środa, 7 sierpnia 2013

Krem maska do rąk i paznokci - krem od Eveline


Krem znajduję się w bardzo ekonomicznym opakowaniu ponieważ jest go aż 250 ml to dosyć dużo jak na krem na dłonie, które nie są takie wielgaśne , a więc zakupując ten kosmetyk z pewnością mamy z głowy zakup kolejnego kremu na bliższe kilka miesięcy ponieważ jest on również i bardzo wydajny.

Kremy wydobywa się z dozownika, który otwieramy i zamykamy poprzez kręcenie w jedną i drugą stronę.
Szata graficzna jest ładna i przejrzysta i wszystkie informację dotyczące produktu znajdziemy opisane.

Krem jest koloru białego ,a konsystencja lekko gęsta, mając go na dłoniach wyczuwa się wodę. Mnie osobiście wystarczy jedno naciśniecie pompki aby moje dłonie nasmarować.

Bardzo polubiłam ten krem z jednego powodu :)

Genialnie się wchłania, a to dla mnie największy plus kremu do rąk ponieważ nienawidzę uczucia kremu na dłoniach itp.



Krem bardzo dobrze nawilża, odżywia i sprawia, że skóra dłoni wygląda ładniej.

Podsumowując: 
Podoba mi się jego szybkie wchłonięcie i natychmiastowe działanie.

Jedynie do czego mogę się przyczepić to do zapachu ponieważ jak dla mnie nie jest to dobry duet kozie mleko i masło karitę- po prostu nie lubię tego połączania ale zapewne są osoby, którym to wcale nie przeszkadza.



Ten kosmetyk jak i ostatnie wszystkie kosmetyki z EVELINE mam możliwość testować ,dzięki...


Osobiście do opisania został mi jeszcze tylko jeden kosmetyk, a dokładnie to balsam do ciała,a o nim już na dniach.....

34 komentarze:

  1. jak się dobrze wchłania to już ok o nie lubie jak mi się coś marze a zapach mi odpowiada

    OdpowiedzUsuń
  2. ja każdy zapach toleruję oprócz gliceryny i róży;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak nie lubię kremów do rąk :) Najlepiej, żeby od razu się wchłonął:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie widziałam go jeszcze, ale ma ogromny plus za pompkę!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli szybko się wchłania to już połowa sukcesu jak dla mnie:) Bardzo lubię takie opakowania!!

    OdpowiedzUsuń
  7. taki duży to pierwszy raz widzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja miałam wersję zieloną i różową, ta druga była lepsza. Z przyjemnością wypróbuję również ten krem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę taki krem i to jeszcze taki wielki o.o

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam go kiedyś jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny produkt, chętnie wypróbuje, tym bardziej, ze Eveline to jedna z moich ulubionych firm

    OdpowiedzUsuń
  12. wydaje się być fajny:) ja takie zapachy lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na moje mini rozdanie! :)
    http://monkeyyo.blogspot.com/2013/08/mini-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś w czerwcu myślałam o kupnie tego kremu, ale jak sobie przypomniałam, że krem do stóp tej firmy się u mnie nie sprawdził to dałam sobie spokój.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj faktycznie spory ten krem ale przydatny tylko w domu do torebki jednak musi być mniejsza wersja. Szczerze to jeszcze nigdzie mi się w oczy nie rzucił pewnie z chęcią bym go przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie zapach koziego mleka po jakimś czasie bardzo drażni!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiele dobrego czytamy o tej marce, czas chyba się na coś skusić:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wygląda kusząco, na zimę będzie w sam raz :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam go, ale u mojej przyjaciółki się nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  20. nie widziałam jeszcze takiego, ale duży plus za opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też nie lubię uczucia kremu na rękach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. haha, nakremowane ręce zostawiają tłuste stemple na klawiaturze :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię kosmetyki Eveline i dość często po nie sięgam ale ten krem widzę pierwszy raz i już mnie zaciekawił, jak tylko zużyję moje zapasy to chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapowiada się ciekawie, bardzo lubię produkty eveline i ten z pewnością też zakupię :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam okazji używać tego kosmetyku, ale zapowiada się obiecująco ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakoś nie mogę sobie wyobrazić takiego połączenia zapachowego...

    OdpowiedzUsuń
  27. Wydaje się być godnym kupienia i wypróbowania ; ).

    Pozdrawiam gorąco :*.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja kremu do rąk używam, gdy mam tylko suche. ;)Zapraszam do mnie: internetowabloggerka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam ten krem, ale w nieco mniejszej objętości. I bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam kosmetyki z dozownikami ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo podoba mi się ten krem/maska

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.