mnie na drogie kosmetyki)
    2. Konsystencja (nie lubię się "babrać", chcę jak najszybciej rozsmarować kosmetyk).

    Cena jest w miarę przystępna, jestem więc skłonna przymknąć oko na konsystencję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. co do szkoły - mam 9 lekcji w srode + dodatkowe 4 (kolko historii sztuki, na ktore musimy chodzic bo mamy zaleglosci).... masakra. w dodatku licea plastyczne maja najwiecej zajec :(

    OdpowiedzUsuń
  4. na razie mialam rozpoczecie, zobaczymy jutro czy dam rade... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak na marginesie nie widac Ci avatara :/

    OdpowiedzUsuń
  6. postaram sie nic nie brac hehe :D a moze wgraj jakis inny? roznie to bywa z tymi avatarami :/

    OdpowiedzUsuń
  7. no nie wiem co Ci poradzic ... zazwyczaj taki brak avataru oznacza, ze zostal usuniety z picassy :/

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki za notkę, nie kupię go :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nigdy nie używałam ujędrniającego balsamu do ciała, może kiedyś spróbuję, ale wybiorę coś innego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. No cóż, bywa że nam nie pasuje, a jak się "klei" to wcale nie jest miło. A zapach - ja ogólnie nie przepadam za oliwką, więc wierzę, że może być mniej upajający niż np. kokos czy migdał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a tego balsamu to nie znam, dziękuję za recenzję :) chyba nie skusze sie jak sie lepi i cięzko nakłada, ale zapach bym powąchała tak z ciekawości jaki ma

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam taki tylko mandarynkowy, tak okropny miał zapach, że nawet nie dałam rady smarowac nim samych stóp.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że sie nie sprawdził, aktualnie szukam ciągle mazidła idealnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, nie dla mnie. Dzięki za newsa Magdalena:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś nie wierzę w skuteczność kremów.

    OdpowiedzUsuń
  16. no właśnie...zgadzam się z innymi komentarzami ;)
    dzięki za notkę, za recenzję..:)
    ale szału nie ma :)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwszy raz widzę taki balsam ;) ale skoro nie zachwyca, cena też niezbyt atrakcyjna, to mała strata ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. widaćm że kolejny bubel ;(
    zapraszam ponownie do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tej firmy, ale mała jego wydajność sprawia, że nawet nie będę chciała go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.