czwartek, 25 czerwca 2020

Isana, Coconut Water mit Mangosaft und Kokos- Duft Cremedusche (Kremowy żel pod prysznic z wodą kokosową i sokiem z mango)


Zdecydowanie należę do osób, które uwielbiają mocne i nasycone zapachy produktów do mycia ciała bo uwielbiam po prysznicu jeszcze długo pachnieć i kusić swym ciałkiem, a żele isana w większości ślicznie pachną nie tylko w trakcie kąpieli ale i właśnie po, a dodatkowo są w mega niskiej cenie.
 

Opakowanie to standardowa, plastikowa butelka o pojemności 300 ml z istnie energetyzującą szatą graficzną, która przedstawia kokosa jak soczyste mango. 
Ta mieszanka nie mogła się nie udać o ile lubimy zapach rześkiego kokosa i sok z przesłodzonego mango. To połączenie jest bardzo dziwne ale zarazem i kuszące, a nawet mój chłopak lubi ten żel pod prysznicem :P 

Po zastosowaniu takiego słodkiego połączenia nie tylko ciało ale i jeszcze długo łazienka pachnie kusząco.  

 Kremowy żel pod prysznic z wodą kokosową i sokiem z mango posiada kremową konsystencję, która bardzo dobrze pieni się pod wpływem wody tworząc delikatną i kremową piankę. 

Po prysznicu skóra jest gładka, czysta, świeża i oczywiście pachnąca. Brak efektów ubocznych bo skóra nie jest sucha ani nie dostała żadnego uczulenia. 

 
 

17 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o produkty Isana to kilka próbowałam. Choć tego akurat nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie korzystam z tych kosmetyków, bo u nas w NIR ich nie ma, ale jak będę w PL to musze się im przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. znam mnóstwo produktów Isany ale tego nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Isanę, ale akurat tego produktu nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten żel aż dwa dni, dopóki ukochany go nie użył i nie przywłaszczył sobie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię testować żele z Isany, ale tego jeszcze nie miałam :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe połączenie zapachów. Bardzo lubię nieoczywiste zapachy, więc jestem pewna że już niedługo sama przetestuje ten żel.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak byłam na ostatnich wakacjach w Chorwacji to zrobiłam sobie w DM potężne zapasy Isany. Uwielbiam te cudne, intensywne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też uwielbiam zapachowe kosmetyki, więc i ten zapach pewnie by mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pzy okazji obadam tą wersje zapachową, widzę że klimaty w sam raz na letni okres:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo miło wspominam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam,ale sam opis brzmi kusząco :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Isana potrafi stworzyć naprawdę ciekawie pachnące żele :D Zwłaszcza ich edycje limitowane mnie zawsze kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten wariant zapachowy :) pachnie mi miśkami Haribo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.